2023-02-22, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SomaliSwimmer
"Konstnären" som blev arg på Sjöberg är ju dock ett praktmongo som endast blev arg över att Patrik delat hennes konst pga att hon tycker att Patrik "stigmatiserar pedofiler"

Ja men så bra då. Då kan vi skippa upphovsrätten helt och skita fullständigt i vilket sammanhang skaparen av ett verk vill se sin konst representerad.
Vill du slicka Patriks arsle så är adressen dumpen.se.
Citera
2023-02-22, 21:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Jo, gäddorna hittar de säkert där. Men hur troligt är det att den gäddan får kontakt med ett riktigt barn av att hänga på KiK? Det säger mig att de gäddor dumpen plockar är lågt hängande frukter som aldrig skulle få tag i en riktig unge.

Det är väl helt uppenbart att dessa s.k. "gäddor" aldrig i HELVETE skulle kunna få en tonårsflicka på fall. Jag tror folk i allmänhet tillskriva barn och ungdomar betydligt lägre omdöme än vad dom faktiskt har i verkligheten.

De som lyckas är MYCKET MYCKET mer slipade än dessa sociala felknull som Dumpen så gladeligen lägger upp.

Dom personerna är fullständigt irrelevanta (med få undantag bevisligen).

Ibland undrar jag om inte Dumpen och "Gäddorna" är lika korkade.
Citera
2023-02-22, 21:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Patrik är någon som borde granskas mer då han konstant ligger med tjejer han hade kunnat vara farfar till. Frågan är vad Sara egentligen tycker om det,att han ligger me precis myndiga tjejer?

Vår tids kapten Klänning.
Citera
2023-02-22, 22:05
Avslutad
Hörde vi omvägar att "the going rate" för att slippa uthängningen på Dumpen är uppe i 5000kr nu. Ju mer publicitet deras "verksamhet" får desto mer kan dom ta betalt.

En ganska bra affärsidé ärlig talat, nöden är som samma alla uppfinningars moder så hatten av till Patrik.

Någon juridiskt kunnig får gärna uttala sig om hur lagligt det här är men samtidigt har jag svårt att se hur klent begåvade garderobspeddo egentligen är villiga att driva ett sådant ärende vidare.
Citera
2023-02-22, 22:08
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Ja men så bra då. Då kan vi skippa upphovsrätten helt och skita fullständigt i vilket sammanhang skaparen av ett verk vill se sin konst representerad.
Vill du slicka Patriks arsle så är adressen dumpen.se.

Att bli upprörd över att någon repostar din kassa konst på Instagram är bara patetiskt, speciellt när anledningen till du är upprörd är för att du ogillar att personen "stigmatiserar pedofiler".
Citera
2023-02-22, 22:35
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Hörde vi omvägar att "the going rate" för att slippa uthängningen på Dumpen är uppe i 5000kr nu. Ju mer publicitet deras "verksamhet" får desto mer kan dom ta betalt.

En ganska bra affärsidé ärlig talat, nöden är som samma alla uppfinningars moder så hatten av till Patrik.

Någon juridiskt kunnig får gärna uttala sig om hur lagligt det här är men samtidigt har jag svårt att se hur klent begåvade garderobspeddo egentligen är villiga att driva ett sådant ärende vidare.
Jag tror också att Dumpen kan tänka sig att inte hänga ut människor mot betalning, men jag tror inte att summan är så låg som 5000 kronor. Med tanke på att vilket socialfall som helst kan få tag i den summan på en kvart så hade vi knappast sett rektorn eller advokaten om taxan hade varit så låg. Själv så tror jag att summan som Dumpen kräver ligger på minst 500000 kronor, men troligtvis mer om de får vittring på pengar.
Citera
2023-02-22, 23:37
Avslutad
Citat:
Det är väl helt uppenbart att dessa s.k. "gäddor" aldrig i HELVETE skulle kunna få en tonårsflicka på fall. Jag tror folk i allmänhet tillskriva barn och ungdomar betydligt lägre omdöme än vad dom faktiskt har i verkligheten.

De som lyckas är MYCKET MYCKET mer slipade än dessa sociala felknull som Dumpen så gladeligen lägger upp.

Dom personerna är fullständigt irrelevanta (med få undantag bevisligen).

Ibland undrar jag om inte Dumpen och "Gäddorna" är lika korkade.

