2023-02-20, 18:00
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veteesset
De enda liknande grejerna som hänt mig i vuxen ålder är att saker försvunnit och dykt upp igen. Det hela kan vara saker jag slängt på tippen eller bara letat efter och varit borta.
Jag som har ytterst svårt att tro på spöken, ser det hela inte som ett mysterium, men har fler frågor än svar. Varför skulle någon till exempel överhuvudtaget orka rota fram ett par gamla skor från klädåtervinningen och fnula tillbaka de i min garderob? Jag personligen ser liksom ingen anledning till detta, förutom att möjligtvis skapa någon slags förvirring.
Men isf, vad fan vet denna person om jag blir förvirrad eller inte, när jag slänger skorna igen. Sjukt är det iaf. Och onödigt. Jag kommer slänga skorna igen och sen ska vi se om de dyker upp hahahaha

Om du har folk efter dig och du slänger ett par skor på tippen och sedan står de hemma hos dej så är det ett solklart fall från Zersetzung, stasi metoderna som man med tekniken idag kan göra ännu djävulskare. Läs lite om det och se om du känner igen mer. Du är reggad har från dec 2022, långt efter att jag lämnade in en anmälan som jag inte berättade om här och alla i tråden tar rast tills den är avförd av någon Sooseopat där jag lämnade in den, och de börjar i tråden igen efter åratal ständigt skrivande ,slump eller ?

De fyller en buss ett hus eller vad du vill med deras folk om de vill det runt dej. Du söker en bostad och får "Napp", Att det kostar pengar ? Det är ju deras dagliga jobb de utför. Såg en som jag har på band 2 gånger som nyligen ville trakassera på ett nytt ställe som jag pendlade till under drygt en månad och tror denne utbildade sig till fastighets skötare , ett perfekt yrke för dessa.

Jag lade ut dessa 2 episoder och beskrev dennes bil (som jag tog registreringsnumret på), såg inte till han eller hans polares sedan dess.

Så det finns ett värde i att samla bevis som med bandspelare under lång tid, även om du just då inte fångar något så kan någon påstå att du sagt /gjort något ( har band på det också som ekonomiskt satte mig i skiten utav 4 aktörer samtidigt men polisen säger ta det civilrättsligt ) och har bevis på att det inte stämmer. Det blir ett långskott men du kan spara några av de dags långa inspelningarna så vet ingen var de ska ljuga.

Så har du inte drömt detta om skorna så läs om Zersetzung som Tex "The hidden evil 17 STASI" (lite skruvade delar står med men mycket annat finns och används )
Senast redigerad av regafra 2023-02-20 kl. 18:05.
Citera
2023-02-20, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Om du har folk efter dig och du slänger ett par skor på tippen och sedan står de hemma hos dej så är det ett solklart fall från Zersetzung, stasi metoderna som man med tekniken idag kan göra ännu djävulskare. Läs lite om det och se om du känner igen mer. Du är reggad har från dec 2022, långt efter att jag lämnade in en anmälan som jag inte berättade om här och alla i tråden tar rast tills den är avförd av någon Sooseopat där jag lämnade in den, och de börjar i tråden igen efter åratal ständigt skrivande ,slump eller ?

De fyller en buss ett hus eller vad du vill med deras folk om de vill det runt dej. Du söker en bostad och får "Napp", Att det kostar pengar ? Det är ju deras dagliga jobb de utför. Såg en som jag har på band 2 gånger som nyligen ville trakassera på ett nytt ställe som jag pendlade till under drygt en månad och tror denne utbildade sig till fastighets skötare , ett perfekt yrke för dessa.

Jag lade ut dessa 2 episoder och beskrev dennes bil (som jag tog registreringsnumret på), såg inte till han eller hans polares sedan dess.

