2023-02-21, 17:47
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Det skiftas plats i avsnittet imorgon, alltid onsdagar.

Anna sa i måndagsavsnittet att bara en person på Farmen kommer till Torpet.
Vore skönt i så fall och jag hoppas att det inte blir Nepham eller vad han heter och inte heller den vidriga Sandra. I och för sig vore det extra kul att se någon av dessa två åka ut på målsnöret. Som hon förra året då hon högg sig i benet. Det var höjdpunkten 2022 och såå roligt.
2023-02-21, 17:54
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ja de flesta som annars och tidigare brukade kommentera Farmen har slutat att ens försöka föra någon vettig dialog. Protesterar man mot de som kör drevet av länkar till fejkade sexfantasier och de som ständigt rackar ner på deltagare av hudfärg mörkare än beige härjar fritt. Visst blandas det med prat om vad som görs på Farmen - men knappast något av vikt numera utan pratet i forumet Farmen går numera enbart ut på sex och rasistiska kommentarer = Totalt ointressant forum har det blivit.
Det ryktas att när anhöriga besöken kommer till Farmen så har Anna Brolin spökat ut sig till att spela Victors okände blonda syster Ann som en ursäkt för att få spendera natten i samma rum/säng? som Victor & prata inpå småtimmarna, och jag går inte längre än så! då jag inte hänger mig åt sexfantasier, utan jag återger bara Annas autentiska sexfantasier

Hur tror du att det blir med Sebastians anhöriga? för mig finns det enbart på kartan att den som kommer på besök är hans älskade mamma eller en incel-broder eller den här lille pysen https://www.youtube.com/watch?v=X-Y6YfDBmh8

Vad gäller Nebils älskvärda stämband, så handlar det inte som många i tråden tror, att hans bihålor skulle vara uppfylld av långtidscovid, utan den är ett resultat av korsningen mellan en nordafrikansk ofta nasal röst (exempel Javisst-Abbe i säsong 2 av farmen lät lika) och en vit
mans röst, så nu har ni alla fått lära er nått nytt idag!

Citat:
Ursprungligen postat av AayanshGandhi
Visst gör hon! Gris, orc, White trash-Avatar... Bullfittigt barn har många namn... Då hon är en gris så förstår jag dock inte hur hon njöt såpass mycket av att slakta en av sina egna (Scurrey grisen).

Vilka sexiga händer Sandra har, handlovar bredare än en karls! parat med små händer
https://imgbox.com/4f0Esv9j tänk att få bli tagen hårt men varsamt av dessa ovalkiga bruksföremål

Jag är benägen att hålla med om att hon nog är en orc, frågan är vilken klan hon tillhör?
https://www.etsy.com/listing/1126916018/female-orc-spirit-companion-remote
https://www.capritor.com/products/female-orc-bust-war-cry

samt din sexfantasi! uppfylld
https://www.beastminiatures.com/product/female-orc-miniature-dulug-02-for-3d-printing
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-21 kl. 18:39.
2023-02-21, 17:54
Medlem
Citat:

Ok. Det blir troligtvis Sebbe. För att han bett Tora om det så han är skyddad från att bli vald till andrekämpe denna vecka + får chans på ytterligare amulett.

Och så väljer Tora Christoffer till förstekämpe. Vem kommer han då välja till andrekämpe?
Viktor, Eddie, Asiatou eller Artin?

Skulle tro att Christoffer vet mycket väl att Eddie och Viktor inte är på hans sida, och att han väljer Viktor.

Att han själv var inne på att välja Sebbe förra veckan och fick övertalas att välja Tova i stället tyder på att hans inställning är att gå direkt på den han ser som störst rival när han väljer själv, och då blir det Viktor.

Hoppas jag har fel, för programmet blir roligare om både Viktor och Christoffer blir kvar ett tag till.
2023-02-21, 18:00
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Men va fan! Jag träffar mina ungar en gång om året då vi bor långt ifrån varandra. Vad är problemet? Det är ju bara produktionen som tror att vi också ska ta fram näsdukarna då dom är dumma i huvudet. Patetiskt att sitta och grina för att man inte sett personen på några veckor. Sjukt.

