2023-02-21, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memekrig
Men det är så att inte alla kan se det än, även om du är berättigad. Mitt elbolag t.ex har inte brytt sig om att uppdatera sin sida gällande elstöd och vet fler som varken fått brev eller e-post.

Inte mitt elbolag heller. Men det går lätt att räkna ut själv om man vill.
Citera
2023-02-21, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memekrig
Men det är så att inte alla kan se det än, även om du är berättigad. Mitt elbolag t.ex har inte brytt sig om att uppdatera sin sida gällande elstöd och vet fler som varken fått brev eller e-post.

Hur svårt är det att summera antal kwh från 1 oktober 2021 till 30 september 2022 och multiplicera med 0,79 om du bor i SE04 eller 0,5 om du bor i SE03?

Det är ju bara och summera kWh från dina räkningar eller från elbolagets "Mina sidor"?
Citera
2023-02-21, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Varför kan man inte se nånstans hur mycket i elstöd man får, det ska väl betalas ut i veckan ?

Jag har inte heller fått någon information förutom via Vattenfall som visar på hur min förbrukning har sett ut under den aktuella perioden.
Citera
2023-02-21, 20:36
Medlem
Sonny00s avatar
Jag fick brev från Försäkringskassan idag (Har appen Min Myndighetspost. Jag kommer att få 348 kr!
Citera
2023-02-21, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Jag fick brev från Försäkringskassan idag (Har appen Min Myndighetspost. Jag kommer att få 348 kr!

Jag har inte fått information än, men har redan själv räknat ut att jag kommer få 3500 kr.
De som har Swedbank har idag kunnat se en kommande utbelning på torsdag. Kan kanske vara redan imorn för vissa eller fredag för andra.
Citera
2023-02-22, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBlund
Jag har inte fått information än, men har redan själv räknat ut att jag kommer få 3500 kr.
De som har Swedbank har idag kunnat se en kommande utbelning på torsdag. Kan kanske vara redan imorn för vissa eller fredag för andra.

Jag har Swedbank och ser ingenting på kommande. Står givetvis på elabonnemanget och bor i område 3.
Citera
2023-02-22, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meankitty
Jag har Swedbank och ser ingenting på kommande. Står givetvis på elabonnemanget och bor i område 3.

Det är bara att sitta lugnt i båten och vänta, har inte fått något besked ännu jag heller. Beror bla på hur snabba nätleverantören är på att rapportera in uppgifterna.
Citera
2023-02-22, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Det är bara att sitta lugnt i båten och vänta, har inte fått något besked ännu jag heller. Beror bla på hur snabba nätleverantören är på att rapportera in uppgifterna.

De har väl rapporterat in allt men utbetalningarna är uppdelade i flera batcher och det beror ju på vilken man hamnat i och det vet man ju inte själv.
Citera
2023-02-22, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
De har väl rapporterat in allt men utbetalningarna är uppdelade i flera batcher och det beror ju på vilken man hamnat i och det vet man ju inte själv.

Så kan det också vara. Läste att kivrabeskedetcskulle komma när uppgifterna kommit in.

Oavsett så pengarna kommer när de kommer!
Citera
2023-02-22, 11:06
Avstängd
borde väll stå på försäkringskassan hemsida under utbetalningar hur mycket och när man får?
Citera
2023-02-22, 13:31
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigarn
borde väll stå på försäkringskassan hemsida under utbetalningar hur mycket och när man får?
För mig är det tomt. Finns inga planerade utbetalningar hos FK.
Inget på väg his min bank (Swedbank) heller.
Men de kommer väl när de kommer.

Hur va de nu med dom som har bostadsrätter (har själv hus).
Har hört en massa olika.
Får don också stödet eller går de till föreningen?
Citera
2023-02-22, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
För mig är det tomt. Finns inga planerade utbetalningar hos FK.
Inget på väg his min bank (Swedbank) heller.
Men de kommer väl när de kommer.

Hur va de nu med dom som har bostadsrätter (har själv hus).
Har hört en massa olika.
Får don också stödet eller går de till föreningen?

Eget elabonnemang så får du stöd.
Bostadsrättsföreningen kanske får stöd i juni.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in