Citat:
Ursprungligen postat av
termometern
Har Linda Staaf uttalat sig om Löfvings död ännu?
Kanske börjar intrigmakerskan sakta inse vad hon har ställt till med?
Knappast, drama queen Linda H Staaf är en utsatt kvinna i en mansdominerad bransch.
Hon har redan talat ut hos Malou på TV4-$ekten, fanns bara kvinnokortet att spela ut.
Hon är en "home wrecker" som ledde en polischef i fördärvet.
I sommar kommer våra surt förvärvade skattepengar finansiera hennes prat i radio.
Jag kommer inte att lyssna.