Ja ja jag har fattat 🤣 chilla
2023-02-21, 18:18
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Stackars Tupp på torpet! Han försvarar ju bara sina chicks. Att folk inte fattar det är ju bara brist på kunskap. Förstår inte att prod.teamet tillät detta. Men å andra sidan så tillåter ju teamet en hel massa skit från deltagarna. Endast för att "skapa bra tv". Fy faen jag spyr!
Om jag som trans-tupp upplever på en instinktiv nivå att en massa chicks tillhör mig, har jag då rätt att likt andra tuppar försvara dom mot andra män? som vill åt mina chicks ägg via befruktning

Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Roligaste ögonblicket hittills i Farmen var när Tova vaknade upp i sängen, började flina och berättade högt för alla att hon behövde bajsa.
Hon gjorde det också, i sängen, därav flinet

Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Bara att strunta i dessa puckon. Ge dem ingen uppmärksamhet så tröttnar dom👍
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Känner detsamma!
Nu får ni sluta chatta flickor

Citat:
Ursprungligen postat av Ezras
Undrar under vilka stenar ni krypit fram.
(Gillar inte heller Tora, men sysslar inte med rasistiskt skitsnack).
Tora? så det går alltså att vara rasistisk mot vita?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-21 kl. 18:21.
2023-02-21, 18:27
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Ok. Det blir troligtvis Sebbe. För att han bett Tora om det så han är skyddad från att bli vald till andrekämpe denna vecka + får chans på ytterligare amulett.

Och så väljer Tora Christoffer till förstekämpe. Vem kommer han då välja till andrekämpe?
Viktor, Eddie, Asiatou eller Artin?

Skulle tro att Christoffer vet mycket väl att Eddie och Viktor inte är på hans sida, och att han väljer Viktor.

Att han själv var inne på att välja Sebbe förra veckan och fick övertalas att välja Tova i stället tyder på att hans inställning är att gå direkt på den han ser som störst rival när han väljer själv, och då blir det Viktor.

Hoppas jag har fel, för programmet blir roligare om både Viktor och Christoffer blir kvar ett tag till.
Jag hoppas han tar den malande turken. Orkar inte se skitgrisen. Samma hamburgertröja i flera månader. Usch!
Senast redigerad av ziggarillen 2023-02-21 kl. 18:30.
2023-02-21, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag hoppas han tar den malande turken. Orkar inte se skitgrisen. Samma hamburgertröja i flera månader. Usch!

Farmen är inne på den åttonde veckan och en del har ännu inte fattat att han är syrian....
2023-02-21, 18:45
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-21 kl. 18:53.
2023-02-21, 18:46
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompaaik1
Farmen är inne på den åttonde veckan och en del har ännu inte fattat att han är syrian....
Turk är ett allmänkänt roligt sammanklumpande öknamn på alla invandrare som kommer ifrån sydligare bredgrader än Grekland, så jag tror att bollen är hemma hos dom flesta att han är assyrier men inte kaldeer
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-21 kl. 18:48.
2023-02-21, 18:50
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Det går inte ett avsnitt utan att deltagare misshandlar svenska språket. I Torpet från igår säger Veganen ”ansiktsupplyft” (heter ansiktslyft). Läser inte millenials böcker, sov de i skolan?

Sandra skryter vidare!

Språket är alldeles för välvårdat. Man saknar dom rediga bonnläpparna från Åsa-Nissefilmerna, och även pilsnerfilmerna. Som tittare vill man känna sig smartare än deltagarna, så lite lägre IQ på dom skulle öka tittarsiffrorna. Mer hönshjärnor i rutan, helt enkelt.
2023-02-21, 18:55
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Det skiftas plats i avsnittet imorgon, alltid onsdagar.

Tack då vet jag. Missade just den delen som Anna sagt!
2023-02-21, 18:56
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AayanshGandhi
Haha! Bilderna från Capritor.com är ju Sandra-Bullfitta på pricken!
Ja.. Det är iallafall så hon tror/vill se ut. I själva verket ser det ut såhär: https://imgur.com/a/faa6f7v

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in