2023-02-23, 15:18
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YoonSuk
Det är inte att du skriver fel (även om det också händer) det gör vi alla biland. Utan det är att du verkar vara snurrig i bollen. Och det tror jag inte du kan rätta till på uppmaning. Tyvärr.

Jag radade upp mina argument i 5(?) punkter men det ignorerade du helt och bara ville fokusera på personangrepp.

Ohh herregud vad rolig du är. Detta är inte sant Du börjar förklara att du har gjort IQ-test och redovisar resultaten för mig helt otroligt. Det här är det roligaste jag har varit med om på länge!
Dessutom menar du menar att du fick 120 efter din tionde försök för att du inte kunde acceptera dina nio första resultat.
Ditt tionde heter det och inte som du skrivit din menar jag menar jag snurrboll verkar jag även nu vara snurrig i bollen
Senast redigerad av kubun 2023-02-23 kl. 15:20.
2023-02-23, 15:35
Medlem
YoonSuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ditt tionde heter det och inte som du skrivit din menar jag menar jag snurrboll verkar jag även nu vara snurrig i bollen

Nu är det desperata tag som gäller ser jag.
Som jag skrev tidigare. Alla råkar skriva fel ibland, speciellt på ett forum där man (iallafall jag) inte är så noggrann med att dubbelkolla det man skrivit . Du borde bry dig mer om hur du skriver.
Men när man har börjat hamna i den här nivån så vet man att nått har träffat på rätt ställe.

Som sagt, var inte arg på mig för att du har blivit lurad av idioterna på farmen.
Förhoppningsvis så klarnar allt i för dig också i kommande avsnitt och eventuella uttalanden efteråt. Och då kan du dra bort 50 poäng från ditt tionde försök så att du hamnar på resultatet du fick på ditt första igen
Senast redigerad av YoonSuk 2023-02-23 kl. 15:44.
2023-02-23, 15:35
Medlem
ziggarillens avatar
Är det någon som vet om det ska tävlas och om det är 1 eller 2 som kommer tillbaka till Farmen?? Måste gå in på TV4play annars och se hur det var förra året men jag vill undslippa detta.

Som jag skrev tidigare så hoppas jag den lilla tjockisen återvänder från Torpet..
2023-02-23, 15:40
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Ja, jag reagerade på samma sekvens. Oförståeligt. Eller är deltagarna så pass efterblivna/frispråkiga att de helt enkelt måste regisseras konstant?
Den här säsongen är den säsong som har blivit mest regisserad av prod.teamet någonsin. TV4 slår rekord i att dumförklara sej själva genom att dumförklara sina tittare. Är det ingen annan här I tråden som har fattat det?
2023-02-23, 15:42
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Är det någon som vet om det ska tävlas och om det är 1 eller 2 som kommer tillbaka till Farmen?? Måste gå in på TV4play annars och se hur det var förra året men jag vill undslippa detta.

Som jag skrev tidigare så hoppas jag den lilla tjockisen återvänder från Torpet..
Tyckte jag såg nåt i tråden om att det inte skall tävlas från Torpet om plats på Farmen, men som sagt hörsägen.
2023-02-23, 15:45
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Tyckte jag såg nåt i tråden om att det inte skall tävlas från Torpet om plats på Farmen, men som sagt hörsägen.
Så alla 3 ska återvända då? Vad är det ens för mening i så fall med Torpet? Hoppas att du har fel (för en gång skull )
2023-02-23, 15:52
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Så alla 3 ska återvända då? Vad är det ens för mening i så fall med Torpet? Hoppas att du har fel (för en gång skull )
Meningen med Torpet är att vinna amuletter.
2023-02-23, 15:52
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Nåja sakta i backen, jag reserverade ju mig för att det eventuellt skulle kunna vara en trådsanning Har för mig att jag även då såg nåt i diskussionen om det att det varierat genom åren vad som gäller rörande relationen Farmen/Torpet.

Själv har jag denna vecka inte sett ett endaste torpenavsnitt. Skall göra det sen allt i ett svep efter det att VM-skidtävlingarna är över för idag.
Senast redigerad av kubun 2023-02-23 kl. 15:55.
2023-02-23, 15:55
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Meningen med Torpet är att vinna amuletter. Finns ju ingen chans att göra det såvida du inte blir vald till storbonde. Plus att du som vinnare av torpetkamp & klarat uppdraget du fickformat en amulett.
2023-02-23, 16:02
Medlem
YoonSuks avatar
Citat:

I år ska det bara positivt att komma till torpet. Jag tror inte någon åker ut därifrån.
Det skulle vara om Tv4 ville lägga in en twist, men det tror jag inte då det redan är en man kort pga JCs avhopp. Vad jag vet så har han inte blivit ersatt.
2023-02-23, 16:02
Medlem
boqpods avatar
Jag stör mig som fan på att Sebastian säger NYCKELEN,
som bekant heter det nyckeln - tydligt både i skrift och tal. Men sydlänningar har mycket konstigheter för sig när det kommer till det svenska språket.
Triangelen, nyckelen, cyckelen…”finns där inga stora ballar” osv.
Faktum är att svenskan är så pass dålig att det är underligt att de ens blir godkända i svenska under sin skolgång. Kanske för att lärarna också uttalar och skriver med samma fel?
2023-02-23, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boqpod
Jag stör mig som fan på att Sebastian säger NYCKELEN,
som bekant heter det nyckeln - tydligt både i skrift och tal. Men sydlänningar har mycket konstigheter för sig när det kommer till det svenska språket.
Triangelen, nyckelen, cyckelen…”finns där inga stora ballar” osv.
Faktum är att svenskan är så pass dålig att det är underligt att de ens blir godkända i svenska under sin skolgång. Kanske för att lärarna också uttalar och skriver med samma fel?

Det är nog allt fett i hans mun som gör att han inte kan prata ordentligt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in