2023-02-27, 22:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Eftersom ni feminister sa det redan 2016 så har nog inte familjen missat det. Tidslinjer är tidslinjer vettu.
Du är fan i mig dummare än tåget. Du kanske ska hitta på att han anklagades för styckmord och kannibalism också.

Åklagarens förundersökning gällde misstänkt tjänstefel. Rätt ointressant, i mina ögon.
Citera
2023-02-27, 22:41
Medlem
Gardenhose88s avatar
Den där lilla horan kom undan fast hon inte är en utbildad polis? Sverige är så himla efterblivna allt dåligt som kommer förtjänar dem.
Citera
2023-02-27, 23:01
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Du är fan i mig dummare än tåget. Du kanske ska hitta på att han anklagades för styckmord och kannibalism också.

Åklagarens förundersökning gällde misstänkt tjänstefel. Rätt ointressant, i mina ögon.

Varför tror du inte hans familj brydde sig 2016 när ni sa att han var en pedofil som skulle brinna i helvetet? Förstår du tid?
Citera
2023-02-27, 23:43
Medlem
Citat:
Din feministiska kult, den du spenderar all din tid och alla dina poster åt att försvara.

Projicera inte.

Om du skriver att det alltid snöar och är kallt i augusti i Sverige. Så kommer jag givetivs säga "du har fel". Och förklara för dig att det är sommar och varmt i Sverige i augusti. Detta innebär dock inte att jag "försvarar augusti" eller att jag har en "augusti-kult". Det innebär enbart att jag är allergisk mot när folk har så jädra utomordentligt fel i saker och ting. Förstått?

- Så, nej: jag är inte feminist. (Läs: Det är inte smällkall vinter i augusti, i Sverige).
- Jag är humanist. (Läs: det är sommar i Sverige när det är augusti).

- Och nej: äkta feminism hatar inte män/vill inte män något ont. (Läs: Det är inte smällkall vinter i augusti, i Sverige).
- Den vill bara att kvinnor ska ha samma rättigheter, skyldigheter och möjligheter som män: politiskt, socialt och ekonomiskt. (Läs: det är sommar i Sverige när det är augusti månad).

- Och nej: det var inga nazifeminister som fick Mats att må så pass dåligt att han förmodligen tog sitt liv. (Läs: Det är inte smällkall vinter i augusti, i Sverige).
- Det är förmodligen det bristande stödet från polisledningen, det offentliga karaktärsmordet på Mats och sedan den jädra offentliga presskonferensen på det, som fick Mats att må så pass dåligt att han förmodligen tog sitt liv. (Läs: det är sommar i Sverige när det är augusti månad).

Så. Blev det klarare för dig nu?
Senast redigerad av TomatKungen 2023-02-27 kl. 23:47.
Citera
2023-02-27, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Precis. Naturligtvis är det tungt att först bli omplacerad och inte riktigt veta vad som ska hända, vara föremål för en förundersökning och ovanpå det ska arbetsgivaren göra en egen utredning, som slutar med att man får känna sig uthängd inför hela Sverige på en presskonferens där det arbetsgivarens utredare säger att man borde får sparken.

För utomstående kanske det inte alls ser så dramatiskt ut, men för den som befinner sig i det kan det kännas som om livet tar slut om det inte finns stöd.

Allvarligt talat tycker jag det är äckligt hur de här håller på.

Ja, det är helt horribelt hur utsatt Mats har varit i hela denna situation... Så beter man sig mot någon. Och för vad? Jäv... Finns mördare osv. som blivit bättre behandlade.

Givetvis skulle förundersökning gjorts, helt ok. Men allt skulle givetvis ha skett på ett anständigt och värdigt sätt för alla involverade och i synnerhet för Mats som var måltavlan för anklagelserna om jäv. Nej fy fan, så vissa personer har brustit i detta. Bra att anmälan gällande arbetsmiljöbrott är inlämnad.
Citera
2023-02-27, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Varför inte gå vidare med en utredning dock? Båda hade ju haft anledning att ljuga om ett förhållande för att skydda sig själva.

