Citat:
Ursprungligen postat av
BoISaren
Jag måste göra en pudel. Crusner, och hennes partner, hade ingen bra dag när dom korsförhörde Jaana. Om man ens kan kalla det korsförhör. Inga kritiska frågor ställdes...
Eller ställdes gjorde dom väl men ingen uppföljning
There you go CoySnitch (minns inte användarnamnet exakt) respekt till dig!
Tack för den, fint av dig.
Jag är ledsen att jag inte svarat på andra inlägg, jag orkar tyvärr inte gå i duell med er eftersom det är ganska hård ton här. Se mina tidigare inlägg som min åsikt och inget som behöver bemötas så håller vi det där.
Ang. förhören;
Ordföranden var vid detta laget extremt trött på Crusner och Poly. Poly skötte sitt förhör riktigt dåligt imo.
Jaana hade en fin replik med att hon inte visste vad HRL var, men att hon kunde HLR.