Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Ser det ut som en, pratar som en och luktar som en så är det en. Att du låtsas inte vara feminist är precis lika löjligt som att jag skulle låtsas vara feminist. Alla som är läskunniga förstår att det är trams.
Nazifeminister skapade drev mot Mats redan 2016. Han visste om deras hat mycket väl. Försöka förneka deras hat är även det bara löjligt och allt det gör är igen att avslöja att du är balls deep i din kult för du har inget förankring kvar i verkligheten.
Tja, irl har jag många gånger blivit sedd som antifeminist. I hätska diskussioner med radikalfeminister (läs: manshatande matrarkister). Så. Jag tror det är bättre att jag definierar mig själv, för jag vet bättre än dig och dem vad jag står för. Jag är humanist. Rakt av. Men ni antifeminister far med så många osanningar och knepigheter på detta forum, så man måste säga emot. Allergisk mot felaktigheter, som sagt.
Så du tror på fullaste allvar att Mats (om han tog sitt eget liv) gjorde det för att några för honom, betydelselösa feminister uttryckte saker och ting 2016?
Hur vore det om du sätter dig in i de senaste månadernas händelser? Hur vore det om du läste intervjun med Mats bror, som jag har citerat tidigare i denna tråd? Du är helt hjärntvättad med att allt är "feministernas" fel. Mordet på Olof? Tjernobylkatastrofen? "Att vin och sprit och Saab och Volvo inte ens är svenskt? Ja, det är feministernas fel (enligt dig) feministernas fel. Jag vet inte vilken rad och vers, kapitel eller del, men någonstans i bibeln så står det att det är feministernas fel."