Till att börja med är TS en rysshora av kategorin förrädare som borde hänga från ett träd och hade gjort så i ett sundare samhälle. Att ställa en sådan fråga är en medveten provokation.
Du behöver inte svara då jag inte skriver tillbaka. Jag anser du borde stå inför en exekutionspatrull och inte åtnjuta några som helst möjligheter att delta i en publik debatt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Stenballe
Klart att vi ska försvara oss.
Vi ska försvara män, kvinnor, barn och framtida generationers.
Vi ska försvara landet, vårt arv, vår historia och vår framtid.
Naturligtvis detta. Ett försvar handlar inte nödvändigtvis om att försvara Sverige just nu (hur dåligt det än är) utan om hur ett Sverige skulle kunna bli i framtiden då jag inte tror att ett samhälle är statiskt eller att medborgarna är programmerade PK-hjon för all framtid. Som rysk lydstat är naturligtvis detta en omöjlighet och alla möjligheter till att förändra vårt eget öde är slut för alltid.
Men vi har uppfostrat en generation veka töntar som alla är barn av samma anda som man påstår sig vara emot. De kallar sig ”Sverigevänner” men av åsikterna att döma är dem de första att desertera ifall läget blir skarpt. Fegheten och vekheten ursäktar man med diverse patetiska ursäkter om ”feminism”, ”de har röstat för mångkultur” osv. Det är naturligtvis struntprat. Det är fega och veka töntar som programmerats till defaitister (av samma sort som dem påstår sig vara emot) och är helt oförmögna att ta sig ur sin vekhet. Istället skyller man sin ynkedom på alla andra. Koppla detta till vår hyperindividualistiska kultur och du har den perfekta kloakvarelsen. En girig, illojal, egoistisk, kortsyn, feg tönt. Själva sinnebilden av en kloakvarelse är dagens ”män”.