2023-03-01, 17:21
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Har läst den länken. Där var inga peddoanklagelser eller nåt metoo-drev. Det var ett blogginlägg.

Ok, men då har vi rett ut det. De påstådda anklagelserna var dina egna.

Selektiv blindhet alltså, ni kör vidare på den. "Brinn i helvetet din jävla pedofil" var en post och "äckliga kvinnohatare" var en annan. Spela blind är pinsamt tom för er.
Citera
2023-03-01, 17:23
Medlem
Pulitzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Nja som jag sa selektiv blindhet funkar ju bara för er i kulten för dom som är intresserade så är det ju bara att klicka på länken och läsa om det nazifeministiska drevet och se alla poster på twitter och tumblr. Du kan ju förneka något som hänt allt du vill men du måste nog förstå att det gör jävligt lite för oss andra.

Ingen normalt funtad människa ägnar tid åt att sitta och scanna 6 år gamla inlägg på Twitter och tumblr för att hitta belägg för sina vanföreställningar om vad som orsakade Mats Löfvings död. Ingen brydde sig då och ingen bryr sig nu, och jag skulle bli mycket förvånad om Löfving själv brydde sig.

Du tror inte att han hade andra problem i sinnet den där kvällen än några gamla tweetar?

Det är det som är så sjukt med era resonemang. Ni är så uppfyllda av antifeminism, eller vad det nu är som göder er tillvaro i den här forumdelen, att ni inte kan sätta er in i hur normalt folk tänker och fungerar och vad som egentligen spelar någon roll. Allt måste handla om nazifeminism.

Citat:
Ni nazifeminister som aldrig ser vad nazifeminister gör behöver inte fråga sådana saker. Att Linda är en nazifeminist med stenhård cementerad offerkofta som fick gråta ut i nazifeministisk media vet som sagt redan alla som inte ingår i din kult. Du lyckas liksom missa det största berget så du behöver inte fortsätta med dina små gulliga försök till gaslighting, du borde förstått vid det här laget att det inte funkar och bara får dig att framstå som en psykopat.

Case in point.
Citera
2023-03-01, 17:30
Medlem
Citat:
Selektiv blindhet alltså, ni kör vidare på den. "Brinn i helvetet din jävla pedofil" var en post och "äckliga kvinnohatare" var en annan. Spela blind är pinsamt tom för er.

Inte i länken du postade och inget jag kan hitta på twitter så vart då? Länka.
Citera
2023-03-01, 17:36
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulitzer
Ingen normalt funtad människa ägnar tid åt att sitta och scanna 6 år gamla inlägg på Twitter och tumblr för att hitta belägg för sina vanföreställningar om vad som orsakade Mats Löfvings död. Ingen brydde sig då och ingen bryr sig nu, och jag skulle bli mycket förvånad om Löfving själv brydde sig.

Du tror inte att han hade andra problem i sinnet den där kvällen än några gamla tweetar?

Det är det som är så sjukt med era resonemang. Ni är så uppfyllda av antifeminism, eller vad det nu är som göder er tillvaro i den här forumdelen, att ni inte kan sätta er in i hur normalt folk tänker och fungerar och vad som egentligen spelar någon roll. Allt måste handla om nazifeminism.

Case in point.

Det var ju samlat på samma länk så särskilt krångligt är det ju inte om man inte vill att det skall vara krångligt för att man har en tydlig agenda.

Bahahahahaah! Ni psykopater till nazifeminister är så jävla långt ifrån oss normalt folk det bara går att komma, du har bara suttit i din ekokammare så länge att du totalt har tappat dina referensramar till verkligheten. Vanligt folk tycker att ni offterkofterskor är det mest patetiskt som finns, feminism är ett skällsord så lämna fjollträsk och kamma dig och kom in i verkligheten för det här var det mest verklighetsfrånvarande svammel jag någonsin läst.

Ja förnekar man Lindas nazifeminism och offerkofta är man avslöjad som deltagare av samma kult. The defense rest your honor.

Citat:
Inte i länken du postade och inget jag kan hitta på twitter så vart då? Länka.