Visst är det så, någon enstaka procent av gäddorna utgör verklig fara för barn.
Citera
2023-02-22, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tantpryzeluskus
Ring och fråga vettja. Sara svarar alltid i telefonen.
DU KANSKE INTE TÖRS RINGA

Du det där med att du är sur på Patrik, vad beror det på?
Vill du berätta något så gör det, det hjärtat är fullt av vettu, det är skönt att prata om.

Jag har under dagen funderat lite på ditt inlägg, vad vill du med det egentligen?
Berätta för oss, har Patrik trängt sig i kö på ICA eller liknande?

Eller är du avis för att han har ett skönt och avslappnat sätt, he is likable, folk gillar honom.
Kolla av lite hur Patrik för sig och hur han kommunicerar, kanske kan du kopiera honom och på så vis skaffa en partner eller livskamrat.

Lever du ensam?

Är inte sur på honom bara tycker det är lite dubbelmoral att han arbetar med att hänga ut män som raggar fjortisar när tjejerna han själv ligger med är bara bara 4-5 år äldre.
Citera
2023-02-22, 23:50
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Även om Dumpen skulle tas upp på varenda nyhetssändning så kommer dessa män fortsätta trilla dit. Man får försöka gå in i deras hjärnor. Vi har att göra med män som i princip dygnet runt fantiserar om sex med småtjejer. De tänker liksom på det hela tiden. Det är deras absolut största dröm och starkaste begär. Allt de gör vid sidan av är bara obligatoriska moment i vardagen som de tappat all respekt för och inte längre förmår uppskatta. Vara tacksam för att man har "allt" i form av fru, barn, hus, bil, och en stabil inkomst som borgar för en värdig ålderdom? Det existerar inte i deras hjärnor. Det enda som verkligen intresserar är det omättliga, fanatiska suget efter barnfitta, något de under lång tid skruvat upp förväntningarna något oerhört på. Tänk att du år ut och år in går och fantiserar om hur en riktig semla smakar, samtidigt som du dagligen passerar semla efter semla i butikerna men aldrig får lov att provsmaka. Det går att förstå deras desperation och makalösa tunnelseende när det plötsligt äntligen dyker upp en ung tjej på nätet som faktiskt inte bara ber dig dra åt helvete utan rent av svarar och dessutom ställer följdfrågor. Det måste vara en slags hypnos de hamnar i. Om så chansen bara är 1 på 1000 att det är ett riktigt barn så är det bättre än ingenting. Chansen är så mycket större än att vinna på lotto. Och den drömvinst som prima barnfitta skulle utgöra för dessa predatorer är inte mätbar ens i pengar.
Fast det är en form av hjärntvätt dumpen utför, vissa är känsligare för hjärntvätt. P.G.A. deras svaghet för att bli hjärntvättad behöver det inte vara så att de gått och suktat 24 timmar dygnet i hela sitt liv.
Citera
2023-02-22, 23:55
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Är inte sur på honom bara tycker det är lite dubbelmoral att han arbetar med att hänga ut män som raggar fjortisar när tjejerna han själv ligger med är bara bara 4-5 år äldre.
Och skribenternas uppmaning att man ska ringa upp Sara, varför skulle man göra det, man har hört inspelade samtal med Sara och de är inte i duplex. Och skribenterna lovar tydligt att Sara svarar, hur kan de vara så säker på det?
Citera
2023-02-22, 23:58
Bannlyst
Citat:
Vår tids kapten Klänning.

Jag tror faktiskt att så kan vara fallet med tanke på att han är 60 bast och hänger med nyss 18 fyllda.Bara 4 år äldre än de baaaaarn han påstår sig vilja skydda.Jag vet inte fast lite lustigt är det väl ändå?

Han väljer ju hålla sig runt 18 bara för att det socialt accepterat.Vem vet vad han gör på sina Thailands resor.
Citera
2023-02-23, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Och skribenternas uppmaning att man ska ringa upp Sara, varför skulle man göra det, man har hört inspelade samtal med Sara och de är inte i duplex. Och skribenterna lovar tydligt att Sara svarar, hur kan de vara så säker på det?

Ser ingen mening med att ringa upp Sara,har inget att säga henne mer än att jag tycker de jobbar på fel sätt och att farligare individer skapas i stället genom det dumpen gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in