Citat:
Ursprungligen postat av
NoTruce
Vad tror ni om Staafens klitta då? Sur? Salt? Jag känner att vi håller på att komma ifrån det väsentliga här.

Jag förtjänar mitt jobb sa äcklet på radions P3 för en halvtimme sedan när diskussionen kom in på avskedanden. Hon som klarat sej igenom denna snaskiga historia med hjälp av lögner.
Hon är ju själv lika insyltad i oegentlgheterna som Löfving. Hon är den som tjänar mest på alla regelbrott. Den enda som tjänat på regelöverträdelserna är hon själv. Hon förtjänar när allt kommer omkring bara en stor spark i arslet.
Hon har ju med löfte om sex anstiftat dom situationer som lett henne in på oförtjänt höga tjänster. Med uttalade eller outtalade löften om sex sett till att hennes egen karriär gynnats otillbörligt. Detta är ingenting mindre än svinaktigt.
När bubblan sedan spricker har hon ljugit sig igenom hela spektaklet. Skulden har hon lagt på sitt första offer Löfving. Att den där Viksten inte med ett enda ord berört hennes roll i hela härvan är jun symptomatiskt för hennes sätt att manipulera.
Att hon ska gå skadeslös igenom denna snaskiga härva är otillständigt och upprörande.