Asitou verkar ha minervärdeskomplex runt vanliga vita skrytmånsar som Sandra Ö, det krävs en smygrassig dagisfröken som Tora som ständigt uppar allt man gör, eller en Tova som inte vet hur det ska göras, hur står det till med självkänslan?
Tora är snickare och det har hon varit i drygt 4 år sa hon i något avsnitt för inte så länge sedan. Det är Tova som är förskolelärare vilket hon nämnde när Christoffer valde henne som AK.
Tora är snickare och det har hon varit i drygt 4 år sa hon i något avsnitt för inte så länge sedan. Det är Tova som är förskolelärare vilket hon nämnde när Christoffer valde henne som AK.
Tova är en snickrande dagisfröken, man kan vara en dagisfröken till sättet också vettu, och Tova kan vara en svart-snickare till sättet
Tova är en snickrande dagisfröken, man kan vara en dagisfröken till sättet också vettu, och Tova kan vara en svart-snickare till sättet
Och det roliga är att man förstår inte om hon på riktig inte fattade att du menade att Tora betedde sig som en dagisfröken med Tova och Assi eller om hon bara vill leka dum och vara lite jobbig..
Jag gissar på första, jag tror faktiskt att hon är så dum på riktigt.
Men herregud, vet inte vart jag ska börja...
Sandra, vad säger man?
Väldigt svårt att förstå att hon har ett förflutet inom försvarsmakten.
Iofs förståligt att det är ett förflutet!
Sällan märkt någon som har ett så stort behov att hävda sig själv samtidigt som hon konstant måste trycka ner andra för att få sig själv att verka bättre.
Usch, vidrig dålig människa som verkligen visar sina verkliga färger hela tiden.
Inom försvarsmakten gäller laget före jaget!
Människor som hon brukar sorteras ut ganska omgående. Översittare med Napoleon komplex får det svårt då de både har svårt att interagera samt lyda order.
Smuts, bort bort bort!!
I klippet i slutet av torpet så syntes den som kommer in har fläskiga vader, så det måste vara Sebbe.
I övrigt så blev jag sjukt besviken på Sandra hur hon totalt dissar allt som Artin säger/gör. Känns som hon tycker hon är bäst i allt och tillåter ingen att få cred
Sandra har inte svårt att interagera. Hon har samarbetat utmärkt med tex Sandra G och Nebba.
Men hon har svårt för självgoda veganer som förväntar sig klapp på huvudet och guldstjärna för att de gjort vissa saker, samtidigt som andra gjort mycket mer + veganen vägrat medverka i gemensamma uppdrag.
Ser fram mot när Viktor skall läxa upp veganen för hans äckliga kiss- och bajshumor.
Sebbe the hutts smörande är bara för mycket https://imgur.com/a/hjLWUT3.
Han påstår också att Viktor och Eddie inte har knutit kon. Skulle inte förvåna mig om han har saboterat själv för att vara den enda "duktiga" i Tovas ögon.
Kirstey är ett flyktdjur som partat hela natten, säg någon som går på raveparty och inte blir stressad?, men det är euforin! över att inte behöva vara bunden längre, relalaxa Tora
Bra gjort Eddie!, köttet blir mörare med frigående kor
Sandra har inte svårt att interagera. Hon har samarbetat utmärkt med tex Sandra G och Nebba.
Men hon har svårt för självgoda veganer som förväntar sig klapp på huvudet och guldstjärna för att de gjort vissa saker, samtidigt som andra gjort mycket mer + veganen vägrat medverka i gemensamma uppdrag.
Ser fram mot när Viktor skall läxa upp veganen för hans äckliga kiss- och bajshumor.
Det skär sig mellan dem för att de är likadana när det gäller bekräftelsejagande.