Jo i länken jag postade. Alla printscreens från tumblr och twitter, jag orkade inte ens gå igenom allt. Så vad ni inte ser vet ju inte jag.
Citera
2023-03-01, 17:38
Medlem
Citat:
Det var ju samlat på samma länk så särskilt krångligt är det ju inte om man inte vill att det skall vara krångligt för att man har en tydlig agenda.

Bahahahahaah! Ni psykopater till nazifeminister är så jävla långt ifrån oss normalt folk det bara går att komma, du har bara suttit i din ekokammare så länge att du totalt har tappat dina referensramar till verkligheten. Vanligt folk tycker att ni offterkofterskor är det mest patetiskt som finns, feminism är ett skällsord så lämna fjollträsk och kamma dig och kom in i verkligheten för det här var det mest verklighetsfrånvarande svammel jag någonsin läst.

Ja förnekar man Lindas nazifeminism och offerkofta är man avslöjad som deltagare av samma kult. The defense rest your honor.

Jo i länken jag postade. Alla printscreens från tumblr och twitter, jag orkade inte ens gå igenom allt. Så vad ni inte ser vet ju inte jag.

Länka igen då för inte fan finns det i länken du postade. Den enda länken du postat i tråden är denna: https://feministfestivalenblog.wordpress.com/2016/07/02/polisens-lagesbild-en-vrangbild-om-sexuella-ofredanden/

(FB) Mats Löfving: Nästa offer för #MeToo och de feministiska dreven

Att hålla på och lögnaktigt sprida att någon är anklagad för att vara peddo är bara ett lömskare sätt att själv anklaga någon för att vara peddo. Som det ser ut nu så är du den enda som kommer med de anklagelserna. Bevisa att jag har fel.
Senast redigerad av enhalvboj 2023-03-01 kl. 17:57.
Citera
2023-03-01, 18:04
Medlem
Pulitzers avatar
Citat:

Kliv ut ur din bubbla och släpp gamla tweetar som du inte ens klarar av att länka till, läs på, sätt dig in i fallet - rapporten, rikspolischefens och utredningsmannens agerande, presskonferensen m.m. m.m. Då kunde du kanske komma in i matchen.
Men det kommer inte att ske, för det enda som existerar i din värld är nazifeminism, du kommer inte att kunna spräcka den bubblan och ta dig ut.
Att diskutera med dig är som att som att föra en dialog med en gammal LP som hakat upp sig.
Citera
2023-03-01, 18:23
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Länka igen då för inte fan finns det i länken du postade. Den enda länken du postat i tråden är denna: https://feministfestivalenblog.wordpress.com/2016/07/02/polisens-lagesbild-en-vrangbild-om-sexuella-ofredanden/

(FB) Mats Löfving: Nästa offer för #MeToo och de feministiska dreven

Att hålla på och lögnaktigt sprida att någon är anklagad för att vara peddo är bara ett lömskare sätt att själv anklaga någon för att vara peddo. Som det ser ut nu så är du den enda som kommer med de anklagelserna. Bevisa att jag har fel.

Ja så läs. Vad är detta för patetiska försök till gaslighting?

Citat:
Kliv ut ur din bubbla och släpp gamla tweetar som du inte ens klarar av att länka till, läs på, sätt dig in i fallet - rapporten, rikspolischefens och utredningsmannens agerande, presskonferensen m.m. m.m. Då kunde du kanske komma in i matchen.
Men det kommer inte att ske, för det enda som existerar i din värld är nazifeminism, du kommer inte att kunna spräcka den bubblan och ta dig ut.
Att diskutera med dig är som att som att föra en dialog med en gammal LP som hakat upp sig.

Oj det där var en jävla projicering. Du har aldrig någonsin tagit dig ur din kult så därför ser inte du det som är så otroligt uppenbart för vanligt folk som befinner sig låååååååångt ifrån dig och din kult av offerkofterskor. Förneka att Linda och dom kanaler där hon fick ljuga och gråta ut är nazifeministiska är löjligt, otroligt löjliga tom så du måste förstå att du sitter inte i din ekokammare nu och pratar med andra pk simpletons. Ingen köper dina löjliga försök till att förneka verkligheten.
Citera
2023-03-01, 18:28
Medlem
Citat:
Ja så läs. Vad är detta för patetiska försök till gaslighting?