Så det finns ett värde i att samla bevis som med bandspelare under lång tid, även om du just då inte fångar något så kan någon påstå att du sagt /gjort något ( har band på det också som ekonomiskt satte mig i skiten utav 4 aktörer samtidigt men polisen säger ta det civilrättsligt ) och har bevis på att det inte stämmer. Det blir ett långskott men du kan spara några av de dags långa inspelningarna så vet ingen var de ska ljuga.

Så har du inte drömt detta om skorna så läs om Zersetzung som Tex "The hidden evil 17 STASI" (lite skruvade delar står med men mycket annat finns och används )

Jag ska definitivt läsa på lite.
Till saken hör ju också att jag levt ett "paranoit liv" tidigare, då jag inte sysslat med helt lagliga saker alla dagar. Detta tillhör inte mitt liv idag måste jag understryka.

(En rolig anektot var när vi sög i oss en fet joint och gick på Stasimuseet i Berlin, men det spädde inte på paranoian det minsta

Jag är både medveten om och kan tänka mig vad säkerhetstjänster kan utsätta folk för. Jag själv har blivit utsatt för ljudvapen, oerhört påfrestande. Som att ha ett svagt ljud av syrsor i skallen när man ska sova. Sömnbrist leder till psykoser, det vet alla. När jag satt häktad var de inte nådiga hahahha det var nästan roligt till slut, visste varken upp eller ner.

Som någon skrev i tråden; man vill bara bli lämnad i fred. Så är det ju. Lugn och ro uppskattas i medelåldern. Annat var det i min ungdom.
Citera
2023-02-20, 18:44
Medlem
regafras avatar
Citat:
Jag ska definitivt läsa på lite.
Till saken hör ju också att jag levt ett "paranoit liv" tidigare, då jag inte sysslat med helt lagliga saker alla dagar. Detta tillhör inte mitt liv idag måste jag understryka.

(En rolig anektot var när vi sög i oss en fet joint och gick på Stasimuseet i Berlin, men det spädde inte på paranoian det minsta

Jag är både medveten om och kan tänka mig vad säkerhetstjänster kan utsätta folk för. Jag själv har blivit utsatt för ljudvapen, oerhört påfrestande. Som att ha ett svagt ljud av syrsor i skallen när man ska sova. Sömnbrist leder till psykoser, det vet alla. När jag satt häktad var de inte nådiga hahahha det var nästan roligt till slut, visste varken upp eller ner.

Som någon skrev i tråden; man vill bara bli lämnad i fred. Så är det ju. Lugn och ro uppskattas i medelåldern. Annat var det i min ungdom.

Det där med brass, har hört de som på skoj nojjat upp sig själva med fantasier självsuggestion och även fått riktiga nojjor. Använder du brass regelbundet nu så kan det var någon som nojjar dej för att du ska sluta ( skorna till och från tippen kan var ett sådant exempel ) och är det inte det och inte andra så kan det vara en kroppslig varning om att du tar skada av rökat om du gör det fortsatt.

Syrsorna kan var tinnitus, testa och vrid/ flytta skallen en bit om det kan vara riktat ljud, annars tinnitus.
Senast redigerad av regafra 2023-02-20 kl. 19:18.
Citera
2023-02-20, 21:52
Medlem
Citat:
Det där med brass, har hört de som på skoj nojjat upp sig själva med fantasier självsuggestion och även fått riktiga nojjor. Använder du brass regelbundet nu så kan det var någon som nojjar dej för att du ska sluta ( skorna till och från tippen kan var ett sådant exempel ) och är det inte det och inte andra så kan det vara en kroppslig varning om att du tar skada av rökat om du gör det fortsatt.

Syrsorna kan var tinnitus, testa och vrid/ flytta skallen en bit om det kan vara riktat ljud, annars tinnitus.

Jag använder inte cannabis längre, länge sedan och var aldrig särskilt nojjig för småsaker, som skorna till exempel. Inte ens Stasimuseet nojjade upp mig särskilt, trots att jag hade hoppats på det
Tyckte deras tillvägångssätt många gånger var löjeväckande. Inte Zersetzung då kanske, något jag känner igen mig i en hel del när jag läser.

