2022-12-22, 21:22
Medlem
JoeMama1337s avatar
Kollar Alex live med prefab och Alex ser ordentligt sliten ut. Ser dock ut som att han haft råd att lösa fade.
Citera
2022-12-22, 21:27
Medlem
Alex låter faktiskt rätt nykter om man ska vara ärlig.
Citera
2022-12-22, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Fan vad tråkigt att höra! Hade hoppats på att denna rushen skulle bli hans sista, 5 meter rakt ner under mina skor!
Citera
2022-12-22, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Pengarna var slut? Bitch please, dom har aldrig haft några pengar det är två hemlösa luffare du pratar om, att folk fortfarande tror att hans märkeskläder och chainz är äkta, den kedjan han efterfrågade mitt i natten på insta
Haha antar ja va en av dom, brukar ändå va bra på spotta fejk. Men jeans samt jackor brukar se äkta ut. Men såklart allt kan omöjligt va äkta

Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Han gör reklam för 1:1 kopior på nätet. Det är ganska uppenbart att de mesta är inhandlat från turkiska basarer/ piratkopior. Allt han köpt som är äkta har han och hans flickvän noga dokumenterat med kamera och kvitto, jag kan inte nämna en enda människa jag någonsin stött på som gjort något liknande.

Haha de har du rätt i, glömt bort det. De säger en del. Men varför sparar som kvitton? Är de bara för kunna försöka övertyga fansen om att allt är äkta

Citat:
Ursprungligen postat av Lukamodric1998
Sluta.. det är bara de billigare kläderna som är äkta som tex nike eller boss. Alla andra är falska.. inklusive klockor och kedjor.
Ser man honom eller hon andra pajasen med LV, dsq2, Philip plein, Dior och andra dyra klädesplagg så är det fake.
Du, de köper jag! Dom billigare märkeskläder förstår ja han kan ha råd me
Citera
2022-12-22, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner

Ehm, sammanbitna käkar och släpig på rösten, inte jätte nykter direkt.
Citera
2022-12-22, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Ehm, sammanbitna käkar och släpig på rösten, inte jätte nykter direkt.
Du råkade inte spara livean?
Citera
2022-12-22, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Du råkade inte spara livean?

Den pågår nu, sök på prefab på TikTok.
Citera
2022-12-22, 23:04
Medlem
Enligt liven så kan man ha en "meet and greet" med Alex och Alva om man betalar mellan 5k och 10k beroende på hur lång tid det gäller.
Citera
2022-12-22, 23:08
Medlem
Citat:
Enligt liven så kan man ha en "meet and greet" med Alex och Alva om man betalar mellan 5k och 10k beroende på hur lång tid det gäller.
E det sant hahahaha
Fan har ej TikTok tyvärr
Citera
2022-12-22, 23:11
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Jorden anropar Alex & Alva

Vad fan tror dom egentligen, värsta jag hört, jävla luffare
Citera
2022-12-22, 23:15
Medlem
darkSkyes avatar
Ganska skämmigt att Andreas väljer att umgås med Alex och ta exponering från honom, jag förstår att han vill synas mer nu när hans bok kommer ut och hans TikTok etc.

Men ändå..

Alex är en jävla pundare som är hemlös, medan Andreas har ett bra företag, lever ett städat liv och bor i ett fint hus.

Andreas är ju faktiskt gangster och kanske intelligent medans Alex är efterbliven, även nu i liven så hör man ju att Alex är helt knullad i hjärnan. säkert käkat massa habbar o ladd.

Jag tycker man kan se att Andreas skäms som fan över att synas med Alex egentligen, men va gör man inte för lite följare
Citera
2022-12-22, 23:40
Medlem
Kollade sista 30-40 min på liven, Alex är knappast 100% substansfri, han är seg, kroppsspråket off, inte alls samma typ av energi eller snack som vanligt. Mycket tydlig skillnad på honom o Prefab -killen som är uppenbart nykter.

Undrar om Alex baby mama är ensamstående.. De goda hjältarna kunde ju bidragit med en swish ditåt i så fall, hon har förmodligen gått igenom en hel del skit..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in