Citat:
Ursprungligen postat av
TheContender
Det är lite kul att läsa vad du skriver emelanåt RIKTIGTI men det blir så jädra mycket! Du har ju en massa att vinna på att bli klartänkt mentalt och lista ut ett och annat. Men du inser väl på något plan att vissa saker hur intressanta de än må vara att veta som individ är helt enkelt för känsliga och för jädra komplicerade för att publiceras till offentligheten. Så världens mest sanningsenliga och korrekta bok kommer aldrig ens tryckas och ges ut. Omgivningen kommer ta avstånd ifrån dig och du kommer få ovänner och problem du verkligen inte vill ha. Så försök att släppa sådana tankar och hitta lite mer balans. Jag jobbar detta själv och mår väsentligt bättre av att vara mer inkluderad i samhället. Även om jag alltid kommer vara hur unik som helst. Later
Betänk att de började operationen bakom min rygg redan i tonåren.. Hur många tonåringar skulle hantera sådana anfall och förbli klartänkta? Jag befarar att många unga som utsätts förstör sina liv just för att de saknar kontroll och visdom. Det här är extrem sadistiskt.
Ju äldre jag blir desto mer klartänk är jag om saken. Jag är även mer påläst.
De kunde ha dödat mig i mina unga dagar om jag var svag i psyket och tog livet av mig. Därav ser jag deras "påverkan" på absolut dödligt allvar. Jag är övertygad att folk dött av det här - det finns många måltavlor som begått självmord vilket jag hört och läst om under åren.
Dessa är psykopater, sociopater och narcissister som saknar empati - empatistörda. Olika vänner har även refererat till dem som "psykopater".
Tack för omtanken. Önskar dig allt väl!