2023-02-22, 20:11
Medlem
Både Löfning och Staaf höll förhållandet hemligt, och det är bedrägligt beteende mot Högste chefen AT.
Båda är lika goda kålsupare.
Detta måste utredas mera.
Citera
2023-02-22, 20:36
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Justitieministern borde låta hela ledningen få sparken. Genomkorrupt och dysfunktionell organisation!

Det måste ju ske ändå då de är totala nollor. Nu finns en bra anledning.

Staafs intervju i SVT nu ger i alla mig intrycket av en mycket kalla manipulatör, narcissist/sociopat/psykopat. Finns inte det minsta tillstymmelse till ånger där trots att alla vet att hon knullat sig uppför karriär och sociala karriärtrappan.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/staaf-det-har-varit-forfarligt
Citera
Medlem
Alonens avatar
Klart att hon blivit kompani-knullad av hela styrelsen…

Linda Lovelace Staaf…

Med åtföljande rask befordringsgång…

Citera
Medlem
Jofs avatar
Dom tänker med kuken.
Linda fattade det. Hon ska ha löneförhöjning.
Citera
2023-02-22, 20:53
Medlem
Som jurist så var Linda fullkomligt medveten om att det var jäv men hon valde att hålla tyst för att hon tjänade på det. Även fast utredningen inte ger henne något ansvar då det var hennes chefs ansvar så är det nog goodbye med karriären, vilket inte är mer än rätt.
Senast redigerad av AnybodyOutThere 2023-02-22 kl. 21:13.
Citera
2023-02-22, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Gå vidare...
Det är raka motsatsen till att gå vidare, om man skall tro hennes egen uppfattade tidslinje;
Hennes f.d chef (Mats) från jobbet i Linköping skall alltså ha kvinnofridskränkt och ofredat henne, men hon väljer ändå att följa efter honom in i nästa tjänstgöring under 2015.
Sen pågår detta förhållande/relation med fridskränkningar, olaga förföljelse, löneförhöjningar, ofredanden och ett boksläpp i över 6år innan hon tar initiativ till ett hemligt samtal med säkerhetschefen Ari.

Hon är ett praktexempel av att inte vilja ta konflikt med överordnande, men överlag är ju ovanstående ett mycket normalt beteende tycker jag.

Såg du mitt svar till dig om Ari Stenmans anmälan?
Datumet 2015-01-01 är mkt intressant, då det eventuellt ställer halva Runar´s utredning på kant.

Men då har han ju bevisligen doppat innan!!!!

Hon är ju smart eftersom hon ser till att hon blir rikligen belönad INNAN HON TAR KONFLIKTEN

Ja Linda inser sitt värde o att Hon Sitter På En Förmögenhet/Guldgruva som min kompis o sängkamrat köpefixdamen sa
Citera
2023-02-22, 21:29
Medlem
RIP Mats Löfving.
Må han vila i frid.
Senast redigerad av iggeclean 2023-02-22 kl. 21:38.
Citera
2023-02-22, 21:33
Medlem
lyktstolpes avatar
Hon är nöjd för hon hade kvalifikationerna till jobbet.

Men de andra som sökte och inte ens fick chansen samt pengarna hon fick för mycket det skäms hon inte för. Girig sosse.
Citera
2023-02-22, 21:40
Medlem
Jenshalls avatar
Nu är det bara hoppas Löving får dojan. Staaf får sitta i källaren och sortera gem tills hon tröttnar. Slut på knulla till sig jobb. Sen att regeringen snart meddelar Thornberg byts ut.
Citera
2023-02-22, 21:47
Medlem
”Vid en samlad bedömning anser jag ställt utom rimligt tvivel att Linda Staaf och Mats Löfving haft en intim relation”

Runar Viksten, förstockad chefsrådman, 78 år

”Jag har varit öppen med, även offentligt här nu, att det funnits en privat relation, den har varit ytlig och det har inte varit ett förhållande.”

Linda ”Lovelace” Staaf

Sanningen:
Vi var KK i några år jag och Mats. Han boostade min karriär och jag gillar gammelmanspenis med flensost.
Citera
2023-02-22, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Thornberg meddelade i Studio Ett idag att skvaller alltid går och att han tar lätt på det.
Han menar på att man inte kan plocka upp minsta skvaller som kommer in från både höger och vänster.

?? Hahaha Skvaller -- Rikets näst största parti -- Kräver på stats TV ---att han skriver under på den streckade linjen typ --- Startar eget som Pizzabagare . slutar gå på bidrag .. Snart säger väl den legendariska underpresteraren att pressen Ljuger också..

lets get back to reality --Haffat många gängkriminella denna vackra dagen `eller det är mycket annat viktigare på G

Kan inte minnas ngn som varit klarare -- På att få sparken än RIPO Chefen
Börjar luta åt att JM Justitieministern också får Kicken ." Saknar Gehör " som Borg skulle säga
Karln RIPO Chefen är ju oduglig ---Plain and Simple -- Släpp sargen Fetto + Sparka...

Det är ju Tok Morgans RIPO Chef -- SKEPPA på Fas 3 Arbetsförmedlingen för Coachning Matchning
"Arbetslinjen " har ni väl hört Eller .. ej att förväxlas med " Kopulationslinjen " Skall löna sig att pippa
Citera
2023-02-22, 22:35
Medlem
Hennes förre man som hon också fixade jobb genom - Jan Staaf som inte ens klarar av sin egen familjesituation - har varit mycket på tapeten i media på sistone - det är väl koranbränningarna eller är det något annat skit i peking - märkligt att han inte intervjuas om Linda o hennes karaktär han måste veta mycket för de har ju barn tillsammans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in