Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
Pengarna var slut? Bitch please, dom har aldrig haft några pengar det är två hemlösa luffare du pratar om, att folk fortfarande tror att hans märkeskläder och chainz är äkta, den kedjan han efterfrågade mitt i natten på insta

Haha antar ja va en av dom, brukar ändå va bra på spotta fejk. Men jeans samt jackor brukar se äkta ut. Men såklart allt kan omöjligt va äkta
Citat:
Ursprungligen postat av
sweetcrypto
Han gör reklam för 1:1 kopior på nätet. Det är ganska uppenbart att de mesta är inhandlat från turkiska basarer/ piratkopior. Allt han köpt som är äkta har han och hans flickvän noga dokumenterat med kamera och kvitto, jag kan inte nämna en enda människa jag någonsin stött på som gjort något liknande.
Haha de har du rätt i, glömt bort det. De säger en del. Men varför sparar som kvitton? Är de bara för kunna försöka övertyga fansen om att allt är äkta
Citat:
Ursprungligen postat av
Lukamodric1998
Sluta.. det är bara de billigare kläderna som är äkta som tex nike eller boss. Alla andra är falska.. inklusive klockor och kedjor.
Ser man honom eller hon andra pajasen med LV, dsq2, Philip plein, Dior och andra dyra klädesplagg så är det fake.
Du, de köper jag! Dom billigare märkeskläder förstår ja han kan ha råd me