Citat:
Ursprungligen postat av
Zurfarn08
Som du mycket riktigt säger så finns allt på text. Så leta nu upp var jag nånsin sagt att Sebbe är elak. Det kommer du inte hitta för det har jag aldrig sagt sörru. Att vara taktisk, strategisk och listig i en tävling är inte att vara elak.
Tydligen var det väldigt svagt lyse i den där glödlampan. Jag beklagar, jag var för snabb att gratulera.
Det var länge sen man såg nån använda ordet "sörru", typ i förskolan..
Vad är det du har ursäktat när du har snackat om att andra har varit värre då? Hans snällhet? HAHA
Och vad är det du ursäktar med att det är en tävling då? Hans raka och ärliga spel? HAHA
Du har inte skrivit just orden "elak" sörru och du har inte skrivit just orden "falsk" sörru, men det är exakt de sakerna du har suttit och försvarat sörru.
Du har gått från att skriva han är snäll, till att försvara hans elakhet och falskhet och jämföra den med andra som du tycker har varit värre sörru.
Och från början så lät det som att du bara var imponerad av hans skickliga falskspel som du tycker var så bra och fascinerande.. Men inte ens det håller längre sörru
När man frågar dig på vilket sätt han är snäll så skriver du att andra har varit värre.. Du måste själv förstå att logiken inte håller... Sörru
Och nu är jag verkligen klar sörru .