2023-02-20, 22:39
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AayanshGandhi
Själv gråter jag max 1 gång vart femte år typ! Men när jag väl gör det så kommer det typ ut svart sörja ur ögonen på mig då jag stängt inne allt mörker inom mig så länge.

Dock så diggar jag att se andra svaga jävlar att grina i TV. Nån här skrev gråtporr. Jag gillar väl gråtporr då helt enkelt.

Gråtporr är ju ett jävligt bra ord. Synd man inte uppskattar skitet
2023-02-20, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Sebbes inställsammhet är på den mest sliskiga nivå som finns, liknande lismande brukar gestaltas i filmer/serier där den falske gnuggar sina händer och ler brett. Hans tonfall förstärker det äckliga.
Helt genomvidrigt faktiskt.
2023-02-20, 23:32
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
Helt genomvidrigt faktiskt.

Jag tycker att han är sjukt obehaglig. Jag tror att han är en väldigt falsk person.
Han borde fokusera på att räkna sina hakor istället för att försöka ställa sig in hos Tora.
2023-02-20, 23:45
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
sebastian är ju frimärket inte christoffer!
igår skulle han berätta hur Tora skulle hantera spöken med käppen
och idag skulle han sitta och prata medan hon låg i sängen i storbondestugan!
christoffer är mycket mer sympatiskt än sebbe

härlig rumpa på Tora men så här ser den ut naken, ser ut som en killröv första bilden
https://www.facebook.com/photo/?fbid=4304886746194627&set=a.519993368017336&local e
https://scontent-arn2-2.xx.fbcdn.net/v/t1.18169-9/10610846_1287725387910793_3218006421457688946_n.jp g?_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=19026a&_nc_ohc=gtEMteKpY_gAX9zr3YK&_nc_h t=scontent-arn2-2.xx&oh=00_AfCwtqXFY808eAngWH0b-i8kUuUCqNmkMaQU-FoXACq1CA&oe=641B4536
Hade jag mött en naken Tora på skoterleden så hade jag erbjudit mitt ansikte som skoterdyna åt damen. Grym rumpa...!!

Känns som att denna säsong har gått väldigt snabbt med extremt många avhopp.. Hur många är det uppe i?

Madde
Cia
Karin
Andreas
JC
Richard
?
2023-02-21, 00:30
Medlem
YoonSuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ja de flesta som annars och tidigare brukade kommentera Farmen har slutat att ens försöka föra någon vettig dialog. Protesterar man mot de som kör drevet av länkar till fejkade sexfantasier och de som ständigt rackar ner på deltagare av hudfärg mörkare än beige härjar fritt. Visst blandas det med prat om vad som görs på Farmen - men knappast något av vikt numera utan pratet i forumet Farmen går numera enbart ut på sex och rasistiska kommentarer = Totalt ointressant forum har det blivit.
Det här med chattandet har jag inte märkt av. Däremot tycker jag det är mycket roligare när det finns lite "färg" i tråden som det är nu.
Det finns plats här för både diskussioner om vem som matar katten, när taggtråden uppfanns, vilka djur som är flyktdjur och diskutioner om Viktors flörtande med programledaren.
Du förstår att det inte behöver vara det ena eller det andra va?
Och länkar till bilder osv behöver man inte klicka på om man inte tycker sånt är kul. Så varför försöka förbjuda det för dem som uppskattar det?
2023-02-21, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Hade jag mött en naken Tora på skoterleden så hade jag erbjudit mitt ansikte som skoterdyna åt damen. Grym rumpa...!!

Känns som att denna säsong har gått väldigt snabbt med extremt många avhopp.. Hur många är det uppe i?

Madde
Cia
Karin
Andreas
JC
Richard
?

Sju avhoppare tror jag. Hittills! Sandra någonting, Ö möjligen, hoppade av.
2023-02-21, 00:58
Medlem
enlevandemans avatar
Tora är ful. I klass med Sandra Ö. Ni har taskig smak och era inlägg har låg nivå. Har rapporterat era inlägg.

Tror att det kan spöka i farmenstugan där. Är ju rätt gammalt. Har hört viskningar och snarkningar från hemsökta hus tidigare. Men lutar väl åt att det är produktionen som vill spela deltagarna ett spratt. Det var då inte katten. Märks att en del här inte har katt, för då bör man veta att katter ej låter på det viset.
Senast redigerad av enlevandeman 2023-02-21 kl. 01:06.
2023-02-21, 04:31
Medlem
AayanshGandhis avatar
Dagens avsnitt på Farmen:

Dagens avsnitt på Torpet:

2023-02-21, 06:46
Medlem
Alla jävla rasister här i tråden spyr ut en satans massa invektiv om bl a Tova, sen när det med stor sannolikhet är en läggmatch av Tova så börjar rasistdräggen här hitta på ursäkter och bortförklaringar att hon visst är korkad och det visst var en läggmatch.

Undrar under vilka stenar ni krypit fram.
(Gillar inte heller Tora, men sysslar inte med rasistiskt skitsnack).
2023-02-21, 07:06
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ja de flesta som annars och tidigare brukade kommentera Farmen har slutat att ens försöka föra någon vettig dialog. Protesterar man mot de som kör drevet av länkar till fejkade sexfantasier och de som ständigt rackar ner på deltagare av hudfärg mörkare än beige härjar fritt. Visst blandas det med prat om vad som görs på Farmen - men knappast något av vikt numera utan pratet i forumet Farmen går numera enbart ut på sex och rasistiska kommentarer = Totalt ointressant forum har det blivit.

Ja, jag började hänga här eftersom både FB-trådar om Farmen/Torpet och Familjelivs trådar är så ointressanta, men nu börjar det stå mig upp i halsen med all skit som skrivs här. Förr fick man kanske skrolla förbi 10 rasistiska/sexistiska/homofoba eller inlägg av mobbingkaraktär för att hitta ett läsvärt men nu kan det ibland gå uppemot 50-70 idiotinlägg på ett vettigt.
2023-02-21, 07:45
Medlem
2023-02-21, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezras
Alla jävla rasister här i tråden spyr ut en satans massa invektiv om bl a Tova, sen när det med stor sannolikhet är en läggmatch av Tova så börjar rasistdräggen här hitta på ursäkter och bortförklaringar att hon visst är korkad och det visst var en läggmatch.

Undrar under vilka stenar ni krypit fram.
(Gillar inte heller Tora, men sysslar inte med rasistiskt skitsnack).

Det är för mycket som pekar på efterhandskonstruktion av Tova. Hon är inte kvicktänkt nog och tillräckligt bra skådis för att undslippa sig att inte veta vad sädeslag är, till och med slaktade uttalet som hon gjort med flesta andra ord under medverkan i programmet. Genomgående har hon visat likadan okunskap och omöjligt att hon låtsats i flera veckor, till och med i synkarna. Ligger närmare till hands att de som gillar Tova är förblindade och naiva. Enögdheten bevisas av Tova-fansen inte reagerar negativt på att ”hon lade sig” utan använder det som vore bra.
Senast redigerad av bohonos 2023-02-21 kl. 08:02.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in