Citat:
Ursprungligen postat av
hankwiththecrank
Du är den största lögnhalsen i denna tråd och måste vara betald av Renault på ett eller annat sätt för att orka hålla på. Du fabulerar och antar och målar upp scenarion som får ekonomin att se fin ut för Zoe. Förbrukat 3 motoror och fått 2 gratis, tur för dig. Gratisladdar fö att redovisa fina driftkostnader osov...
Ett annat exempel är laddningen, Du säger det tar 60 minuter att ladda från 20--80%, det tar alltså en timme att ladda drygt halva kapaciteten. Det blir över 2 timmar för en full laddning eftersom laddningen bromsar av mot slutet. Men 60 minuter låter ju bättre än 2 timmar BAB7, och 80% är ju nästan 100%, så filar du och vrider och vänder så låter det ju rätt bra ändå? Precis som alla dina redovisningar och kalkyler i denna tråd.
Skärp dej för fan.
Det är tydligt att du är orimligt upprörd.
Jag som är 185cm får då bra plats i baksätet.
Bakom mig själv blir det lite trångt, men det funkar definitivt, påminner om benutrymmet i en bmw x1 men zoen är rymligare i taket.
Men om man inte är fyra långa tjockisar så är det inga problem. Sitter jag i baksätet och sambon som är 170 fram så är det gott om benutrymme t.ex.
Angående laddningen så planerar man ju. Det tar en timme att ladda i 60% vilket är 13-14 mil till. Självklart laddar man det som går snabbast utan att riskera att bli stående (dvs, försöker matcha med laddning vid 20%) och åker vidare 13-14 mil, sen laddar man igen om man nu ska åka långt.
Är det en lögn att beskriva hur man använder en elbil i praktiken?