Citat:
Ursprungligen postat av
kLFFiVfTFba9Huz
Traditionellt ska "bör-krav" i statlig förvaltning jämställas med "skall-krav". Det här förstår inte många yngre personer idag. Det var så man skrev förr i tiden bör=skall.
Betydelsen har ändrats över åren, bör = borde nuförtiden, men jag tror din beskrivning stämmer mot vad det betyder inom statlig förvaltning.
Det är ett gammalt skriftspråk överallt där.
Men frågan kvarstår - Fick hon tjänsten mot att uppfylla 3 av 6 börkrav?
Ingen fakta finns här.
Citat:
Ursprungligen postat av
kLFFiVfTFba9Huz
Och här har båda personer ett lika stort ansvar! Man ingår inte ett förhållande med en underordnad, man ingår inte ett förhållande med en överordnad. Gör man det är man inte professionell. Någon borde då byta tjänst innan de ingår ett förhållande. Dess två individer hade inte omdömet att göra detta utan fortsatte sitt förhållande. Detta ska båda parter lastas för.
Detta är det jag i grunden far efter här, då nästan ingen annan ser detta!
Ett ansvar och omdöme motsvarande posten man sitter på, och nu är vi faktiskt väldigt högt upp med ställft.RPC och underrättelsechef på NOA.
Att Mats som är den högre är totalt körd begrips med lätthet, men jag har noll förtroende för Linda först vill hålla ner problem som hon ändå upplever med Mats.
Problem/relation som alltså pågått i gott och väl över 6år, såvida Ari Stenmans anmälan stämmer i datumen då. Det är fan över henne i detta alltså.