Vissa närstående menar på att jag är högst ointressant för några som säkerhetspolisen, medan andra har haft samma organisation i hasorna på 1960-talet. Jag tror inte det är SÄK på något sätt, men snutar eller andra som vill driva påverkanskampanjer eller miskreditera mig som person. Jag tror inte heller de lägger ner så mycket möda för att jag ska rösta var fjärde år, där emot finns det andra saker som skulle kunna vara intressant för nyfikna. Som jag skrev tidigare, kan de inte haffa mig för något nämnvärt överhuvudtaget, om ens något.

Den sk. tinnitusen blir bättre/sämre på olika platser i lgh, typ soffan, sängen. Hade 2016 ett ruggigt högt ljud i ena örat, som om jag hade en hörlur på mig med alldeles för hög volym. Detta inträffade endast en gång dock och jag var vaken vid tillfället, i sängen förvisso.

Annat som känns igen från Zersetzung är som sagt ryktesspridning, småbrudar som raggade på en på krogen (under 18 på 20års ställe), vandaliserade bilar, otrohetsrykten med mera, listan kan göras lång och jag frågar mig ofta varför i helvete jag skulle vara så satans intressant. De älskar väl mig hahahahha

Men som sagt jag har min bakgrund och mitt kontaktnät och har rört mig i kretsar de kan finna intressanta säkert. Eller gjorde då. Idag är det betydligt lugnare än för tio år sedan, då menar jag dessa människors "terror" om vi nu kan kalla det så.
Men jag har ju konfronterat de många gånger och de har flytt sin kos, efter det bytte de taktik.

Idag är lugn och ro eftersträvansvärt, när det för tio år sedan var precis tvärtom. För att inte tala om hur det var för 25år sedan
Citera
2023-02-20, 22:03
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Du ska inte ta de som skriver här om att de brukar eller missbrukar olagliga saker seriöst. Jag har noterat att de flesta som skriver om det inte går att lita på. Lägg inte energi på de som uppenbarligen har problem som totalt förstör deras egna trovärdighet i denna kontext.
Citera
2023-02-20, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Du ska inte ta de som skriver här om att de brukar eller missbrukar olagliga saker seriöst. Jag har noterat att de flesta som skriver om det inte går att lita på. Lägg inte energi på de som uppenbarligen har problem som totalt förstör deras egna trovärdighet i denna kontext.

Hahahaha vafan skulle jag trolla om det för? Herregud, du tror ju bergis jag är en som utsätter dig för en massa skit, eller hur? Ge dig. Släpp nojjan bara.
Citera
2023-02-21, 05:26
Medlem
regafras avatar
Citat:
Jag använder inte cannabis längre, länge sedan och var aldrig särskilt nojjig för småsaker, som skorna till exempel. Inte ens Stasimuseet nojjade upp mig särskilt, trots att jag hade hoppats på det
Tyckte deras tillvägångssätt många gånger var löjeväckande. Inte Zersetzung då kanske, något jag känner igen mig i en hel del när jag läser.

Vissa närstående menar på att jag är högst ointressant för några som säkerhetspolisen, medan andra har haft samma organisation i hasorna på 1960-talet. Jag tror inte det är SÄK på något sätt, men snutar eller andra som vill driva påverkanskampanjer eller miskreditera mig som person. Jag tror inte heller de lägger ner så mycket möda för att jag ska rösta var fjärde år, där emot finns det andra saker som skulle kunna vara intressant för nyfikna. Som jag skrev tidigare, kan de inte haffa mig för något nämnvärt överhuvudtaget, om ens något.

Den sk. tinnitusen blir bättre/sämre på olika platser i lgh, typ soffan, sängen. Hade 2016 ett ruggigt högt ljud i ena örat, som om jag hade en hörlur på mig med alldeles för hög volym. Detta inträffade endast en gång dock och jag var vaken vid tillfället, i sängen förvisso.

