2023-02-22, 15:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Vad fan menar du med jämlikhet egentligen?
Och du, jag tror inte det finns något land med fler feminister / capita än Sverige.
Därför är frågan relevant.

Om jag ser en feminist i nöd går jag bara därifrån.
Hon kan skydda sig precis lika bra och väl som jag och bara för att jag är man, betyder det inte att jag offrar mig för henne.

Speciellt inte om det är vad hon kräver av mig varje dag i stort som smått.
Den svenska feministiska kvinnan vill ha alla rättigheter, men inte en enda skyldighet, för dem ålägger hon svenska män, men inte de utländska män hon importerat för att få lite mer spänning i tillvaron.

Då får hon ta sin spänning och kulturberikning som en man.

Ni tror ni är så speciella så jag spyr, ingen av er i denna tråden kommer ändå var aktuell att kriga. Jag har skrivit upprepande gånger att jag inte är feminist men ni bemöter mig på det sättet. Ni är bara kvinnohatare helt enkelt, inte feminist hatare. Inte lönt att prata mer med er för som sagt är ni inte aktuella att få slåss för detta land och tur är väl det med tanke på er brist på lojalitet och eran uppenbara vekhet.
Citera
2023-02-22, 15:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Men kan du skriva en grammtiskt korrekt mening?
Som dessutom är relevant för det du citerade?

Vem bryr sig om det är grammatiskt korrekt? Jag vill inte bråka vidare med dig för du är en fail.
Citera
2023-02-22, 16:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Vad pratar du ens om? Sverige på plats 9 i Europa, Finland på plats 16.

Ukraina har stigit på listan på grund av all militär utrustning och hjälp de har fått.

Inget av länderna är det bara att promenera in i.

Din jävla idiot. ETT PAR DYGN är målsättningen att klara för Sverige. Hur förståndshandikappad kan man bli???
Din jävla stridskärring med våta fantasier. 50 000 i försvaret. I Sverige bor det 10 miljoner.

I ukraina bor det 43,7 miljoner människor. 43,7.

Be hemhjälp en om hjälp att förstå det där.

Lägg till att försviljan är skyhög i Ukraina.

I Sverige kan endast 49% tänka sig försvara Sverige om risk för eget liv finnes. Hahaha. 49%!!! Och ännu lägre för män 18-38. Samt människor över 70.

Det är ipsi och 49% haha
Citera
2023-02-22, 16:10
Avslutad
Fö bor det 143,7 miljoner i Ryssland.
Citera
2023-02-22, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Vem bryr sig om det är grammatiskt korrekt? Jag vill inte bråka vidare med dig för du är en fail.

Nu var det ju du so failade, inte så konstigt dock när du är en blattekvinna.
Citera
2023-02-22, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Din jävla idiot. ETT PAR DYGN är målsättningen att klara för Sverige. Hur förståndshandikappad kan man bli???
Din jävla stridskärring med våta fantasier. 50 000 i försvaret. I Sverige bor det 10 miljoner.

I Sverige kan endast 49% tänka sig försvara Sverige om risk för eget liv finnes. Hahaha. 49%!!! Och ännu lägre för män 18-38. Samt människor över 70.

Det är ipsi och 49% haha

Den intressanta gruppen är män mellan 18-38 här och som du säger är deras uttalade försvarsvilja låg. Det är dessutom lätt att snacka när det inte är skarpt läge, men när det kommer till kritan och man verkligen är skarpt läge så kommer säkerligen ännu färre vilja riskera sina liv för Sverige. Ingen rationell person gör det.
Citera
2023-02-22, 16:14
Avslutad
Citat:

Det är ipsi och 49% haha
Gav jag dig inte uppgifter om att Sverige låg på plats 19 i försvarsvilja, Ryssland plats 31 och Ukraina plats 52?

Men som sagt, se hur försvarsviljan sköt iväg i Ukraina när landet väl var under attack.

Och nej, att göra det så förbannat svårt som möjligt för en angripare att det inte är värt det är målsättningen.

Det är dyrt som fan att anfalla ett land, särskilt om landet har en stark försvarsförmåga.
Citera
2023-02-22, 16:15
Avslutad
Ipsi ska ut o kriga med de 49% som vill försvara Sverige i stridande position med risk för sitt eget liv.

Gött. Ta hand om det. Rädda dina araber med din hemjälp. Haha fucking lol

Du måste bättra på dina mediciner kärringjävel. Be dina arabkompisar du vill rädda om hjälp vettja hehe
Citera
2023-02-22, 16:16
Avslutad
Citat:
Ipsi ska ut o kriga med de 49% som vill försvara Sverige i stridande position med risk för sitt eget liv.

Gött. Ta hand om det. Rädda dina araber med din hemjälp. Haha gick nog lol

Du måste bättra på dina mediciner kärringjävel. Be dina arabkompisar du vill rädda om hjälp vettja hehe
Ja du ser vilka stridisar vi svenskar är.

Din släkt får du rädda själv.
Citera
2023-02-22, 16:20
Avslutad
Citat:
Ja du ser vilka stridisar vi svenskar är.

Din släkt får du rädda själv.

Just det. Mindre än hälften. Du och dina kärringkompisar. Resten spottar på det land ni feministjävlar är ansvariga för att ha byggt upp.
Citera
2023-02-22, 16:23
Avslutad
Citat:
Just det. Mindre än hälften. Du och dina kärringkompisar. Resten spottar på det land ni feministjävlar är ansvariga för att ha byggt upp.
Plats 3 i Europa.

Det är bara din släkt som spottar på Sverige och svenskar. Vi ska nog försvara oss får ni se.
Citera
2023-02-22, 16:26
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Vad pratar du ens om? Sverige på plats 9 i Europa, Finland på plats 16.

Ukraina har stigit på listan på grund av all militär utrustning och hjälp de har fått.

Inget av länderna är det bara att promenera in i.
Fortfarande på papperet.

Du vet att det finns ganska stora skillnader i försvarsvilja och mental förberelse för det bland t.ex Svenskar och finnar va?
Sverige är fredsskadat och för t.ex Schulman var det helt naturligt att fly landet i händelse av krig, medan en finne hellre skjutit sig själv än flytt.

Den finska reservern på nästan en miljon gubbar är inte att leka med, och deras grundutbildning är baserad på kunskaper just av krig mot ryssen.

Även om ett modernt krig inte skulle se ut som det gjorde för 70 år sen.
Och för 200+ år sen när Sverige krigade senaste, gjorde man det, inte till siste man, utan till siste finnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in