2023-02-21, 19:52
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Sebbe the hutts smörande är bara för mycket https://imgur.com/a/hjLWUT3.
Han påstår också att Viktor och Eddie inte har knutit kon. Skulle inte förvåna mig om han har saboterat själv för att vara den enda "duktiga" i Tovas ögon.
Perfekt motion capture där, han lyfter på Toras svans & tungan når koarslet

Jabbas tunga mot prinsessan Lea mem

Citat:
Och det roliga är att man förstår inte om hon på riktig inte fattade att du menade att Tora betedde sig som en dagisfröken med Tova och Assi eller om hon bara vill leka dum och vara lite jobbig..
Jag gissar på första, jag tror faktiskt att hon är så dum på riktigt.
Nu är du för hård jag är van vid att tala/skriva förbi kvinner, och det har med att kemin i hjärnan som styr språkcentrat som skiljer sig mellan könen, det sägs att kvinnor är bättre på (ett korrekt) språk och män på spatialt tänkande
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-21 kl. 20:10.
2023-02-21, 19:57
Medlem
Finns ingen som mår så bra som Sebbe när han får skvallra om någon annans misstag. Hans klappning av kon var creepy handlag.
2023-02-21, 19:58
Medlem
Vad är den största händelsen som jag missat?
2023-02-21, 20:11
Medlem
så eddie och viktor sover inte bara i samma säng i storbondestugan
utan också i farmenstugan också?
är dom mer än bara vänner?
men roliga är dom!
2023-02-21, 20:27
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Det skär sig mellan dem för att de är likadana när det gäller bekräftelsejagande.

Visst är det så.
Men ändå, svårare för "Sandra the queen liksom, wallah" än Tofu-riddaren Artin. Även om hans vegan trams är jävligt påfrestande ligger han i lä mot den ut-kvoterade låtsaskrigaren!
2023-02-21, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128

Var det inte Tora som snickrade en kratta som en kratta?

Alltså hon lyckades fästa piggarna åt fel håll; rakt fram som vore det ett ljuster och inte i vinkel nedåt.

Men godkänt fick hon!
2023-02-21, 20:35
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbadojor
Visst är det så.
Men ändå, svårare för "Sandra the queen liksom, wallah" än Tofu-riddaren Artin. Även om hans vegan trams är jävligt påfrestande ligger han i lä mot den ut-kvoterade låtsaskrigaren!
Ja, måste man välja den större hatobjektet av dem två så väljer jag också Sandra.
Men de har lite samma sätt att arbeta på.. Kasta skit på andra och höja sig själva, lite annan stil bara. Och det kan inte vara två såna på samma plats för att då måste de dela på äran..
2023-02-21, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
så eddie och viktor sover inte bara i samma säng i storbondestugan
utan också i farmenstugan också?
är dom mer än bara vänner?
men roliga är dom!
Ja, utan dem hade säsongen varit ganska platt.
Eddie är bara för skön.
2023-02-21, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Var det inte Tora som snickrade en kratta som en kratta?

Alltså hon lyckades fästa piggarna åt fel håll; rakt fram som vore det ett ljuster och inte i vinkel nedåt.

Men godkänt fick hon!

Hon har ödmjukt sagt sig inte vara finsnickare, kanske jobbar hon på bygge och är nog inte van sedan barndomen att hålla på att skapa i trä. Det som skiljer män och kvinnor, i hur man odlar intressen och går in för dem. Vi kan ta flickfotboll, de tränar bara när det är lagträning, de lattjar inte boll på fritiden.

Så när en kvinnor söker sig till hantverksbranschen ligger de efter från början. Det har visat sig att där kvinnor klarar sig bäst är inom måleriet, där har de nytta av mjukt handlag.
Senast redigerad av bohonos 2023-02-21 kl. 20:42.
2023-02-21, 20:49
Medlem
BalderNords avatar
Nebil spelar spelet super hårt men lyckas göra det på ett sätt så att ingen pratar om honom.
Han vägrar bjuda på sig själv den råttan. Sneaky fucker!
Förutom hans slemboll i halsen så har man inte mycket annat att jobba med.
Han känns töntig på nått sätt, han kan ha varit mobbad som barn och lärt sig att hålla käften..
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-21 kl. 20:55.
2023-02-21, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Hon har ödmjukt sagt sig inte vara finsnickare, kanske jobbar hon på bygge och är nog inte van sedan barndomen att hålla på att skapa i trä. Det som skiljer män och kvinnor, i hur man odlar intressen och går in för dem. Vi kan ta flickfotboll, de tränar bara när det är lagträning, de lattjar inte boll på fritiden.

Så när en kvinnor söker sig till hantverksbranschen ligger de efter från början. Det har visat sig att där kvinnor klarar sig bäst är inom måleriet, där har de nytta av mjukt handlag.

Du har en poäng! Har inte koll på vad hon själv har sagt, så visst kan hon vara byggnadssnickare. Men tyckte ändå att hennes kratta var lite rolig.
Men alldeles säkert är hon en bättre snickare än vad jag är! (krattan till trots)
2023-02-21, 20:57
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Du har en poäng! Har inte koll på vad hon själv har sagt, så visst kan hon vara byggnadssnickare. Men tyckte ändå att hennes kratta var lite rolig.
Men alldeles säkert är hon en bättre snickare än vad jag är! (krattan till trots)
När det gäller krattan så misslyckades hon med själva tänkandet inte utförandet. Vilket bara bekräftar att hon är snickare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in