Citat:
Ursprungligen postat av
Tompaaik1
Jag skulle nog inte klara många veckor på farmen med Atrin trots att han jobbar på och är lojal. Hans argument att delta i farmen känns lite genomskinligt, han måste väl ha förstått att ett bondliv på förrförra seklet innebar att ta del av vad som bjuds. Tror ex att ingen på den tiden såg fiske som en hobby...
Nej fiske på den tiden = föda. Allt annat som sägs om det är bara falsk Bondromantik och efterkonstruktioner.
Jag skulle nog inte stått ut jag heller med Artin i det långa loppet faktiskt fast det finns ju fler deltagare som jag nog inte heller hade orkat med. Spelar nog ingen roll hur duktig man kan vara eller tror sig vara med totalt nytt folk och då speciellt utplockade dessutom för att kunna trigga varandra och i okänd miljö = kan aldrig slå fel för till slut så brister en eller flera i humöret och vi är alla olika kunniga och ego som personligheter så det blir snabbt ohållbart och kaos. Dessutom är det ju en tävling om pengar.
Själv skulle jag aldrig anmäla mig till någon dokusåpa för jag lever hellre livet på riktigt än till allmän beskådan i en onaturlig miljö med en massa folk som jag troligtvis aldrig ens skulle ha mött IRL eller ens umgåtts med naturligt. Nu menar jag inte att deltagarna är knäppa alla eller odugliga i verkliga livet men de fattar nog inte hur utsatt man blir av tittarna och FEL bedömda också efter en sådan serie. Det skulle jag inte tycka det var värt ens om jag vann pengarna. ALLA deltagarna i SAMTLIGA dokusåpor kommer för all framtid att poppa upp i media då och då framöver i deras liv - vare sig de vill det eller inte