Citat:
Ursprungligen postat av
Herr Bökberg
Att Artin fann lockelsen att dra i ballalajkan så fort han blev avskild vittnar om
grupp-sex-ormgroparna han normalt är förpliktigad till att delta i eller åtm agera rytmisk trumslagare under akten
Nu höjer vi nivån i tråden!
Synd att alla proffs memare i EPA-back (R) inte pallade trycket & lämnade tråden
Psykvården hade sett mina inlägg här. Så i torsdags blev jag tvångsintagen på föreskrivna elchocker.

Som tur är så blev jag helt återställd till mitt gamla jag och är nu lika sjuk i huvudet som vanligt. Däremot lyckades de jävlarna göra så att mina lösenord försvann ur mitt huvud för alltid 🙁
Men nu måste jag skriva nått om farmen så att det inte bara blir OT. Viktor svek Eddie För att han kände sig överkörd och dumförklarad av honom (se bland andra avsnitt 32 ) Men även hela Victors storbondevecka där Eddie styrde mer än Viktor
"för att Viktor inte kan sånt" enligt Eddie. Dessutom stod hans extrema svartsjuka emellan Viktors och Toras flörtande.
Till er som tror Tora är rädd och äcklad av Viktors "anakonda" kan jag bara säga att hon fick smaka på den i alla sina hål redan på torpet och var så nöjd att hon bestämde sig för att bli hans egna lilla piga.
P:S Medans elchockara pågick var jag borta i en annan värld där jag fick se ett program som hette
"Farmen 2023 - Flashback Forum (bakom kulisserna)" vilket var roligare än själva farmen
https://imgur.com/a/3FdZlBn . Jag hoppas verkligen Strix noterar detta.