2023-02-23, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Du har missat ungefär en 1-sidig diskussion där detta avhandlats av andra under tiden du gjorde annat

Och vi kom fram till att det var 20 miles emellan

Får väl be om ursäkt då för att man har andra åtagande här i livet....😉
2023-02-23, 22:39
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Viktor lyckades just rasera den respekt han lyckats bygga upp efter fadäsen med Julia. Han hugger Eddie i ryggen och börjar sen böla när Eddie ser igenom allt och själv slutar spela efter den icke-existerande pakten. Tyvärr är Viktor lite för duktig på att manipulera samtidigt som Eddie är alldeles för godtrogen. Han verkade tyvärr gå på Viktors skitsnack om att det hela rörde sig om ett missförstånd.

Nu lär Eddie välja Assi som andrekämpe då han brutits ner fysiskt. Inget vinnarmaterial den där. Han lär dessutom åka hem även i kunskap, och då hoppas jag att han står vid sitt handslag och väljer hippien som storbonde. Allt för att sabba för horan Viktor.
2023-02-23, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
40 minuters bilresa och därmed flera mil. Läste detta igår på någon nöjessida. Sen låter dom torparna låtsas promenera dit men det är fejk. Som allt annat med TV4. Fattar inte ens varför dom måste dölja detta då det inte skulle förändra särskilt mycket som är av intresse.

Ännu en grej som inte riktigt överensstämmer med tidsepoken som ska efterliknas...
😁
2023-02-23, 22:41
Medlem
Citat:
Du vet inte vilket getingbo (röven) du petat i, nu kastar jag dig åt vargarna ifall dom inte är avstängda (alltså mina epa bröder i trån, jag är ledarpacket)

Och för alla fina damer i trån som känner sig lite osäkra nu, så finns alltid den här bilden https://imgbox.com/bnwTVJHI att tillgå som primitivmedel, blunda, andas, fokusera! man håller upp den framför sin plågoande och säger "spegel" som på lågstadiet

Han får nån chans till sen jävlar....
2023-02-23, 22:41
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Asiato hänvisar till gud, där föll hon i mina öron, en afrikan som tror på kristendomen, otur igen! men snart hittar vi henne

Sandra är ett narcissistiskt föredöme för alla kvinner, hon har opererat ögonen istället för att skaffa avtändande blindglas, tillåt mä slicka i hennes trattöra & ge mig min nickelallergi

Sebastian klarade inte av att mäta rätt eftersom han mentalt mätte en störfisk istället för en stolpe.
Stolpskottet fick en amulett, varför var det omaka träslag på pinnarna? "fusk var det där"

Nyckeln är i magen på en av deltagarna, när dom sov smög produktionen ditt och droppade nyckeln i människans naturliga blixtlås, eller så har Näbba fått nyckeln i halsen redan innan han kom till Farmen och det är därför hans röst låter lite rostig, leta på dasset efter nyckeln, gräv med dojan
Ja bedrövligt, men hon är ju sannerligen inte allena om att ha blivit förförd av prästjävlar

Sandra är Härlig och i mångt och mycket uppriktig i sina förehavanden och ingen tillåts sätta sig på henne. En riktig kattkvinna vilket också avspeglas i hennes ansiktsform, fast visst heter det väl ändå nyckelallergi

Sebastian hade sågat rätt först men så sneglade han på de andras tillsågade alster och översmart fick han hugskottet att det kunde vara en god idé att lägga sig mitt emellan deras tillhöftade verk. Sket sig och Fan vad han grämde sig
2023-02-23, 22:45
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompaaik1
Ännu en grej som inte riktigt överensstämmer med tidsepoken som ska efterliknas...
😁
Undrar om de får stanna längs vägen och köpa pizza, Coca-Cola och cigg. Isåfall hade jag också kunnat tänka mig att leva på 1800-talet.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2023-02-23 kl. 22:50.
2023-02-23, 22:59
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Du vet inte vilket getingbo (röven) du petat i, nu kastar jag dig åt vargarna ifall dom inte är avstängda (alltså mina epa bröder i trån, jag är ledarpacket)

Och för alla fina damer i trån som känner sig lite osäkra nu, så finns alltid den här bilden https://imgbox.com/bnwTVJHI att tillgå som primitivmedel, blunda, andas, fokusera! man håller upp den framför sin plågoande och säger "spegel" som på lågstadiet
Först när jag kom in i tråden så tyckte jag dina inlägg såg lite väl ut. Förstod mig helt enkelt inte på dem, eller nog rättare tog mig inte tid att sätta mig in i dem, så jag förkastade dem, men nu efter vart har jag upptäckt att dom ju är helt genialiska de är numera för mig till stor glädje och lockar fram många skratt - tack!
2023-02-23, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Undrar om de får stanna längs vägen och köpa pizza, Coca-Cola och cigg. Isåfall hade jag också kunnat tänka mig att leva på 1800-talet.

Det borde ställas större krav på alla fronter:
Uppdragen (nu släpps så gott som allt igenom)
Deltagarna 1 (ingen är ett ämne som farmare)
Deltagarna 2 (för lätt att bara ge upp)
Skötsel (lite mer av "lektion" för oss tittare)

Listan kan nog byggas på...
Senast redigerad av Tompaaik1 2023-02-23 kl. 23:05.
2023-02-23, 23:06
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Förmodligen är dom proppmätta och när dom är framme har gode Wincent levererat brännvin och weinerbröd för att dom varit så duktiga på Farmen. Ingen ser ju direkt utmärglad ut och Sebbe ännu fetare än när han kom dit. Victor har ju fått stora bröst också vilka borde bestå av fett om dom inte svullnat för att har Eddie bredvid sig i sänghalmen.
2023-02-23, 23:07
Medlem
krachons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Det som fascinerar mig är att det är så många som är så trötta hela tiden. Det är ju inte så att de utför särskilt mycket tungt arbete om dagarna, och tid att sola och bada har de ju. Ändå är det helt utslitna.

Bara Artin som verkar vara normal när det kommer till både arbetsmoral och sömnbehov.

Ja, men vilken surpris, killen har varit där i nio dagar, andra i sju veckor....
2023-02-23, 23:25
Medlem
krachons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Skåning- japp.
Finns inget som heter Stupränna ( va bara tvungen ) Den som löper längs med taket heter Hängränna det röret som den är kopplad till där vattnet rinner ner i heter Stuprör. 😄

Nja, fast det gör det. Stuprännan läggs ofta på marken från stuprörets nedre del, i syfte att avleda vattnet från huskroppen.
2023-02-23, 23:29
Medlem
krachons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Inte konstigt du inte hört det eftersom du är en 08 då. Jag är född i Småland & där finns blandade dialekter & stavningar för olika saker i svenska språket. Inget konstigt med det.

Skärp dig nu, att säga nycklen eller nyckelen är talfel. Varför korrigeras det annars av rättstavningsprogrammet till nyckeln.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in