2023-02-27, 21:35
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AliyahMerin
Tack så mycket. Det var faktiskt ett riktigt hjälpsamt och informativt svar. Dina förolämpningar får mig att skratta gott. Kan tänka mig du är anställd som clown på Samhall för alla andra jobb var för svåra.
Har ni clowner på Samhall? Det förklarar ju alla mobilfilmer från dina medarbetare som dykt upp på tuben de senaste åren.
2023-02-27, 21:53
Medlem
AliyahMerins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Har ni clowner på Samhall? Det förklarar ju alla mobilfilmer från dina medarbetare som dykt upp på tuben de senaste åren.

Det verkar som att du har lite svårt med svenska språket. Det är lugnt du kan få min plats på SFI. Var så snäll och håll dig till ämnet i tråden annars kan den bli låst.
2023-02-27, 21:59
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Det verkar som att du har lite svårt med svenska språket. Det är lugnt du kan få min plats på SFI. Var så snäll och håll dig till ämnet i tråden annars kan den bli låst.
Tycker du att jag verkar ha det svårt för det svenska språket? Hur kommer det sig att du verkar förstå vad jag skriver till dig i så fall?
2023-02-27, 22:08
Medlem
AliyahMerins avatar
Citat:
Tycker du att jag verkar ha det svårt för det svenska språket? Hur kommer det sig att du verkar förstå vad jag skriver till dig i så fall?
Syftade på att DU inte tycks förstå att DU ska hålla dig till ämnet i tråden och inte skriva om ditt jobb som clown på Samhall.
2023-02-27, 22:15
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Syftade på att DU inte tycks förstå att DU ska hålla dig till ämnet i tråden och inte skriva om ditt jobb som clown på Samhall.
Hur vet du att jag jobbar som clown på Samhall? Varför insinuerar du det för att senare uppmana till att hålla sig till ämnet? Ta o håll käften nu istället.
2023-02-28, 00:09
Medlem
Citat:
Vad kan man rimligtvis tjäna? Är det ens värt det?
Jodå brukar ligga vid poolen med några kalla öl och dra in så där runt 20-30 euro per timma så klagar inte direkt över alla goa kåta människor
2023-02-28, 03:00
Medlem
AliyahMerins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEARANDLOATH1NG
Jodå brukar ligga vid poolen med några kalla öl och dra in så där runt 20-30 euro per timma så klagar inte direkt över alla goa kåta människor
Det låter som en mycket trivsam tillvaro
2023-02-28, 03:53
Medlem
Citat:
Det låter som en mycket trivsam tillvaro
.
Senast redigerad av FEARANDLOATH1NG 2023-02-28 kl. 04:08.
2023-02-28, 06:26
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Men herregud människa, är du fullständigt tappad eller? Har du inte förstått att man jobbar mot provision? Du tjänar ju för varje mess du skriver, inte varje timme som du är inloggad. Skriver du 100 mess per timme så tjänar du naturligtvis mer än om du skriver 30 mess per timme.

Sök anställning på Samhall istället. Passar nog dig bättre.

Varför är du så jävla otrevlig mot allt och alla i denna tråd? Är det för att du har dåligt med kö just nu eller vad är det frågan om? Skärp dig tack.

Denna tråd finns väl till för att folk ska kunna fråga olika saker om detta chattande jobb, så om du inte vill svara på ett trevligt sätt behöver du ju inte svara alls.
2023-03-02, 15:37
Medlem
AliyahMerins avatar
Är det någon som vet om man kan köra copy-paste på JH? Eller köra med speak-to-text bot? Har frågat tidigare i tråden men ingen som har svarat.
2023-03-02, 19:45
Medlem
Citat:
Är det någon som vet om man kan köra copy-paste på JH? Eller köra med speak-to-text bot? Har frågat tidigare i tråden men ingen som har svarat.

Nej det kan man inte. Dessutom blir du varnad om du upprepar dig för mycket.
2023-03-03, 03:30
Medlem
AliyahMerins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmallTownHuman
Nej det kan man inte. Dessutom blir du varnad om du upprepar dig för mycket.
Okej tack för svar. Verkar som man måste vara väldigt snabbt både på att läsa, tänka och skriva för att kunna tjäna pengar på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in