2023-02-21, 17:56
Medlem
AllHailBoognishs avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/76RXG3/kand-artist-atalad-efter-prank-ska-ha-tagit-kokain

Citat från artikeln:

Citat:
En känd svensk artist har åtalats efter att han skulle skoja med sin sambo.
Flickvännen ska ha ringt SOS Alarm och sagt att han tagit en dödlig överdos på 10 gram kokain.

Citat:
Skämtet med sambon skulle filmas och läggas upp på Youtube – men det hann inte spelas in. Till ambulanspersonalen förklarade artisten att det berodde på att han hade glömt att sätta på kameran.
Att dömas för falskt larm kan leda till böter eller fängelse i högst två år.

Eftersom åtalet redan ägt rum borde det väl finnas nån som vet vem denna stjärna är?
Citera
2023-02-21, 17:57
Medlem
låter som jockiboy och hans jonna men han är ju inte artist
Citera
2023-02-21, 18:01
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
låter som jockiboy och hans jonna men han är ju inte artist
Kan man nog klassa honom som, men han är väl clean nu med unge och allt, och har slutat hålla på med pranks trodde jag
Citera
2023-02-21, 18:09
Medlem
busterhudiks avatar
Första jag kom att tänka på är Torste* Fli*k
Citera
2023-02-21, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busterhudik
Första jag kom att tänka på är Torste* Fli*k

Ja han är ju en ren och reko kille, han snortar väl bara i sig 3-4 överdoser per dag…
Citera
2023-02-21, 18:16
Medlem
Alex Ceesay? Han gjorde ju något liknande där han lurade Alva att han hade en psykos.
Senast redigerad av janibollen 2023-02-21 kl. 18:29.
Citera
2023-02-21, 18:20
Medlem
Danny, spelar han inte en prankserie nu?
Citera
2023-02-21, 18:32
Medlem
Det rör sig om *lex Cees*y och hans tjej. Polaren bor granne med han och ambulanspersonal har varit där.
Stackarn har ju trillat på ett par återfall nu det senaste också enligt sociala medier och videos på Tiktok. Igår la dem ut på snapchat att dem sökte efter någon som sålde alkohol i Gbg C.
Citera
2023-02-21, 18:37
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yezzey
Det rör sig om *lex Cees*y och hans tjej. Polaren bor granne med han och ambulanspersonal har varit där.
Stackarn har ju trillat på ett par återfall nu det senaste också enligt sociala medier och videos på Tiktok. Igår la dem ut på snapchat att dem sökte efter någon som sålde alkohol i Gbg C.

Stackarn???
Citera
2023-02-21, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Stackarn???
Jag ser han som en stackare, gjorde det före han började punda igen. Han tror att han är något medans det är en liten "Stackare" som inte kan inte släppa ungdomsåren och växa upp. Önskar han dock inget ont utan hoppas han kan finna sig själv och växa upp.
Citera
2023-02-21, 18:57
Medlem
Hur är det organiserat i hjärnkontoret när man tror att det är det minsta roligt att lura både partner och sjukvård att man är potentiellt dödligt sjuk? Finns det någon jävla gräns för vad folk är beredda att göra för att jaga lajks? Borde fanemej krävas både iq- och eq-test innan man får befatta sig med sociala medier.
Citera
2023-02-21, 19:11
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yezzey
Jag ser han som en stackare, gjorde det före han började punda igen. Han tror att han är något medans det är en liten "Stackare" som inte kan inte släppa ungdomsåren och växa upp. Önskar han dock inget ont utan hoppas han kan finna sig själv och växa upp.

Önskar inte heller honom något ont, returnera honom till Gambia så kan han slappna av i sin naturliga miljö och slipper medicinera sig för att stå ut i det svenska helvetet.

Här passar han uppenbarligen inte in något vidare...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in