2023-02-03, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Kan det här vara en person utsatt för Gang Stalking som får utspel efter år av psykologiska och sociala spel, trakasserier och sabotage? Han påstår sig vara utsatt för statlig påverkan och att "folk är ute efter honom" Läs från idag: https://www.reddit.com/r/swedishproblems/comments/10r2vre/hotfull_granne_i_någon_slags_psykos_varken/?utm_source=share&utm_medium=web2x&context=3

Hotfull granne i någon slags psykos, varken hyresvärden eller polisen gör något, trots flertal polisanmälningar från flera i huset

För att göra en lång historia kort - jag bor i ett hyreshus, snett ovanför en granne som sedan några månader sedan har hamnat i någon slags psykos (ingen aning om termen är rätt). Han står sedan oktober ute på sin balkong, bokstavligen varje dag, bokstavligen från morgon till kväll (och jag menar bokstavligen bokstavligt) med dörren öppen, och spelar extremt hög musik och skriker hotfulla för sig själv.

Jag håller på att bli lika galen som honom. Jag jobbar också hemifrån och står snart inte ut.

Jag hör hans gormande väl i min lägenhet, han skriker att folk är ute efter honom, att staten går in inhandla lägenhet på natten, gasar honom så att han inte vaknar, sticker honom med nålar, tar kort och läger upp på facebook. Och givetvis alla möjliga variationer.

Till det värsta - en av grannarna har blivit direkt knivhotad, och han har skrikit åt en annan att han ska döda henne. Han skriker våldsamt och våldsamma saker, att grannarna i huset är skyldiga, att han ska döda folk, att alla ska få betala, att han ska krossa staten… och allt därtill. Och det känns som att det eskalerar i grovhet.

Det nya är att han nu har börjat skrika efter och filma oss grannar när vi går från och till huset. Det är sjukt obehagligt.

Jag har pratat med några grannar, som har pratat med andra, och det är minst 4 grannar som både har framfört det här till hyresvärden samt polisanmält.

I måndags gjorde jag samma sak. Hyresvärden säger att han inte har något ansvar och att jag ska polisanmäla. Jag gjorde en polisanmälan (alltså minst den fjärde som han nu har mot sig) och får idag en kopia på polisrapporten där det står att ärendet är nedlagt. Orsak, hör att häpna, ordagrant: ”Det är uppenbart att ärendet inte kan utredas.”

Jag är helt förbluffad.

Jag är rädd för att gå till och från min lägenhet, då jag riskerar att springa på honom.

Har hyresvärden verkligen inget ansvar i sådana här fall? Ska polisen verkligen inte göra något fram tills någon blir knivmördad av den här personen, trots flertal polisanmälningar?

Han har blivit polisanmäld FYRA gånger och polisen lägger ner ärandet direkt; hyresvärden påstår "inget ansvar".

Ganska omoget kriga med högs ljud när fiendens nätverk utför dold verksamhet och de finns överallt i samhället.

Fanns en liknande snubbe i Budapest ungern, tidigare fängelseintern. Efter att han hörde dessa gang stalking röster så plocksde han ner grannarnas dörrar med yxa och gick in för att förhöra dem. Polisen skickades ut för att försvsra nätverket vilket slutade i att han mördade ena polisen med kniv och skickade ytterligare två till sjukhus.. snubben är nu tillbaks i fängelse.
Senast redigerad av Signalspaning 2023-02-03 kl. 12:38.
Citera
2023-02-03, 16:07
Avslutad
Vad är syftet med det hela egentligen? Bryta ner offer psykiskt och få dem att döda andra?

Tycker att det är intressant att han protesterar med extremt hög musik. Var det det som triggade GS mot honom från början? Han spelade för hög musik och råkade störa sina grannar? Nu när han terroriseras, så svarar han det med ännu högre musik och hot?

Hans grannar behöver inte nödvändigtvis vara inblandade i det här, kanske bara en som råkar ha kopplingar till ett GS nätverk. Eller så är det hyresvärden.
Citera
2023-02-03, 17:34
Medlem
Gang stalkarnas snackande idag: (vill tillägga att jag citerade varje kommentar via min hackade mobiil så en del av dessa är deras följdkonversation)

"Han får inte ha barn efterson han har autismkomplex"
"Vi låter som idioter"
"Låter som om vi skriver mot operatören"
"Det är tillräckligt för avstängning"
"Nu har du dödat henne"
"Det är ditt fel"
"Vilken elak autist"
"Vad trodde han skulle hända nu när han förlorat vårt beskydd"
"Han rörde på sig idag så vi måste krossa honom"
Citera
2023-02-03, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Gang stalkarnas snackande idag: (vill tillägga att jag citerade varje kommentar via min hackade mobiil så en del av dessa är deras följdkonversation)

"Han får inte ha barn efterson han har autismkomplex"
"Vi låter som idioter"
"Låter som om vi skriver mot operatören"
"Det är tillräckligt för avstängning"
"Nu har du dödat henne"
"Det är ditt fel"
"Vilken elak autist"
"Vad trodde han skulle hända nu när han förlorat vårt beskydd"
"Han rörde på sig idag så vi måste krossa honom"

Allt för att skrämmas. Fåningt. Låt det rinna av dig som vatten på gås.
Citera
2023-02-03, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Vad är syftet med det hela egentligen? Bryta ner offer psykiskt och få dem att döda andra?