Annat som känns igen från Zersetzung är som sagt ryktesspridning, småbrudar som raggade på en på krogen (under 18 på 20års ställe), vandaliserade bilar, otrohetsrykten med mera, listan kan göras lång och jag frågar mig ofta varför i helvete jag skulle vara så satans intressant. De älskar väl mig hahahahha

Men som sagt jag har min bakgrund och mitt kontaktnät och har rört mig i kretsar de kan finna intressanta säkert. Eller gjorde då. Idag är det betydligt lugnare än för tio år sedan, då menar jag dessa människors "terror" om vi nu kan kalla det så.
Men jag har ju konfronterat de många gånger och de har flytt sin kos, efter det bytte de taktik.

Idag är lugn och ro eftersträvansvärt, när det för tio år sedan var precis tvärtom. För att inte tala om hur det var för 25år sedan

Jag fick reda på av en slump då jag googlade mitt namn vad det gällde nästan 18 år efter att det startat där missuppfattningar hade fått in mig i en väldigt stor utredning som misstänkt.
De brotten som vissa av dem begick mot mig och lät mig vara beväpnad (en bekräftad polis) var tydligen nog, efter att de kollat om jag visste något om mordutredningens misstänkta, för att vilja genom olyckor försöka tysta mig genom att döda/skada mig.

Sedan den uppenbara makten/vänskaps korruptionen då du anmäler mordförsök som kommer tillbaka till dej med den dummaste avslagsmotiveringen som visar att de är totalt orädda att begå dessa tjänstefel är skrämmande, Sverige har blivit mycket trasig ,hoppas och tror nya regeringen kan fixa detta.

Så har du haft intressanta vänner i din omgivning så kan du ju bli intressant för dem/någon att "få det att hända saker runt dej" och sedan kommer fram av en "slump" och ska bli din vän.

Att bli skraj eller inte av dina skor till och från tippen är ovidkommande, du har någon som vill visa att de spanar på dig och att de kommer in i din bostad förutsatt att du inte har någon hasch psykos sedan din tid som flummare. Detta kommer du ju minas resten av ditt liv så en gång kan sätta igång tankeverksamheten på dej när som helst för alltid och händer det fler gånger liknade som du köper alltid grön mjölk men ofta står det röd mjölk i kylen så kan du ju börja fundera över det och säkerheten av att dricka den mjölken etc etc, så du bör kanske fråga din omgivning om de skojat med dig om skorna.

Med mjölken så kan du ju fota dem då du ställer in den, helst med en påslagen mobil med kameran i gång med linsen utanför bröstfickan så att ingen vet att du just fotat mjölken ( jag skriver detta som ett allmänt tips, då många verkar låsta och helt blåsta där de ska ta bevis så sitter de bara och gnäller på nätet, där man ska göra både ock så att läsarna kan se om det är hallisar, lögner , trollande eller verkligt. Sedan kan ju någon ställa in en röd mjölk själv och fotat men då blir ju nästa krav från läsaren att rigga en kamera som ser vem som gör detta i sådana fall, en kamera går att manipulera med tex störnings sändare om det är WIFI , har sett från övervakningskamera där bilden helt plötsligt från ena hörnet börjar bli myrornas krig för att sedan hela bilden blir så ( Då jag via mobilen kollat), så man får vara finurlig och veta att dessa kan alla knep om de hittar kameran, med rums bild buggning/markradar så är man ju ganska rökt om man vill oupptäckt gömma en kamera, utan får väl "tappa " den på lämpligt sett i närheten av kylen i detta hypotetiska fall.

Som sagt jag skriver allmänt nu så jag hoppas inte att jag skämmer upp dig , men fråga din omgivning om skorna , du kan ju gå i sömnen också så sätt en kamera som ser dej också tex mot ytterdörren.

