Citat:
Ursprungligen postat av
YoonSuk
Eller så kan du sluta pladdra och börja skriva tydligt så att folk förstår vad du menar.
Ena stunden överanstränger du dig för att låta gammal och klok. Men det hela fallerar när du inte ens kan greppa dina egna tankar och bara pladdrar i nattmössan. Sen kommer ytterligare ett fall när du skriver
"den som sa't va't" och får dig själv att låta som en treåring.
Men nu behöver du inte bli arg på mig för att du har blivit lurad av deras dåliga skådespel. Var arg på din låga intelligens istället

Kunde jag ge mig fan på att du skulle komma med, just utan att gå tillbaka å läsa om för att försöka förstå.
Vissa saker låter sig inte att i skrift förklaras med ett förenklat språk.
Du kan väl fråga om det du inte fattar som jag skrivit så skall jag bemöda mig om att förklara med en treårings språk, för just dig, vad det handlar om.
Ja det vore faktiskt tacksamt på alla sätt för det kan ju även vara så att jag faktiskt kan ha fel och missat något i min text men till det duger det inte att i nattmössan dra upp nattmössor som personargument utan du får allt precisera dig mer konkret och om vad det är du anser vara så inkorrekt i mina analyser om vad som skett i avsnitten.
Många år sen jag gjorde en regelrätt IQ-test och då fick jag bara 120 för att sen efter någon månad få göra om samma test och då få 139 men då får man ju betrakta det senare testet som
fubbit