Citat:
Ursprungligen postat av
linakova
Men herregud. Den distansen mellan vulvans yttre och slidans mynning är väldigt kort. Har du ens varit i närheten av ett kvinnligt könsorgan på riktigt eller är du en oskuld?
Om det skulle vara SÅ lång distans mellan de punkterna på kvinnan som du pekar ut så skulle det isf kunna innebära att en man skulle kunna våldta en kvinna utan att våldta henne om han bara juckar med penisen mellan blygdläpparna och aldrig på riktigt åker in i slidan. Du hör väl själv hur det låter? Isf kan vi ju lägga ner alla våldtäktsutredningar och domar också där man egentligen inte vet hur långt in penisen åkte... Bra jobbat. Är det så hårdraget du vill att det ska vara?
Jag har inte pekat ut någon distans eller mått av något slag, var fick du det ifrån?
Jag resonerar och ställer frågor, har du inga relevanta svar måste du inte kommentera mina inlägg med trams.
Väldigt kort påstår du, då kan du troligen ge oss distansen, nå, hur lång är distansen mellan vulvans yttre och slidans mynning, och är den distansen lika på alla individer?