Citat:
Ursprungligen postat av
Gynekologstol
Även om jag brukar vara väldigt skeptisk när nya ord trycks ner i halsen på människor (till exempel hen

) så tycker jag att ordet snippa är ett ganska bra ord, helt enkelt därför att det saknas ord som är bättre. Jag har dock aldrig tidigare sett ordet användas för hela paketet, och för mig har de alltid betytt de synliga delarna. Finns det ens något ord som beskriver hela paketet? Jag kan inte tänka mig något sådant ord varken för kvinnor eller män.
Skulle säga att för en 10-åring betyder snippa just "hela paketet", även om just i den åldern är det inte ens säkert att flickan vet hur hennes fullständiga anatomi ser ut och fungerar. Det finns för fan vuxna som inte vet hur många öppningar man har och hur de sitter!
Troligen är det här avskrapets finger det enda som tryckts in i snippan, hur ska hon då kunna förklara närmare än så vad han gjorde?
Nämndemännen kan ju spåna sinsemellan om hur de i samma ålder skulle kunna beskriva hur långt in i analen en gubbes finger varit. Millimeter? Centimeter? Hur många? För är det BARA mellan skinkorna han tafsat så är det ju lugnt. Det vet de av egen erfarenhet antagligen, eftersom det inte räknas om man inte penetrerar