Jag håller med polisforskare Holgersson, som säger att en förundersökning borde ha gjorts innan utredningen gjordes. I en förundersökning hade Mats fått komma till tals ordentligt och även i en eventuell rättegång.
Citera
2023-02-28, 00:20
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Om du skriver att det alltid snöar och är kallt i augusti i Sverige. Så kommer jag givetivs säga "du har fel". Och förklara för dig att det är sommar och varmt i Sverige i augusti. Detta innebär dock inte att jag "försvarar augusti" eller att jag har en "augusti-kult". Det innebär enbart att jag är allergisk mot när folk har så jädra utomordentligt fel i saker och ting. Förstått?

- Så, nej: jag är inte feminist. (Läs: Det är inte smällkall vinter i augusti, i Sverige).
- Jag är humanist. (Läs: det är sommar i Sverige när det är augusti).

- Och nej: äkta feminism hatar inte män/vill inte män något ont. (Läs: Det är inte smällkall vinter i augusti, i Sverige).
- Den vill bara att kvinnor ska ha samma rättigheter, skyldigheter och möjligheter som män: politiskt, socialt och ekonomiskt. (Läs: det är sommar i Sverige när det är augusti månad).

- Och nej: det var inga nazifeminister som fick Mats att må så pass dåligt att han förmodligen tog sitt liv. (Läs: Det är inte smällkall vinter i augusti, i Sverige).
- Det är förmodligen det bristande stödet från polisledningen, det offentliga karaktärsmordet på Mats och sedan den jädra offentliga presskonferensen på det, som fick Mats att må så pass dåligt att han förmodligen tog sitt liv. (Läs: det är sommar i Sverige när det är augusti månad).

Så. Blev det klarare för dig nu?

Ser det ut som en, pratar som en och luktar som en så är det en. Att du låtsas inte vara feminist är precis lika löjligt som att jag skulle låtsas vara feminist. Alla som är läskunniga förstår att det är trams.

Nazifeminister skapade drev mot Mats redan 2016. Han visste om deras hat mycket väl. Försöka förneka deras hat är även det bara löjligt och allt det gör är igen att avslöja att du är balls deep i din kult för du har inget förankring kvar i verkligheten.
Citera
2023-02-28, 00:28
Medlem
Citat:
Ser det ut som en, pratar som en och luktar som en så är det en. Att du låtsas inte vara feminist är precis lika löjligt som att jag skulle låtsas vara feminist. Alla som är läskunniga förstår att det är trams.

Nazifeminister skapade drev mot Mats redan 2016. Han visste om deras hat mycket väl. Försöka förneka deras hat är även det bara löjligt och allt det gör är igen att avslöja att du är balls deep i din kult för du har inget förankring kvar i verkligheten.

Tja, irl har jag många gånger blivit sedd som antifeminist. I hätska diskussioner med radikalfeminister (läs: manshatande matrarkister). Så. Jag tror det är bättre att jag definierar mig själv, för jag vet bättre än dig och dem vad jag står för. Jag är humanist. Rakt av. Men ni antifeminister far med så många osanningar och knepigheter på detta forum, så man måste säga emot. Allergisk mot felaktigheter, som sagt.

Så du tror på fullaste allvar att Mats (om han tog sitt eget liv) gjorde det för att några för honom, betydelselösa feminister uttryckte saker och ting 2016?
Hur vore det om du sätter dig in i de senaste månadernas händelser? Hur vore det om du läste intervjun med Mats bror, som jag har citerat tidigare i denna tråd? Du är helt hjärntvättad med att allt är "feministernas" fel. Mordet på Olof? Tjernobylkatastrofen? "Att vin och sprit och Saab och Volvo inte ens är svenskt? Ja, det är feministernas fel (enligt dig) feministernas fel. Jag vet inte vilken rad och vers, kapitel eller del, men någonstans i bibeln så står det att det är feministernas fel."
Citera
2023-02-28, 00:44
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Tja, irl har jag många gånger blivit sedd som antifeminist. I hätska diskussioner med radikalfeminister (läs: manshatande matrarkister). Så. Jag tror det är bättre att jag definierar mig själv, för jag vet bättre än dig och dem vad jag står för. Jag är humanist. Rakt av. Men ni antifeminister far med så många osanningar och knepigheter på detta forum, så man måste säga emot. Allergisk mot felaktigheter, som sagt.

