2023-02-22, 22:31
Medlem
geek12s avatar
Stör mig nå enormt att Alva har sån hybris.

Hon var lite bakom Alex under intervjuerna på YT i början. Men ju mer fame de fick under sin peak så började hennes personlighet ändras. Sen efter Alex fängelsevistelse så började Alex punda rejält, och Alva drogs in i det mer o mer. Nu gick hon från en gammal alkis till rikspundare.

Sen att hon tror att hon är snygg är sjukt, tror hon att hon ser ut som hon gör bakom all redigering och filter?

De följare som de har kvar är väldigt få. De flesta vill följa tågkraschen bara tills den kraschat rejält. Pinsamt par.
Citera
2023-02-22, 22:43
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Som 16 åringar!
Stackarna har väl ingenstans att sova inatt.
Letar efter en fest nånstans, som de aldrig kommer lämna. De som släpper in dem vet inte vad de gör.

Exakt, fan är det för liv.
Citera
2023-02-22, 22:44
Medlem
Starlinks avatar
Alex och Alva försökte göra en comeback på Youtube! Det gick ju sådär, precis som vanligt.

Citat:
Känd artist åtalas efter misslyckat ”prank” – flickvännen larmade om dödlig överdos

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/76RXG3/kand-artist-atalad-efter-prank-ska-ha-tagit-kokain

Tråd om händelsen:
(FB) Känd artist åtalas för falskt alarm efter kokainprank

Det förvånar mig att Alva gick på det, hon borde vara medveten om att Alex inte har råd med ladd.

Hade det däremot varit något fult tjack tillsammans med bensodiazepiner så hade jag förstått henne mer.
Citera
2023-02-22, 22:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Starlink
Alex och Alva försökte göra en comeback på Youtube! Det gick ju sådär, precis som vanligt.

Tråd om händelsen:
(FB) Känd artist åtalas för falskt alarm efter kokainprank

Det förvånar mig att Alva gick på det, hon borde vara medveten om att Alex inte har råd med ladd.

Hade det däremot varit något fult tjack tillsammans med bensodiazepiner så hade jag förstått henne mer.

Från artikeln du själv länkar till:

"I förundersökningen framgår det att mannen i förhör tagit tillbaka att det hela handlade om ett ”prank” och att han bara sa det för att han skämdes över att ha tagit kokain och blivit psykotisk."

Det är alltså inget något försök till comeback på Youtube, deras kanal är helt död.
Citera
2023-02-22, 23:05
Medlem
Starlinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Från artikeln du själv länkar till:

"I förundersökningen framgår det att mannen i förhör tagit tillbaka att det hela handlade om ett ”prank” och att han bara sa det för att han skämdes över att ha tagit kokain och blivit psykotisk."

Det är alltså inget något försök till comeback på Youtube, deras kanal är helt död.
Jag tror snarare att han fick kalla fötter när han förstod att det skulle komma ut, då vill han rädda situstionen och ändra sig - att det inte alls var ett prank.

Ja, deras kanal är död. Det har däremot inte stoppat deras tidigare försök. Du vet att man kan ljuga i ett förhör?
Citera
2023-02-22, 23:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Starlink
Jag tror snarare att han fick kalla fötter när han förstod att det skulle komma ut, då vill han rädda situstionen och ändra sig - att det inte alls var ett prank.

Ja, deras kanal är död. Det har däremot inte stoppat deras tidigare försök. Du vet att man kan ljuga i ett förhör?

Klart man kan ljuga i ett förhör, men du tror inte polisen tagit beslag på filmen om det funnits en sådan? Hur som helst har jag kontaktat samtliga tingsrätter i Stockholm i ett försök att få ut FUP, men dom verkar ju resa land och rika runt hela tiden så det kanske inte hände där.
Citera
2023-02-22, 23:54
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Klart man kan ljuga i ett förhör, men du tror inte polisen tagit beslag på filmen om det funnits en sådan? Hur som helst har jag kontaktat samtliga tingsrätter i Stockholm i ett försök att få ut FUP, men dom verkar ju resa land och rika runt hela tiden så det kanske inte hände där.

Hände i Göteborg enligt en post i tråden om händelsen. Så kolla där!

*edit*
Hade visst fått för mig. Det framgick inte om det va Göteborg.. Men klistrar in inlägget nedan, någon här i tråden med bättre koll på Bonnie & Schlajf kan säkert lista ut var det inträffade.

Citat:
Ursprungligen postat av Yezzey
Utan att jag outar min vän för mycket nu så hände detta i en lägenhet som står på en viss A*i*e. Dem har bott där ett par månader nu så jag vet inte om det är soc som betalar hyran eller om det är dem själva för herr A*i*e är på ofrivilig semester.

Edit: A*i*e har en tiktok där han lägger ut filmer inifrån anstalten. Riktig svärmorsdröm det också...
Senast redigerad av Emelito 2023-02-23 kl. 00:03.
Citera
2023-02-23, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Stör mig nå enormt att Alva har sån hybris.

Hon var lite bakom Alex under intervjuerna på YT i början. Men ju mer fame de fick under sin peak så började hennes personlighet ändras. Sen efter Alex fängelsevistelse så började Alex punda rejält, och Alva drogs in i det mer o mer. Nu gick hon från en gammal alkis till rikspundare.

Sen att hon tror att hon är snygg är sjukt, tror hon att hon ser ut som hon gör bakom all redigering och filter?

De följare som de har kvar är väldigt få. De flesta vill följa tågkraschen bara tills den kraschat rejält. Pinsamt par.

Hahaha ärligt talat vem gav Alva så mycket luft om att hon är en baddie? Vi alla vet hur hon ser ut. Ingen model direkt
Citera
2023-02-23, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
https://anonfiles.com/G3Sa02Z4y5/3A08482B_5F1D_4BC4_BDA4_CD7B2AA36B15_jpeg

Trevlig kväll alla!

Den första bilden måste bara vara på skämt! Är det så hon vill se ut hahah
Citera
2023-02-23, 07:57
Medlem
SeymourButts011s avatar
Nu jag förstår stugbajsare, städfirma fick alltså gå in med gasmask när alva hyrde stugan för hon hade bajsat cok mycket i stug. På så sätt kom asså smeknamnet stugbajsare ut.
Citera
2023-02-23, 09:15
Medlem
Citat:

Om det är Alex och Alva så skulle det kunna ha hänt när de var i Gbg med A*i*e. Har för mig att A*i*e sa i ngn video, när han och A hade sin korta beef att han räddat hans liv med sina bara händer. Ursäkta att minnet inte är så exakt, men det ringer en klocka.
Så du skulle ju kunna testa tingsrätten i Göteborg
Citera
2023-02-23, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaya345
Om det är Alex och Alva så skulle det kunna ha hänt när de var i Gbg med A*i*e. Har för mig att A*i*e sa i ngn video, när han och A hade sin korta beef att han räddat hans liv med sina bara händer. Ursäkta att minnet inte är så exakt, men det ringer en klocka.
Så du skulle ju kunna testa tingsrätten i Göteborg

Den klockan ringer i mig också. Verkar som att någon i tråden avseende denna händelse, var säker på att det var i Annies lght.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in