2023-02-23, 13:55
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YoonSuk
Vissa saker du skriver är helt omöjliga att tyda. Det är som att lyssna på när någon pratar i sömnen.
Om jag läser något jag inte förstår så inte fan är det första jag skriker rakt ut att det är svammel, utan istället sätter jag igång med att åtminstone försöka förstå det som någon bemödat sig med att säga. Kanske är du ensam här i tråden som nu inte förstått vad jag i sistone sagt! Ja tänk nu efter som du manade mig att göra!
Citat:
De har alla kommit överens om det här och gjorde helt enkelt en show av det hela. Var inte blind nu, min kära Kubun
Å du skall snacka om konspirationsteorier den som sa't va't
2023-02-23, 14:01
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Såja ta ut frustrationen över dina dåliga gissningar på spoilertaggen du
Jag förstår att det kan kännas surt att bli totalt lurad av en kamelriddare och hans sidekick med Kromosomavvikelser men sånt är livet ibland.
Jaså har du sådana men, sorry, men mig skojar du inte med dina och ingen annan heller ska du veta
2023-02-23, 14:13
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Det där med synkar har verkligen spårat till en helt extrem nivå, det är ju sällan man får höra ens en färdig mening i någon dialog överhuvudtaget.

Det värsta tror jag var när de i gårdagens avsnitt av Torpet visade runt Sebastian. Det Sebastian sa i synkarna tillförde absolut ingenting till vad vi ändå fick se. Totalt poänglöst.
2023-02-23, 14:17
Medlem
YoonSuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Om jag läser något jag inte förstår så inte fan är det första jag skriker rakt ut att det är svammel, utan istället sätter jag igång med att åtminstone försöka förstå det som någon bemödat sig med att säga. Kanske är du ensam här i tråden som nu inte förstått vad jag i sistone sagt! Ja tänk nu efter som du manade mig att göra!
Eller så kan du sluta pladdra och börja skriva tydligt så att folk förstår vad du menar.
Citat:
[b]Å du skall snacka om konspirationsteorier den som sa't va't
Ena stunden överanstränger du dig för att låta gammal och klok. Men det hela fallerar när du inte ens kan greppa dina egna tankar och bara pladdrar i nattmössan. Sen kommer ytterligare ett fall när du skriver "den som sa't va't" och får dig själv att låta som en treåring.

Men nu behöver du inte bli arg på mig för att du har blivit lurad av deras dåliga skådespel. Var arg på din låga intelligens istället
2023-02-23, 14:38
Medlem
ziggarillens avatar
Nu undrar jag om dom 3 som är kvar på torpet ska tävla om att komma tillbaka? Mest intressant är om det i så fall är en eller 2 som kommer tillbaka? Om det är en så önskar jag att den lilla tjockisen vinner och att Lill-Blondie senare dansar runt med honom i säcken. Min våta dröm som jag hoppas går i uppfyllelse. Försöker minnas vem/vilka det var som kom tillbaka förra året men det är helt tomt.

Faktiskt börjar det hända lite nu i såpan och det ska bli riktigt spännande nästa vecka att följa utvecklingen. Den som förstör såpan mest är dock Wincent och det är vidrigt hur han godkänner allt och ger dom godsaker som en djävla jultomte. Helt sjukt att ingen på TV4 fattar att det blir helt meningslös att följa då man vet att dom inte ens behöver hämta hammaren utan ändå får vad som finns på traktorn.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-02-23 kl. 15:10.
2023-02-23, 14:40
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Det värsta tror jag var när de i gårdagens avsnitt av Torpet visade runt Sebastian. Det Sebastian sa i synkarna tillförde absolut ingenting till vad vi ändå fick se. Totalt poänglöst.
Ja, jag reagerade på samma sekvens. Oförståeligt. Eller är deltagarna så pass efterblivna/frispråkiga att de helt enkelt måste regisseras konstant?
2023-02-23, 14:42
Medlem
YoonSuks avatar
Citat:
Använd spoilertaggen för i helvete!! Torpet har inte sänds på TV än. Är du helt bakom flötet eller. Urshh man blir så trött på dessa inkompetenta individer.
Att alla inte kan vara lika smarta som mig förstår man ju, men lära sig hur spoilertaggen fungerar borde även en apa kunna lista ut.
Du är en sån där person som inte skulle öva på att tända brasa innan du kom in på farmen suck!

Edit: Känner att jag behöver klargöra. Detta var alltså en parodi på den typiska trådskribenten Eller åtminstone hälften.
Senast redigerad av YoonSuk 2023-02-23 kl. 14:56.
2023-02-23, 14:54
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Använd spoilertaggen för i helvete!! Torpet har inte sänds på TV än. Är du helt bakom flötet eller. Urshh man blir så trött på dessa inkompetenta individer.
Att alla inte kan vara lika smarta som mig förstår man ju, men lära sig hur spoilertaggen fungerar borde även en apa kunna lista ut.
Du är en dån där person som inte skulle öva på att tända brasa innan du kom in på farmen suck!