Ang tinnitus, det fins olika ljudfrekvenser som man förmodligen kan från ohörbar ändå skapa ljud tryck i örat som bli svårt med billig utrustning spela in, sedan finns det riktat ljud , men det kan var kroppsläges relaterat, det kan vara kylen som brummar, ventilationen som har ett specifikt drag/ljud just i ett hörn/del av ett rum och har skorna återvänt från tippen så kan man fundera extra på om det är tinnitusen bara eller någon som hjälper till. Testa Snore Lab en app till mobilen som spelar in nätterna för och se om det händer något som den kan fånga då du sover + det är bra och veta om man snarkar.
Senast redigerad av regafra 2023-02-21 kl. 06:09.
Citera
2023-02-21, 07:45
Medlem
RiktigTIs avatar
Det är en kult/sekt/sällskap som förföljer människor runtom världen. De försöker representera Satan/demoner på det sätt att de anspelar på människors Kristna trossystem. Exempelvis anser de extrema att missbruk, alkohol, droger etc. är djävulens påfund och därmed betyder det att alla som nyttjar eller begår synder är besatta av Satan/demoner.

Det är också underrättelseresurser som används och samhället i stort är infiltrerat och kan infiltreras av denna grupp - de HAR auktoritet att övertyga personer att agera för dem dock i olika nivåer och utsträckningar.

Jag tror att det hela är psykologiska och sociala operationer som ska förändra vår syn, vårt beteende, vårt trossystem och vår personlighet av att bli utsatta för det här i hela våra liv.

Meningen är just för denna grupp att se vad vi gör och hur vi utvecklas genom att utsättas. Deras huvudmetod är infiltration vilket betyder helt enkelt att övertyga folk att på olika sätt delta i operationer mot oss vare sig att prata med oss eller gå förbi oss.

Propagandan i Gang Stalking-forum är gjord för att skrämma skiten ur oss genom science fiction-vapen, övernaturliga fenomen och sjukdomar - allt som ska förklara varför folk agerar "konstigt" och delar information mellan sig. Alla dessa kopplingar ska ske i våra huvuden då det är i första hand en psykologisk operation.

Därmed ska ni akta er för alla som hävdar otroliga saker. Ni ska även akta er för dem som är kriminella och påstår sig vara utsatta.

Det här är ämnat att påverka var och en av oss personligen och därför samlas de så mycket information om oss - för att effektivt ta in sig i våra huvuden. Sedan använder de informationen för att de facto försöka påverka oss - det ÄR deras främsta mål = PÅVERKAN. Som sagt är det mest intressant för dem att se vad vi gör givet att vi lever i "deras verklighet" som de faktiskt skapar runt oss.

Men det är fortfarande vår vilja som styr oss. De vill hemskt gärna att vi ska tro att vi är besatta och styrda av science fiction-vapen och demoner såsom vår omgivning är (vill de att vi tror).

90% av informationen är ren propaganda ämnat att tro som de vill att vi ska tro.
Citera
2023-02-25, 08:10
Avslutad
https://www.reddit.com/r/Gangstalking/comments/upzhy1/comment/iadv27f/?utm_source=share&utm_medium=web2x&context=3

Hon har en poäng trots allt. Nu tror du RiktigtTI antagligen att jag är en disinfo agent och en del av nån sekt men jag kan berätta att jag var ateist och hardcore materialist, hittade alltid naturliga förklaringar till allt "övernaturligt", hade bra argument mot Guds existens. Men jag kan inte förklara hur mina gangstalkare kan terrorisera mig som de gör. Sen att religiösa fanatiker/sadistiska människor kan lyckas övertala vemsomhelst att delta i GS mot någon utan det hela avslöjas känns inte heller rimligt.

