Citat:
De enda liknande grejerna som hänt mig i vuxen ålder är att saker försvunnit och dykt upp igen. Det hela kan vara saker jag slängt på tippen eller bara letat efter och varit borta.
Jag som har ytterst svårt att tro på spöken, ser det hela inte som ett mysterium, men har fler frågor än svar. Varför skulle någon till exempel överhuvudtaget orka rota fram ett par gamla skor från klädåtervinningen och fnula tillbaka de i min garderob? Jag personligen ser liksom ingen anledning till detta, förutom att möjligtvis skapa någon slags förvirring.
Men isf, vad fan vet denna person om jag blir förvirrad eller inte, när jag slänger skorna igen. Sjukt är det iaf. Och onödigt. Jag kommer slänga skorna igen och sen ska vi se om de dyker upp hahahaha
Jag som har ytterst svårt att tro på spöken, ser det hela inte som ett mysterium, men har fler frågor än svar. Varför skulle någon till exempel överhuvudtaget orka rota fram ett par gamla skor från klädåtervinningen och fnula tillbaka de i min garderob? Jag personligen ser liksom ingen anledning till detta, förutom att möjligtvis skapa någon slags förvirring.
Men isf, vad fan vet denna person om jag blir förvirrad eller inte, när jag slänger skorna igen. Sjukt är det iaf. Och onödigt. Jag kommer slänga skorna igen och sen ska vi se om de dyker upp hahahaha
Om du har folk efter dig och du slänger ett par skor på tippen och sedan står de hemma hos dej så är det ett solklart fall från Zersetzung, stasi metoderna som man med tekniken idag kan göra ännu djävulskare. Läs lite om det och se om du känner igen mer. Du är reggad har från dec 2022, långt efter att jag lämnade in en anmälan som jag inte berättade om här och alla i tråden tar rast tills den är avförd av någon Sooseopat där jag lämnade in den, och de börjar i tråden igen efter åratal ständigt skrivande ,slump eller ?
De fyller en buss ett hus eller vad du vill med deras folk om de vill det runt dej. Du söker en bostad och får "Napp", Att det kostar pengar ? Det är ju deras dagliga jobb de utför. Såg en som jag har på band 2 gånger som nyligen ville trakassera på ett nytt ställe som jag pendlade till under drygt en månad och tror denne utbildade sig till fastighets skötare , ett perfekt yrke för dessa.
Jag lade ut dessa 2 episoder och beskrev dennes bil (som jag tog registreringsnumret på), såg inte till han eller hans polares sedan dess.
Så det finns ett värde i att samla bevis som med bandspelare under lång tid, även om du just då inte fångar något så kan någon påstå att du sagt /gjort något ( har band på det också som ekonomiskt satte mig i skiten utav 4 aktörer samtidigt men polisen säger ta det civilrättsligt ) och har bevis på att det inte stämmer. Det blir ett långskott men du kan spara några av de dags långa inspelningarna så vet ingen var de ska ljuga.
Så har du inte drömt detta om skorna så läs om Zersetzung som Tex "The hidden evil 17 STASI" (lite skruvade delar står med men mycket annat finns och används )
Senast redigerad av regafra 2023-02-20 kl. 18:05.
Senast redigerad av regafra 2023-02-20 kl. 18:05.