Känns det bra att anklaga nån annan för samma som du själv, helt berättigat, fått skit för?

Nu är det så att det jag skrev spoilar precis ingenting. Alla som sett Farmens gårdagsavsnitt, vilket vi får skriva öppet om, vet om att Sebastian kom till Torpet. Att han blir visad runt är ingen spoiler.

Om du tror att du är rolig så har du väldigt höga tankar om dig själv.

Klart slut.
2023-02-23, 14:58
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Eller så kan du sluta pladdra och börja skriva tydligt så att folk förstår vad du menar.

Ena stunden överanstränger du dig för att låta gammal och klok. Men det hela fallerar när du inte ens kan greppa dina egna tankar och bara pladdrar i nattmössan. Sen kommer ytterligare ett fall när du skriver "den som sa't va't" och får dig själv att låta som en treåring.

Men nu behöver du inte bli arg på mig för att du har blivit lurad av deras dåliga skådespel. Var arg på din låga intelligens istället
Kunde jag ge mig fan på att du skulle komma med, just utan att gå tillbaka å läsa om för att försöka förstå.

Vissa saker låter sig inte att i skrift förklaras med ett förenklat språk.

Du kan väl fråga om det du inte fattar som jag skrivit så skall jag bemöda mig om att förklara med en treårings språk, för just dig, vad det handlar om.

Ja det vore faktiskt tacksamt på alla sätt för det kan ju även vara så att jag faktiskt kan ha fel och missat något i min text men till det duger det inte att i nattmössan dra upp nattmössor som personargument utan du får allt precisera dig mer konkret och om vad det är du anser vara så inkorrekt i mina analyser om vad som skett i avsnitten.

Många år sen jag gjorde en regelrätt IQ-test och då fick jag bara 120 för att sen efter någon månad få göra om samma test och då få 139 men då får man ju betrakta det senare testet som fubbit
2023-02-23, 15:04
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Känns det bra att anklaga nån annan för samma som du själv, helt berättigat, fått skit för?

Nu är det så att det jag skrev spoilar precis ingenting. Alla som sett Farmens gårdagsavsnitt, vilket vi får skriva öppet om, vet om att Sebastian kom till Torpet. Att han blir visad runt är ingen spoiler.

Om du tror att du är rolig så har du väldigt höga tankar om dig själv.

Klart slut.
Ja komiskt värre när hon precis har anklagat mig för att ta ut frustration på något ovidkommande Jag avslutar nu också mitt med henne innan hon blir helvild i sina svängar i tråden.

Om hon sen också höll sig till att endast spoilra eget men se nej hon känner sig tvungen att spoilra även andras texter för hon har ett sånt trängande behov i att ALLA skall se hur duktig hon efter eget förmenade är i att vederlägga
Senast redigerad av kubun 2023-02-23 kl. 15:11.
2023-02-23, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxido
Haha fy fan. Älskar pajken, men missat att han dragit 50 50 igen. Trodde jag skulle dö när han börja babbla om 50/50/50 när han skulle blanda färg till båten.

Men på något underligt sätt är det underbart att se.

Det är helt klart underhållande!
2023-02-23, 15:13
Medlem
YoonSuks avatar
Citat:
Kunde jag ge mig fan på att du skulle komma med, just utan att gå tillbaka å läsa om för att försöka förstå.

Vissa saker låter sig inte att i skrift förklaras med ett förenklat språk.

Du kan väl fråga om det du inte fattar som jag skrivit så skall jag bemöda mig om att förklara med en treårings språk, för just dig, vad det handlar om.
Det är inte att du skriver fel (även om det också händer) det gör vi alla biland. Utan det är att du verkar vara snurrig i bollen. Och det tror jag inte du kan rätta till på uppmaning. Tyvärr.

Citat:
Ja det vore faktiskt tacksamt på alla sätt för det kan ju även vara så att jag faktiskt kan ha fel och missat något i min text men till det duger det inte att i nattmössan dra upp nattmössor som personargument utan du får allt precisera dig mer konkret och om vad det är du anser vara så inkorrekt i mina analyser om vad som skett i avsnitten.
Jag radade upp mina argument i 5(?) punkter men det ignorerade du helt och bara ville fokusera på personangrepp.

Citat:
Många år sen jag gjorde en regelrätt IQ-test och då fick jag bara 120 för att sen efter någon månad få göra om samma test och då få 139 men då får man ju betrakta det senare testet som fubbit
Ohh herregud vad rolig du är. Detta är inte sant Du börjar förklara att du har gjort IQ-test och redovisar resultaten för mig helt otroligt. Det här är det roligaste jag har varit med om på länge!
Dessutom menar du menar att du fick 120 efter din tionde försök för att du inte kunde acceptera dina nio första resultat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in