Om jag inte minns fel så tror du att även medier deltar i konspiration mot dig eftersom du betraktas som en viktig person. Är det verkligen rimligare än att demoner eller liknande driver med dig och manipulerar din verklighet eller som den amerikanske psykologen och filosofen William James föreslog, att våra tankar förändrar vår verklighet?

“The American psychologist and philosopher William James said that thoughts become perception, perception becomes reality. Your thoughts alter your reality. The world which we live in, its quality and character is nothing but a reflection of our own minds."
Citera
2023-02-25, 11:32
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
https://www.reddit.com/r/Gangstalking/comments/upzhy1/comment/iadv27f/?utm_source=share&utm_medium=web2x&context=3

Hon har en poäng trots allt. Nu tror du RiktigtTI antagligen att jag är en disinfo agent och en del av nån sekt men jag kan berätta att jag var ateist och hardcore materialist, hittade alltid naturliga förklaringar till allt "övernaturligt", hade bra argument mot Guds existens. Men jag kan inte förklara hur mina gangstalkare kan terrorisera mig som de gör. Sen att religiösa fanatiker/sadistiska människor kan lyckas övertala vemsomhelst att delta i GS mot någon utan det hela avslöjas känns inte heller rimligt.

Om jag inte minns fel så tror du att även medier deltar i konspiration mot dig eftersom du betraktas som en viktig person. Är det verkligen rimligare än att demoner eller liknande driver med dig och manipulerar din verklighet eller som den amerikanske psykologen och filosofen William James föreslog, att våra tankar förändrar vår verklighet?

“The American psychologist and philosopher William James said that thoughts become perception, perception becomes reality. Your thoughts alter your reality. The world which we live in, its quality and character is nothing but a reflection of our own minds."

Om vi antar att denna grupp vill manifestera våra tankar. Vad är poängen att investera enorma resurser att manifestera våra tanker?

Jag är inte viktig på något sätt som jag är medveten om. Däremot vet vi inte vad gruppen anser om varför de valt att utsatta mig för det här.

Gruppen i sig verkar agera irrationellt. Men baserat på deras trossystem eller direktiv kan de agera rationellt och de kan rentav anse att det här är på något sätt livsviktigt att de utsätter människor. Jag är övertygad att väldigt få utsätts av det här. Det som är många är de som deltar i det här.

Det här kan inte ses utifrån vad som är rimligt eller inte. Det här är i grunden utformat att inte vara rimligt för ur ett medelsvenssonperspektiv.

Visst kan folk blir övertalade, betalade, lurade, manipulerade etc. att agera på ett litet sätt eller t.o.m. bilda vänskap men få blir tvingade. OM staten vill utföra det i hemlighet mot EN resurslös person kan det genomföras - även i ett land som Sverige. Den slutsatsen kan vi anta eftersom det är så det verkar.

Förut antog jag är min familj är i centrum. Dock anser jag idag att denna grupp infiltrera familjen som de infiltrerar andra. Alltså hade det här pågått utan ens familj. Men jag anser att familjen är en viktig del för den programmering jag utsätts för och precis som alla i min sociala nätverk får de information om mig.

De vill alltså att vi ska veta att det här sker mot oss! Varför då? När vi påpekar det blir vi gaslightade! Vi blir hela tiden bombade online av deras propaganda.

Det som är mest "rimligt" är att en kult/sekt/sällskap med underrättelseresurser och auktoritet genomför dessa sociala och psykologiska operationer mot en för att forma oss på ett specifikt sätt. De har väldigt specifika mål vilket jag anmärkt på eftersom jag är medveten om vad de försöker få mig att tro.

Gällande psykologi kan det ändå vara att de försöker komma åt vårt undermedvetna och därav upprepar de samma saker. Det här gör oss såklart paranoida vilket är en normal reaktion till att vara utsatt är påverkans- och underrättelseoperationer som VILL att vi vet om det.

