Citat:
Ursprungligen postat av
Nisse Gandhi
När jag först läste om hennes CV blev jag skeptisk. Det hela lät för bra för att vara sant. Men nu har en utredning visat att hennes meritlista är sann.
Hon har inte själv givet sig jobbet,lönen och pistolen. Och när det gäller relationer kan hon väl knappast ha kunnat tvinga någon till ett förhållande.
Hon är minst lika välutbildad och kompetent som många högt uppsatta män inom polisen och andra förvaltningar.
Linda är värd ett bättre öde än att bli smutskastad.
Har du läst CVt?
Bortsett från sina svenska universitets utbildningar så kan hon 5 språk varav 3-4 av dom flytande. Tydligen tyska och franska och hon läser spansk skönlitteratur med jämna mellanrum och studerad arabiska och kan skriva arabiska till en viss del i 4 år😂
Tyskan har hon fått MVG i vilket betyder hon kan det flytande. Det står att hon har taxikörkort körkort också?
Sedan ska du inte glömma att hennes första man hon har barn med var polischef också. Hon kom från ekonomi avdelning med sin jurist examen till att bli NOA chef? hon har aldrig jobbat i yttretjänat före det. Aldrig haft pistol. Hon har bara gjort kontorsjobb mesta dels inom projekt och ekonomi inom polisen… sedan att hon suttit ting,,, beskrivelsen i CVt angående det var inte så jätte imponerande som hon själv gett uttryck för. Det enda som e imponerande med hennes cv e hennes 270 poäng i juridik. Jag har fortfarande inte sett något flygcertifikat? Det står bara i text på cv:t