2026-09-21, 11:49
Medlem
Kan någon förklara varför de flyttat typ en miljon gånger?
Citera
2026-09-21, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattenmusen10tusn

Det beror förmodligen på Jewels, att hon aldrig är nöjd och att det alltid är fel på det mesta. Tillexempel luften, eller att hon vill bo närmare sina internet kompisar (dock förståeligt). Hon tror väl att tomrummet i själen kommer bli bättre av en flytt, men det blir ju samma gnäll efter ett tag. Tror att flytten till Kumla var för Issys skull, men vet inte riktigt varför. Kollat massor av deras videor på senaste haha

Flytten till Norrköping berodde väl på att hon förväntade sig hjälp av en annan influencer och längtade såå mycket efter att bo där. Men när dom väl var där vart det inte så bra ändå!!
Senast redigerad av pottstrumpa 2026-09-21 kl. 15:14.
Citera
2026-09-21, 16:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pottstrumpa
Det beror förmodligen på Jewels, att hon aldrig är nöjd och att det alltid är fel på det mesta. Tillexempel luften, eller att hon vill bo närmare sina internet kompisar (dock förståeligt). Hon tror väl att tomrummet i själen kommer bli bättre av en flytt, men det blir ju samma gnäll efter ett tag. Tror att flytten till Kumla var för Issys skull, men vet inte riktigt varför. Kollat massor av deras videor på senaste haha

Flytten till Norrköping berodde väl på att hon förväntade sig hjälp av en annan influencer och längtade såå mycket efter att bo där. Men när dom väl var där vart det inte så bra ändå!!

Kumla känns som ett så märkligt ställe att flytta till om man gjort en lång flytt från norra Sverige.
Citera
2026-09-21, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattenmusen10tusn
Jag har för mig att det framkommit i tråden att Jewels måste flytta så snart soc börjar ställa krav på henne. När det kom krav på att hon skulle börja med någon form av sysselsättning eller att dottern skulle gå i skolan fick dom fly till en ny kommun.
Citera
2026-09-22, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuggeBigge12
Jag har för mig att det framkommit i tråden att Jewels måste flytta så snart soc börjar ställa krav på henne. När det kom krav på att hon skulle börja med någon form av sysselsättning eller att dottern skulle gå i skolan fick dom fly till en ny kommun.

Hahah det låter rimligt, fly så blir de bättre
Citera
2026-09-22, 15:28
Medlem
Foten är nu läkt, bra läk kött måste jag ändå säg! Det brukar alltid ta oerhörd tid för henne att läka ihop annars.
Citera
2026-09-22, 17:47
Medlem
I sina senaste storys på instagram jämför hon att swisha pengar till henne med att donera till välgörenhet. lol
Citera
2026-09-22, 17:48
Medlem
Tror knappast att sockärringen uppmuntrade henne att tigga pengar av sina följare
Citera
2026-09-22, 17:51
Medlem
AnalDelReys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrland80
Tror knappast att sockärringen uppmuntrade henne att tigga pengar av sina följare

Nej, reagerade också på det.
Citera
2026-09-22, 18:38
Medlem
Så tre dagar efter pensionen har hon alltså 200 kr kvar att leva på tills nästa pension?
Och först be andra som fått pension att swisha och sen alla rika. Alltså pensionen är ju inte skithög för någon (kanske för några men ni fattar) och då tycker hon att folks få slantar ska gå till henne istället för till deras egna räkningar, mat osv.

För övrigt måste jag säga att jag är lite förvånad över hur bra hennes fot läkte.
Citera
2026-09-22, 19:14
Medlem
AnalDelReys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fontanajuice
Så tre dagar efter pensionen har hon alltså 200 kr kvar att leva på tills nästa pension?
Och först be andra som fått pension att swisha och sen alla rika. Alltså pensionen är ju inte skithög för någon (kanske för några men ni fattar) och då tycker hon att folks få slantar ska gå till henne istället för till deras egna räkningar, mat osv.

För övrigt måste jag säga att jag är lite förvånad över hur bra hennes fot läkte.

Ja det är fan magstarkt att tigga pengar från människor som själva lever på marginalen.
Citera
2026-09-22, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fontanajuice

Om de bara finns 200kr kvar konstigt att pappan springer på ica maxi konstant då LOL
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in