Jag har fastställt mycket av det de gör. Det som är intressant är vilka och varför. De lägger ju ner enorma resurser att forma oss och i olika utsträckningar styra våra liv. Det är också att de möjliggör vår sociala krets med att informera känslig data om oss i syfte att de ska få kontroll av oss.

Det folk är överens om är att förverkliga den verklighet som denna grupp vill skapa runt oss.

De som skriver om att det här är olagligt, omoraliskt och skadligt är seriösa om att informera om hur fel det här är. Självklart görs det här mot vår vilja. De kanske anser att vi är lyckosamma att vi får vårat psyke och liv våldtaget.
Senast redigerad av RiktigTI 2023-02-25 kl. 11:45.
Citera
2023-02-28, 02:15
Avslutad
Det ligger något i det du säger.

Ärligt talat är jag fortfarande kluven kring vilka de är. Det som talar för att det är människor är att någon sparkade hårt på vår ytterdörr på våra två tidigare adresser (lägenhet och attefallshus) när jag ignorerade de första trakasserierna och fortsatte med de aktiviteterna som tydligen är "förbjudna". Min pappa var hemma och sov vid två av de tillfällen då någon sparkade på vår dörr på olika adresser. Han och vår hund väcktes av det för det lät så jävla mycket och hela bostaden skakades. Våra grannar måste också ha hört det.

De senaste dagarna har jag googlat gangstalking för att försöka förstå fenomonet bättre och såg det här klippet. killen nämnade olämpiga beteenden som en anledning till att man blir gangstalkad. https://youtu.be/aQ2WCQgDXLI?t=99

Sen råkade jag läsa en gammal interujv med Snowden som också nämnde olämpliga beteenden / aktiviteter.

Citat:
"Snowden described how the simple pattern of his phone calls -- not the content of the calls but the time and location of those calls -- could be invaluable to a security service. And how the content of even innocuous Web searches, such as a search for a hockey score, can reveal habits and be used to build a profile of personal information.

"Do you check it when you travel, do you check it when you're just at home? They'd be able to tell something called your "pattern of life." When are you doing these kind of activities? When do you wake up? When do you go to sleep? What other phones are around you when you wake up and go to sleep? Are you with someone who's not your wife? Are you doing something, are you someplace you shouldn't be, according to the government, which is arbitrary, you know — are you engaged in any kind of activities that we disapprove of, even if they aren't technically illegal?"

"And all of these things can raise your level of scrutiny, even if it seems entirely innocent to you. Even if you have nothing to hide. Even if you're doing nothing wrong. These activities can be misconstrued, misinterpreted, and used to harm you as an individual, even without the government having any intent to do you wrong. The problem is that the capabilities themselves are unregulated, uncontrolled, and dangerous."
https://www.nbcnews.com/feature/edward-snowden-interview/edward-snowdens-motive-revealed-he-can-sleep-night-n116851

Är det inte otroligt? Jag har ju skrivit flera gånger i denna tråd hur jag trakasseras varje gång jag ägnar mig åt vissa "olämpliga" aktiviteter. Jag hade då aldrig googlat gangstalking och läst om femononet eftersom ämnet inte riktigt intresserade mig och jag var lite skeptisk..Det är rätt sjukt om det är faktiskt människor som ägnar sig åt det här.

Dessa individer verkar dessutom försöka döda mig och samtidigt få det att se naturligt ut. Jag kommer dö i förtid i antingen cancer eller något hjärtrelaterat om jag inte upphör helt med dessa aktiviteter.
Citera
2023-02-28, 04:44
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Det ligger något i det du säger.

Ärligt talat är jag fortfarande kluven kring vilka de är. Det som talar för att det är människor är att någon sparkade hårt på vår ytterdörr på våra två tidigare adresser (lägenhet och attefallshus) när jag ignorerade de första trakasserierna och fortsatte med de aktiviteterna som tydligen är "förbjudna". Min pappa var hemma och sov vid två av de tillfällen då någon sparkade på vår dörr på olika adresser. Han och vår hund väcktes av det för det lät så jävla mycket och hela bostaden skakades. Våra grannar måste också ha hört det.