Så du tror på fullaste allvar att Mats (om han tog sitt eget liv) gjorde det för att några för honom, betydelselösa feminister uttryckte saker och ting 2016?
Hur vore det om du sätter dig in i de senaste månadernas händelser? Hur vore det om du läste intervjun med Mats bror, som jag har citerat tidigare i denna tråd? Du är helt hjärntvättad med att allt är "feministernas" fel. Mordet på Olof? Tjernobylkatastrofen? "Att vin och sprit och Saab och Volvo inte ens är svenskt? Ja, det är feministernas fel (enligt dig) feministernas fel. Jag vet inte vilken rad och vers, kapitel eller del, men någonstans i bibeln så står det att det är feministernas fel."

Jag är feminist. Utanför internet bör jag fittmössa och heilar varje dag 7 gånger mot Simrishamn för fuhrer Schyman.

När äldre män tar livet av sig så är det inget blixtbeslut utan något som växt fram under lång tid. Vara utsatt för ett nazifeministiskt drev och ha skogstokiga psykopater efter dig och din familj sedan 2016 tar så klart ut sitt pris till slut. Du vill så klart gärna hoppa över 6 år av drev från din nazifeministiska kult och fokusera på sista dagarna men igen det är bara tramsigt och allt du gör är att avslöja dig själv. Kom nu tillbaka till verkligheten med oss andra istället för att tramsa.
Citera
2023-02-28, 00:49
Medlem
Citat:
Jag är feminist. Utanför internet bör jag fittmössa och heilar varje dag 7 gånger mot Simrishamn för fuhrer Schyman.

När äldre män tar livet av sig så är det inget blixtbeslut utan något som växt fram under lång tid. Vara utsatt för ett nazifeministiskt drev och ha skogstokiga psykopater efter dig och din familj sedan 2016 tar så klart ut sitt pris till slut. Du vill så klart gärna hoppa över 6 år av drev från din nazifeministiska kult och fokusera på sista dagarna men igen det är bara tramsigt och allt du gör är att avslöja dig själv. Kom nu tillbaka till verkligheten med oss andra istället för att tramsa.

Läs intervjun med Mats bror. Se intervjun med Mats bror. Se intervjun med Mats vän fd. rikspolis Björn.
För det är du som behöver komma tillbaka till verkligheten och sluta tramsa.
Citera
2023-02-28, 01:10
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Fel, det var ett anti-feministiskt drev som drev Mats till självmord. Inte ett feministiskt drev.

Kom igen, tramsa/trolla nu sönder hela tråden som du brukar göra.
Citera
2023-02-28, 01:18
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Läs intervjun med Mats bror. Se intervjun med Mats bror. Se intervjun med Mats vän fd. rikspolis Björn.
För det är du som behöver komma tillbaka till verkligheten och sluta tramsa.

Kan du sticka huvudet i sanden och förneka det nazifeministiska drevet sedan 2016 så får du väl göra det, jag kan inte hjälpa dig mer.

Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Fel, det var ett anti-feministiskt drev som drev Mats till självmord. Inte ett feministiskt drev.

Kom igen, tramsa/trolla nu sönder hela tråden som du brukar göra.

Media och makten är nazifeministiskt så det kan inte ske något "anti-feministiskt drev" här i feminismens Nordkorea. Dessutom ska du inte prata om trams ditt stolpskott utan självinsikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in