Citat:
Ursprungligen postat av
Gustav2adolf
Vill du diskutera mig som person får du ta det via PM.
Ok, vet inte var detta kom ifrån. Ingenting av det jag skrev var riktat mot dig som person.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gustav2adolf
Det du skriver här och håller jag med om. Det är ju här problemet ligger. För att gräva ner stridsyxan behöver båda parter bjuda till
Nej, där har du fel. Konflikten är på ukrainskt territorium. Det är Ryssland som ska gräva ner stridsyxan först. De har inget där att göra från första dagen. Hade ukrainare trakasserat ryssar inne i Ryssland hade det varit en helt annan femma. Men den finns inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gustav2adolf
Jag och även här håller jag med dig. Ryssland hävdar att det är fullt med Nazister. Och det stämmer´. Tror du det är en tillfällighet att jävligt många av det som har åkt ner från andra länder är tvärhöger?
Ukrainarna är nationalister ute i fingerspetsarna. Och detta hyllar jag stort. Tycker Azov är en praktex på hur vita män ska uppträda. Att ordet nazist används åt båda håll är lite som att dra "rasistkoret" alltså ett uttjatat jävla begrepp. Jag känner väldigt mycket högerfolk. Där media kallar dessa kilalr för nazister. Fast jag som känner dem vet att det är nationalister.
Har du missat att hela Wagner är fullt av nazister?
Detta med nazister är något som Ryssland kört med i sin propaganda och det är tydligt att du har gått på den. Nazister och rasister är hela Ryssland fullt av. Dessa finns i många gamla forna sovjetländer. Så att Ukraina är mer nazistiskt än Ryssland är ren och skär propaganda.
Nationalister är en annan sak. De vill ha en egen nation fast Putin ständigt säger att Ukraina aldrig har existerat och aldrig kommer att existera. Landet Ukraina har funnits som suverän stat sedan 1991.
Ryssland ska ge fan i Ukraina.