Citat:
Ursprungligen postat av
Abbaslutfisk
Jag tror alla kvinnor vill bli behandlade som prostituerade och jag vet att det låter sjukt men jag tror det fungerar på alla tjejer. Överrös med pengar och presenter och ha inte allt för stor hänsyn till hennes känsloliv. Dom får känna sig uppskattade och som att dom har makt att en man betalar för deras umgänge. Förstår inte hatet mot män som köper sex då de åtminstone betalar kvinnorna. Finns ju män som jag själv som har one night stand och aldrig hör av sig igen det är hemskt.
Jaha, okej, det tror du. Är du sexarbetare? Eller har du någon koppling till branschen? Annars lite svårt att diskutera påståenden du kommer med.
Upplever att kunder tar hänsyn till ens känsloliv. Vet inte var du får idén om att de inte skulle göra det ifrån.
Citat:
Ursprungligen postat av
Abbaslutfisk
Om jag hade betalat er för att bara prata men mkt av det jag sa hade ni kunnat tolka som kvinnohat eller mysoginy hade ni ställt upp på det?
Är det en tjänst du skulle vilja köpa av en eskort? Nej, det låter inte särskilt intressant, skulle nog hänvisa dig till någon form av sällskap som diskuterar den sortens ämnen och som är intresserade av att lyssna.
Du verkar i inlägget jag citerar ovan nästan ha fått för dig att män betalar eskorter för att vara pain in the ass. Det stämmer inte. Samtalen man har över ex en dinner date är ofta bra och givande. En väldigt rolig aspekt av detta jobb tycker jag. Och köparna vill att man ska ha det bra både i sängkammaren och vid umgänget, de flesta män, sexköpare eller inte, går igång på en kvinna som njuter och är glad.