Citat:
Jag håller med Sokoke.Cute i frågan. Dessutom leder blottarna sällan till lönsamhet på något sätt. De kan få köpa en dickrating av mig men tänker inte glo på deras kuk bara för att dem tycker det är kul. Finns trevligare och betalande kunder att lägga tid på. Har i princip aldrig blivit träff av blottare eller de som skryter som sin kuk... Time wasters. Jag förstår hur du tänker och jag är helt med på ditt resonemang.
Jag har inte tagit det som om att de män som skickar kukbild har en dålig syn på sexarbetare, jag är lite mer av en snälltolkare och har mer tänkt att dom är lite naiva och ser en som ”likasinnad” - kåt, exhibitionistisk och mottaglig. Men vi är ju inte allt detta innan vi fått betalt. Den lilla detaljen.
Men du kanske har rätt, att det kanske ser oss som sina blottaroffer.
Jag har inte tagit det som om att de män som skickar kukbild har en dålig syn på sexarbetare, jag är lite mer av en snälltolkare och har mer tänkt att dom är lite naiva och ser en som ”likasinnad” - kåt, exhibitionistisk och mottaglig. Men vi är ju inte allt detta innan vi fått betalt. Den lilla detaljen.
Men du kanske har rätt, att det kanske ser oss som sina blottaroffer.
Ja. Har haft flera kunder som erkänt att de är sexmissbrukare och att de är svårt att få hjälp mot det. Att de egentligen inte skulle betalat för sex om det inte vore för sitt missbruk. Porrmissbruk vet jag inte om nån har erkänt men har märkt att flera har det. Har haft kunder som vill kolla på porr samtidigt som man gör sexuella tjänster på de eller att de gör saker med inslag från porr utan att kolla om det är ok osv.
. Yngre killar, privat eller jobb, tror sex ska vara på ett visst sätt. Äldre män brukar vara mer mjuka och varsamma där porr inte förstört deras preferenser.
. Saknar honom.
Men han påstod att han glömt bort att vi träffats. Yeah right...
Jag genomförde träffen men det kändes så konstigt och obekvämt.