• 3
  • 4
2023-02-21, 23:16
Medlem
samtron12s avatar
SHL-Homofilweek är bara en täckmantel för att klä domarna i deras riktiga clowndräkter...
Citera
2023-02-21, 23:42
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Slår på min Apple TV/IP TV och knapprar in CMore Hockey och vill avnjuta min gamla hemstad mot FBK. Samt försöka få nån form av j-a revansch från fiaskot i finalen ifjol där Omark inte gjorde ett skit i finalserien.

Blir shockad, domarna ser ut som att dom skall ut på Pride och alla verkar bara vilja suga penis.

Är vi nu formellt världens mest mjäkiga och mest homosexuella land?
Vad hände? Brukar inte kolla hockey men detta måste man ju se?
Citera
2023-02-21, 23:43
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DerRoteBaron
Folk behöver tro. I väst gjorde vi oss av med kristendomen och det ersattes med homosexualitet. Bögen, transan och den heliga pedofilen är den nya treenigheten.
Mja, den sista där är väl aningen kontroversiell då 99% vill avrätta dem.
Citera
2023-02-21, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Slår på min Apple TV/IP TV och knapprar in CMore Hockey och vill avnjuta min gamla hemstad mot FBK. Samt försöka få nån form av j-a revansch från fiaskot i finalen ifjol där Omark inte gjorde ett skit i finalserien.

Blir shockad, domarna ser ut som att dom skall ut på Pride och alla verkar bara vilja suga penis.

Är vi nu formellt världens mest mjäkiga och mest homosexuella land?

Brevid varje rumpjockey som vågar komma ut står det en ledig kvinna! Låt dom va!
Citera
2023-02-21, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist

Tänker mig istället domare inhyrda från Hells Angels Bemanning AB.
Domarjäveln är hög på meth, har ingen hjälm (läkarintyg ang svår hårbotten-allergi), 1 meter långt nackhår och skägg, navel-djup på 9 centimeter, drattar på ändan hela tiden, hytter och brölar mot publiken, dömer 94-0 till hemmalaget, och inte en jävel på isen vågar protestera ett pip

Kanske lika bra, med tanke på att extremt få kriminella motorcykelknuttar ens klarar av att stå på skridskor, ännu mindre knyta dom.
Bra idé ! Jobba på det .. Hells har sin kåk i Bromma. Sväng förbi och kolla intresset 😊
Citera
2023-02-21, 23:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Vad hände? Brukar inte kolla hockey men detta måste man ju se?

Frölunda och deras Alpha hane Joel Lundqvist vann.

Wolf Pack Shit.
Senast redigerad av TveksamOmMittLand 2023-02-22 kl. 00:00.
Citera
2023-02-22, 07:52
Medlem
DerRoteBarons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Mja, den sista där är väl aningen kontroversiell då 99% vill avrätta dem.
Vänta bara. Folk kanske inte gillar pedofiler, men vad sägs om en minor-attracted person? Att kastrera barn är ganska kontroversiellt det med, men vad sägs om könsbekräftande vård? Det låter kanske inte lika farligt va. Vill du se in i Sveriges framtid behöver du inte titta längre än vad som sker i Weimar America i dag.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in