Med några googleslagningar får du enkelt fram att; ja - de kan operera på så sätt.

Anna Linds mördare är ju en måååånga tror handlade på det sättet.

På tal om honom kan jag bara meddela att han är levande död idag. Han andas och går runt, men är på alla sätt dödad på insidan med alla meds de trycker i honom. Hjärtat slår, men han lever inte. Zombie.
Citera
2023-02-03, 19:27
Medlem

"Han har inte sett vår rätta sida ännu, han kommer gråta sig till sömns varje dag när han ser den"
"Nu börjar vi låta som vaselingábor"
"Han vet inte när han skall hålla flabben, nu kommer hans flickvänner bli jätterädda"
"Han låter som om han har ett riktigt harem men det är ju vi som beslutar vem han får"
"Hjälp vi är jätterädda för honom han kommer döda oss hjääälp"
"Vem sa att snubben e farlig, han kommer svinga oss i skallen med sin petter nicklas så att vi svimmar"
Citera
2023-02-04, 01:02
Medlem
Citat:

"Han har inte sett vår rätta sida ännu, han kommer gråta sig till sömns varje dag när han ser den"
"Han vet inte när han skall hålla flabben, nu kommer hans flickvänner bli jätterädda"
"Han låter som om han har ett riktigt harem men det är ju vi som beslutar vem han får"
"Vem sa att snubben e farlig, han kommer svinga oss i skallen med sin petter nicklas så att vi svimmar"

De som gangstalkar dig är GARANTERAT kristna, Jehovas eller Scientologer. Har du varit i kontakt med någon sådan grupp? Bor du på en mindre ort?

Löjeväckande ordval av dessa människor hahaha vilka jävla muppar. Slå de på käften och visa vem som bestämmer istället. Då kommer de lämna dig ifred.

ps. Du vet att det finns en citatfunktion här i tråden? Det verkar som du inte förstått funktionen.

mvh
Citera
2023-02-04, 02:33
Avslutad
Citat:

No offense men om jag ska vara ärlig, så låter det som något du hittat på själv. Först sa du att du hörde det genom väggarna och när jag bad dig att spela in det då sker det plötsligt via din hackade mobil istället.

Sen låter dessa meddelande inte som något mina plågoandar skulle säga. De tycks vara intelligentare än så, annars hade de nog inte kunnat stalka och trakassera mig som de gör utan att bli upptäckta.
Citera
2023-02-04, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Sen låter dessa meddelande inte som något mina plågoandar skulle säga. De tycks vara intelligentare än så, annars hade de nog inte kunnat stalka och trakassera mig som de gör utan att bli upptäckta.

Syftet med all påverkan är ju oftast att måltavlan själv skall börjar framställa sig som en idiot och det kan de även göra genom beröm, lova saker, soela på måltavlans narcicism och sådant. Deras påverkan med måltavlan kan ha syfte både för omgivningen, måla fint i deras interna övrvakningssystem för de egna medlemmarna och online.
Senast redigerad av Signalspaning 2023-02-04 kl. 09:41.
Citera
2023-02-07, 21:06
Medlem
Citat:
Syftet med all påverkan är ju oftast att måltavlan själv skall börjar framställa sig som en idiot och det kan de även göra genom beröm, lova saker, soela på måltavlans narcicism och sådant. Deras påverkan med måltavlan kan ha syfte både för omgivningen, måla fint i deras interna övrvakningssystem för de egna medlemmarna och online.

Japp. Ge både ris och ros på ett ohyggligt sätt i syfte att påverka. Till slut vet TI varken ut eller in - och det är det som är meningen, då kan hen sinnessjukförklaras.
Citera
2023-02-07, 21:21
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veteesset
Japp. Ge både ris och ros på ett ohyggligt sätt i syfte att påverka. Till slut vet TI varken ut eller in - och det är det som är meningen, då kan hen sinnessjukförklaras.

Patetiska låtsasmänniskor.

De skulle veta vad som önskas.
Citera
2023-02-07, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyxelitisten
Patetiska låtsasmänniskor.

De skulle veta vad som önskas.

Hahahaha ja, de "vet ju allt om dig"..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera