Absolut är jag med dig i detta. Som trådanvändare har man sin fulla rättighet att diskutera om det heter Nyckelen eller Nyckeln. Själv säger jag Nycklen
Det är okay, men inte att diskutera placeringen av vissa deltagares klitoris
Säger du så här t,ex - Har nån sett min NYKCLEN? Var i landet bord du? Häcklefjäll?
Nu avslöjade du dig. Man skriver : t ex. INTE med kommatecken...
Nä. Jag säger: Har nån sett min nyckel?
Sen säger jag: Jaaa! Jag hittade nycklen!
Que?
Frågor på det?
Skåning- japp.
Finns inget som heter Stupränna ( va bara tvungen ) Den som löper längs med taket heter Hängränna det röret som den är kopplad till där vattnet rinner ner i heter Stuprör. 😄
Googla på stupränna så hittar du massa företag. Finns i plast bl.a
Nu avslöjade du dig. Man skriver : t ex. INTE med kommatecken...
Nä. Jag säger: Har nån sett min nyckel?
Sen säger jag: Jaaa! Jag hittade nycklen!
Que?
Frågor på det?
Ja. I vilket landskap är du född? Har som gammal stockholmare aldrig hört någon säga nycklen.
Ja. I vilket landskap är du född? Har som gammal stockholmare aldrig hört någon säga nycklen.
Inte konstigt du inte hört det eftersom du är en 08 då. Jag är född i Småland & där finns blandade dialekter & stavningar för olika saker i svenska språket. Inget konstigt med det.
Igår då var det livat i tråden, tre personer vart avstängda. Skönare stämning i tråden nu.
Farmen dagens avsnitt
Var då själve fan att Viktor skulle lyckas manipulera Tora & få henne välja Eddie till förstekämpe. Finns flera i tråden som skrivit att Tora e smart, detta var andra gången Tora beter sig korkat. Om Tora gjort som hon ville, välja Christoffer till fk, men då hade väl Christoffer fegat & valt Eddie. Om Tora varit smart, då hade hon valt Viktor.
Törpet nss
Kul se Nebbe & Sandra jävlas lite med Sebbe. Men Sebbe är för smart, han kunde räkna ut att de andra ej skulle vara till någon hjälp i letande. Att han hittade nyckeln förvånade mig ej.
Var korkat av Tora att ge Sebbe ett enkelt uppdrag då Sebbe får en amulett "gratis", men Tora vill se vad som finns i kistan. Ska bli intressant se vad som finns i kistan. Kan vara något bra eller dåligt. Om det blir en twist, då kanske Tora drabbas av en konsekvens.
Skåning- japp.
Finns inget som heter Stupränna ( va bara tvungen ) Den som löper längs med taket heter Hängränna det röret som den är kopplad till där vattnet rinner ner i heter Stuprör. 😄