2023-02-21, 18:57
Medlem
AayanshGandhis avatar
Jag skrev till Viktor på instagram och visade honom mina mästerverks bilder på Sebbe the Hutt. Han fick sig allt ett gott skratt kan man säga:

https://imgur.com/a/qcYQnjM

2023-02-21, 19:01
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg

2023-02-21, 19:05
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
2023-02-21, 19:08
Medlem
CS128s avatar
Citat:

Mmm - Ingenting är omöjligt, bara lite olika svårt
2023-02-21, 19:18
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Och det roliga är att man förstår inte om hon på riktig inte fattade att du menade att Tora betedde sig som en dagisfröken med Tova och Assi eller om hon bara vill leka dum och vara lite jobbig..
Jag gissar på första, jag tror faktiskt att hon är så dum på riktigt.
2023-02-21, 19:31
Medlem
Citat:
Jag skrev till Viktor på instagram och visade honom mina mästerverks bilder på Sebbe the Hutt. Han fick sig allt ett gott skratt kan man säga:

https://imgur.com/a/qcYQnjM

Härligt att du bjöd den gode Viktor på ett gott skratt och att han fick skåda Sebbe the Hutt Det var dagens goda gärning.
2023-02-21, 19:33
Medlem
Snabbadojors avatar
Men herregud, vet inte vart jag ska börja...
Sandra, vad säger man?

Väldigt svårt att förstå att hon har ett förflutet inom försvarsmakten.
Iofs förståligt att det är ett förflutet!

Sällan märkt någon som har ett så stort behov att hävda sig själv samtidigt som hon konstant måste trycka ner andra för att få sig själv att verka bättre.
Usch, vidrig dålig människa som verkligen visar sina verkliga färger hela tiden.

Inom försvarsmakten gäller laget före jaget!
Människor som hon brukar sorteras ut ganska omgående. Översittare med Napoleon komplex får det svårt då de både har svårt att interagera samt lyda order.
Smuts, bort bort bort!!

*Reservofficer, Militärpolisjägare
2023-02-21, 19:33
Medlem
Kellywomans avatar
Torpet
2023-02-21, 19:40
Medlem
Sandra har inte svårt att interagera. Hon har samarbetat utmärkt med tex Sandra G och Nebba.

Men hon har svårt för självgoda veganer som förväntar sig klapp på huvudet och guldstjärna för att de gjort vissa saker, samtidigt som andra gjort mycket mer + veganen vägrat medverka i gemensamma uppdrag.

Ser fram mot när Viktor skall läxa upp veganen för hans äckliga kiss- och bajshumor.
2023-02-21, 19:42
Medlem
BalderNords avatar
Sebbe the hutts smörande är bara för mycket https://imgur.com/a/hjLWUT3.
Han påstår också att Viktor och Eddie inte har knutit kon. Skulle inte förvåna mig om han har saboterat själv för att vara den enda "duktiga" i Tovas ögon.
2023-02-21, 19:42
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Kirstey är ett flyktdjur som partat hela natten, säg någon som går på raveparty och inte blir stressad?, men det är euforin! över att inte behöva vara bunden längre, relalaxa Tora

Bra gjort Eddie!, köttet blir mörare med frigående kor
2023-02-21, 19:44
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Sandra har inte svårt att interagera. Hon har samarbetat utmärkt med tex Sandra G och Nebba.

Men hon har svårt för självgoda veganer som förväntar sig klapp på huvudet och guldstjärna för att de gjort vissa saker, samtidigt som andra gjort mycket mer + veganen vägrat medverka i gemensamma uppdrag.

Ser fram mot när Viktor skall läxa upp veganen för hans äckliga kiss- och bajshumor.
Det skär sig mellan dem för att de är likadana när det gäller bekräftelsejagande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in