Citat:
Ursprungligen postat av
Pulitzer
Det var vad jag blev kallad, era idiotiska hittepå-invektiv bekommer mig inte det minsta så jag kan gärna vara din lilla sinnesjuka psykopat om det gör dig glad.
Tycker du att polisens rapport är ett fint slutord över Löfvings liv och gärning?
Du tycker att ert yrande i den här nonsenstråden och försöken att koppla honom till olagliga polisregister m.m. är att respektera hans minne? Det skulle inte en normal människa tycka, men tydligen du.
Du får gärna tilltala mig med nick eller du.
Jag talar för mig själv.
Nej, en offentlig avrättning av en handplockad utredare är inte hur man ska sköta personalärenden.
Att plocka ära och heder av någon och kräva sparken för någon som lagt hela sitt liv på att bli den bästa polis man kan bli är absolut inte snyggt.
Speciellt inte, som man samtidigt frikänner alla övriga inblandade.
Den ena för att det var han som gav honom uppdraget i sedvanlig ordning och den andra för att...
Ja, flicka, tjej eller kvinna så följer det landets vanligaste mönster.
Är det tre gärningsmän i valfritt brott och en av dem är kvinna, så får hon gå samma kväll.
Det är normen.
Tycker du att det är en nonsenstråd, behöver du varken läsa eller svara.
Det du gjorde här, var ett tydligt utslag för att du redan avhumaniserat honom och i stället för att respektera att han nu är död, fortsatte du att stapla skuld på honom.
Vad fan vill du?
Att han ska dö igen?
Du låter som galningen som ringde till P1 efter att Benny Fredriksson tagit livet av sig, som tyckte att det var ett jävla tjat om honom.
Tänkt på hans offer, borde vi gjort i stället.