De senaste dagarna har jag googlat gangstalking för att försöka förstå fenomonet bättre och såg det här klippet. killen nämnade olämpiga beteenden som en anledning till att man blir gangstalkad. https://youtu.be/aQ2WCQgDXLI?t=99

Sen råkade jag läsa en gammal interujv med Snowden som också nämnde olämpliga beteenden / aktiviteter.

https://www.nbcnews.com/feature/edward-snowden-interview/edward-snowdens-motive-revealed-he-can-sleep-night-n116851

Är det inte otroligt? Jag har ju skrivit flera gånger i denna tråd hur jag trakasseras varje gång jag ägnar mig åt vissa "olämpliga" aktiviteter. Jag hade då aldrig googlat gangstalking och läst om femononet eftersom ämnet inte riktigt intresserade mig och jag var lite skeptisk..Det är rätt sjukt om det är faktiskt människor som ägnar sig åt det här.

Dessa individer verkar dessutom försöka döda mig och samtidigt få det att se naturligt ut. Jag kommer dö i förtid i antingen cancer eller något hjärtrelaterat om jag inte upphör helt med dessa aktiviteter.

Jag och min familj har upplevt liknande saker som din familj vilket troligen har med denna grupp att göra. Konstiga saker och sammanträffande händer som typiskt sker mot mig och därmed har jag upptäckt mönstren. Det är en form av synkronicitet de skapar om exempelvis att grannen går ut samtidigt som en själv vilket många skrivit om (upplevt det här). De flesta deltar en gång vilket kan betyda att de ser om vi reagerar på det - om inte så upprepas det inte. Logiskt vill de psykologiska operationer som skapar en reaktion då det ger effekt.

Killen i videon är James Harken. Honom har jag upptäckt redan 2018. Det han beskriver är till 90% hur underrättelseorganisationer fungerar i USA där en enorm underrättelseindustri finns. Han påpekar det jag säger: att underrättelseresurser används för andra mål som att utföra Gang Stalking.

Det jag vet är att huvudinstrumentet i att kontakta Gang Stalkers sker via telefon. Jag har sett det och deltagare har berättat det för mig redan år 2013. Då hade jag ingen aning hur globalt det är. Jag antog att det var en hatkampanj från en myndighet. De påverkade mig online (typ via Facebook-vänner) som offline så de infiltrerade hela min vänskap - gamla som nya vänner. Vissa deltar även idag.

Av det jag kan bedöma är just att det är en psykologisk operation i första hand där association/kopplingar ska ske i ens huvud. Det är i grunden en psykisk våldtäkt. De tvingar associationer i våra huvuden. Det är alltså psykologisk krigföring för att det här bryter ner personer långsiktigt och förstör ens psyke och relationer.

Hur vi än ser på det är det psykologisk krigföring. Vi är alltså måltavlor för denna grupp där psyket är primära slagfält. Därav denna extrema desinformation och propaganda. Självklart vill de se hur vi reagerar och varför. Mycket av deras operationer skapas i realtid baserat på vårt beteende men ibland sker något större som de planerat länge..

Åtminstone i mitt fall...

Du kommer inte dö i cancer eller hjärtrelaterat. Det här är primärt psykologisk - det är syftet. De vill påverka dig. Tro inte allt som skrivs här speciellt om det handlar om "vapen" och teknologier som låter science fiction. Deras främsta vapen är att skapa rädsla och paranoia.

Vi kan se det som psykologisk krigföring eller beteende- och trossystemförändring. Hur som helst är det skadligt och olagligt i grunden som måste avslöjas. De ansvariga måste ställas till svars för deras operationer. I fängelse. Vi måste få upprättelse och kompensation för all lidande och skada i våra liv.

Sverige är tyvärr undersåte till USA och gruppen där som styr det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in