Citat:
Tack för era öppna och ärliga svar! Uppskattas att ni tar er tid att svara på våra frågor. Många av de tycker ni kanske är dumma eller självklara
Kom på ett par fler som får svara på om ni vill
1) Har ni någon gång blivit påkomna att sälja sex? Typ om hotellpersonal stoppat er, polis, kunders partner, er familj, era vänner?
2) Har sett flera annonser där eskorter undanbedes drog och alkholpåverkade kunder. Är det vanligt att kunder kommer påverkade till träffar?
3) Om ni skulle göra en uppskattning, hur många procent av de som kontaktar er är seriösa respektive oseriösa, falskbokare som ni säger eller timewasters?
Kom på ett par fler som får svara på om ni vill

1) Har ni någon gång blivit påkomna att sälja sex? Typ om hotellpersonal stoppat er, polis, kunders partner, er familj, era vänner?
2) Har sett flera annonser där eskorter undanbedes drog och alkholpåverkade kunder. Är det vanligt att kunder kommer påverkade till träffar?
3) Om ni skulle göra en uppskattning, hur många procent av de som kontaktar er är seriösa respektive oseriösa, falskbokare som ni säger eller timewasters?
1, Nej aldrig. Men jag har inte hållit på så väldans länge heller.
2, inte speciellt vanligt för mig att de är fulla/höga i början av träffen. Många har nog tagit sig en grogg innan kanske, men inte så att knapt är märkbart. Det händer även regelbundet att kunder vill dricka bubbel med mig innan vi har sex för att lära känna varandra. Jag tycker om lite längre träffar på typ 3h och då är det väldigt trevligt att ta ett glas tillsammans.
Men det har hänt att kunder frågar om dom kan få röka lite eller ta cola när jag är hos dom. Beroende på situationen så tycker jag att det är okej. Många träffar mig som för att ”fira något” och det tycker jag bara är trevligt. Där emot tar jag inte själv droger tillsammans med kunder och jag dricker mig inte berusad heller. Jag vill vara sharp när jag är med kunder, både för min egen säkerhet och för att kunna/orka leverera den tjänst som efterfrågats.
3, det är nog 50% seriösa för mig och 50% oseriösa.
Och så alla dessa som kontaktar en från nya nummer, Kik och mail när de blivit blockade och tror att man inte ska fatta att det är samma person.
Det handlar inte bara om en gång, det finns de som skapar 10-tals nya och bara fortsätter och fortsätter. Det kanske inte handlar om problem med sex men nåt jädra problem är det ju helt klart fråga om. Stalkerbeteende!