På vilket sätt är det gaslighting? Vem som helst kan öppna länken och se att det du påstår inte finns där.

Och du kan lätt länka till det du säger finns där men det gör du inte.
Citera
2023-03-01, 18:36
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Det var vad jag blev kallad, era idiotiska hittepå-invektiv bekommer mig inte det minsta så jag kan gärna vara din lilla sinnesjuka psykopat om det gör dig glad.

Tycker du att polisens rapport är ett fint slutord över Löfvings liv och gärning?

Du tycker att ert yrande i den här nonsenstråden och försöken att koppla honom till olagliga polisregister m.m. är att respektera hans minne? Det skulle inte en normal människa tycka, men tydligen du.
Du får gärna tilltala mig med nick eller du.
Jag talar för mig själv.

Nej, en offentlig avrättning av en handplockad utredare är inte hur man ska sköta personalärenden.
Att plocka ära och heder av någon och kräva sparken för någon som lagt hela sitt liv på att bli den bästa polis man kan bli är absolut inte snyggt.
Speciellt inte, som man samtidigt frikänner alla övriga inblandade.
Den ena för att det var han som gav honom uppdraget i sedvanlig ordning och den andra för att...
Ja, flicka, tjej eller kvinna så följer det landets vanligaste mönster.

Är det tre gärningsmän i valfritt brott och en av dem är kvinna, så får hon gå samma kväll.
Det är normen.

Tycker du att det är en nonsenstråd, behöver du varken läsa eller svara.
Det du gjorde här, var ett tydligt utslag för att du redan avhumaniserat honom och i stället för att respektera att han nu är död, fortsatte du att stapla skuld på honom.

Vad fan vill du?
Att han ska dö igen?
Du låter som galningen som ringde till P1 efter att Benny Fredriksson tagit livet av sig, som tyckte att det var ett jävla tjat om honom.
Tänkt på hans offer, borde vi gjort i stället.
Citera
2023-03-01, 18:36
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
På vilket sätt är det gaslighting? Vem som helst kan öppna länken och se att det du påstår inte finns där.

För att alla kan läsa det själva ditt jävla stolpskott.
Citera
2023-03-01, 18:44
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:

Mats Löfving figurerade även i #kvinnoregistret då han kallade frågan om polisen har en dålig kvinnosyn för ”trams”. Det är alltså denna polischef som är ytterst ansvarig för rapporten. Det kan naturligtvis ses som illavarslande att en polischef som bagatelliserar frågor om kvinnosyn utreder något som har med mäns våld mot kvinnor att göra.
Här är en av anledningarna till att feminazi gått igång på Löfving.
Han ställer sig tvekande till att rakt av tro kvinnor.
Jag förmodar att han, som en riktig polis, vill se bevis.

Ang. pedofilianklagelsen eller insinuationen finns den att finna här:
Polischef Ulf Johansson här även hjälpt en polisman som sexchattade med en 14-årig flicka, på arbetstid, att få behålla jobbet och han benämnde mannens handlande som ”något slags upptåg”

Alltså är även han körd från alla framtida befordringar, om man går på Feministfests bloggs budskap.

Den som inte tror att detta är gaslighting, feminism eller en metoo-anklagan på mycket lösa grunder har inte fattat något alls om hur det där drevet fungerade.

Arméer av feminazis letar, likt DDR efter något att hänga mäns bollar för.

Och nu är ännu en polisman död.
Citera
2023-03-01, 18:48
Medlem
Citat:
För att alla kan läsa det själva ditt jävla stolpskott.

Uppmanar alla att göra det. Här är den beryktade länken igen: https://feministfestivalenblog.wordpress.com/2016/07/02/polisens-lagesbild-en-vrangbild-om-sexuella-ofredanden/

Får se om nån annan kan hitta de påstådda pedofilanklagelserna där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in