2023-03-01, 16:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja det gjorde du ju med.

Aha det är ditt försvar nu, jag skall skämmas för att ni psykopater drevar ihjäl ännu en man. SVT blir inte mindre nazifeministiska för att ni låtsas och inte heller Aftonbladet eller framför allt Linda som fick sitta där och spy ur sig all sin nazifeminism.
Vad pratar du om?

https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fsearch%3 Fq%3Dkvinnoregistret%26amp%3Boq%3Dkvinnoregistret% 26amp%3Baqs%3Dedge..69i57.5486j0j4%26amp%3Bsourcei d%3Dchrome%26amp%3Bie%3DUTF-8
Citera
2023-03-01, 16:54
Medlem
Pulitzers avatar
Citat:
Aha det är ditt försvar nu, jag skall skämmas för att ni psykopater drevar ihjäl ännu en man. SVT blir inte mindre nazifeministiska för att ni låtsas och inte heller Aftonbladet eller framför allt Linda som fick sitta där och spy ur sig all sin nazifeminism.

Vi fastslår nu då att det drev som du tjatat om hittills i tråden inte har existerat.
Så nu skiftar du alltså fokus till mediedrevet som pågått sedan november-december 2022? Ja det var däremot ett drev som fanns i verkligheten.

Vet inte vad ditt yrande om nazifeminism syftar till, är det för att det fanns en kvinna med i härvan?
Citera
2023-03-01, 16:54
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Vad pratar du om?

https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fsearch%3 Fq%3Dkvinnoregistret%26amp%3Boq%3Dkvinnoregistret% 26amp%3Baqs%3Dedge..69i57.5486j0j4%26amp%3Bsourcei d%3Dchrome%26amp%3Bie%3DUTF-8

Dina lögner. Vad pratar du om?
Citera
2023-03-01, 16:59
Avslutad
Citat:
Dina lögner. Vad pratar du om?
Dina lögner och dina försök att klistra det hat som folk kände gentemot dina anhöriga på en tjänsteman som det inte verkade finnas särskilt mycket ont att säga om.
Citera
2023-03-01, 16:59
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulitzer
Vi fastslår nu då att det drev som du tjatat om hittills i tråden inte har existerat.
Så nu skiftar du alltså fokus till mediedrevet som pågått sedan november-december 2022? Ja det var däremot ett drev som fanns i verkligheten.

Vet inte vad ditt yrande om nazifeminism syftar till, är det för att det fanns en kvinna med i härvan?

Nja som jag sa selektiv blindhet funkar ju bara för er i kulten för dom som är intresserade så är det ju bara att klicka på länken och läsa om det nazifeministiska drevet och se alla poster på twitter och tumblr. Du kan ju förneka något som hänt allt du vill men du måste nog förstå att det gör jävligt lite för oss andra.

Ni nazifeminister som aldrig ser vad nazifeminister gör behöver inte fråga sådana saker. Att Linda är en nazifeminist med stenhård cementerad offerkofta som fick gråta ut i nazifeministisk media vet som sagt redan alla som inte ingår i din kult. Du lyckas liksom missa det största berget så du behöver inte fortsätta med dina små gulliga försök till gaslighting, du borde förstått vid det här laget att det inte funkar och bara får dig att framstå som en psykopat.
Citera
2023-03-01, 17:00
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Dina lögner och dina försök att klistra det har som folk kände gentemot dina anhöriga på Engman som inte så många verkade ha nåt särskilt ont att säga om.

Jag trodde du försökte länka? Engman? Igen hjärtat, glöm inte din medicin ffs!!!!
Citera
2023-03-01, 17:01
Avslutad
Citat:
Dina lögner och dina försök att klistra det hat som folk kände gentemot dina anhöriga på en tjänsteman som det inte verkade finnas särskilt mycket ont att säga om.

Citat:
Jag trodde du försökte länka? Engman? Igen hjärtat, glöm inte din medicin ffs!!!!
Citera
2023-03-01, 17:04
Avstängd
Citat:

Gick ut på det gudsförgätna Twitter och kollade upp den där hashtaggen #kvinnoregistret. Hittade ingen mobb mot Löfving där. Inga pedofilanklagelser och allt annat du har hävt ur dig. Det var mest påpekande om att han skulle vara med i en P1 intervju. Vart har du sett de anklagelserna? Kan ju vara rätt relevant nu, för annars är det ju bara du som kommer med de. Rätt allvarliga sådana också.
Citera
2023-03-01, 17:07
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:

Verkar lite psykotiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Gick ut på det gudsförgätna Twitter och kollade upp den där hashtaggen #kvinnoregistret. Hittade ingen mobb mot Löfving där. Inga pedofilanklagelser och allt annat du har hävt ur dig. Det var mest påpekande om att han skulle vara med i en P1 intervju. Vart har du sett de anklagelserna? Kan ju vara rätt relevant nu, för annars är det ju bara du som kommer med de. Rätt allvarliga sådana också.

Oj ännu en nazifeminist som missat allt, ja man är sååååå förvånad.
Citera
2023-03-01, 17:09
Avstängd
Citat:
Verkar lite psykotiskt.

Oj ännu en nazifeminist som missat allt, ja man är sååååå förvånad.

Ja. Det har jag verkligen missat och när jag letar så kan jag inte hitta det. Samma verkar gälla de andra som också har letat.

Du påstår att det finns så då är det givetvis upp till dig att bevisa det.
Citera
2023-03-01, 17:16
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Ja. Det har jag verkligen missat och när jag letar så kan jag inte hitta det. Samma verkar gälla de andra som också har letat.

Du påstår att det finns så då är det givetvis upp till dig att bevisa det.

Oj man kan säga att den selektiva blindheten är en feministiskt pandemi. Sök hjälp era stackare!

Länken var det första jag postade i tråden.
Citera
2023-03-01, 17:19
Avstängd
Citat:
Oj man kan säga att den selektiva blindheten är en feministiskt pandemi. Sök hjälp era stackare!

Länken var det första jag postade i tråden.

Har läst den länken. Där var inga peddoanklagelser eller nåt metoo-drev. Det var ett blogginlägg.

Ok, men då har vi rett ut det. De påstådda anklagelserna var dina egna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in