Citat:
Ursprungligen postat av
adina
De brydde sig först de sista veckorna efter att systern blivit myndig och inte kunde omhändertas , de tidigare 5 åren hörde de inte av sig på något sätt en enda gång förutom att systern ringt enstaka gång
.Mamman övergav flickan helt och hållet , ingen kunde ens förmedla till D att de levde och mådde bra Ingen kan ju veta om hon under dessa år var arg på alla för att hon övergivits medan systern och mamman hade ett härligt liv eller om hon under åren istället haft fantasier om att de levde ett fattigt liv eller om det kanske var så att andra visste hur de hade det men valde att ljuga och inte berätta
Är du förvånad att hon höll sig undan?
Det hade varje normal förälder gjort som har behövt vara i kontakt med soc och fått uppleva deras ”arbetssätt ”.
Mamman ville naturligtvis inte mista sitt andra barn också, för det hade hon sannolikt gjort när soc gått igång…