2023-02-20, 20:37
Medlem
Gurkgäddan verkar ha anlitats flitigt av kommunen bland annat. På "Visit Västerås" har han som jag förstår av bylinens bland annat fotograferat utebad och stränder, actionbad, barn/ungdomsaktiviteter som trampolinhall, klättercenter och liknande. Tänkte på at enda gången det är okej att fota icke nära bekanta på badstränder och alls inne i simhallar på spa och andras ungar som hoppar, klättrar osv, är som proffsfotograf. Det lär ha genererat en heldel pengar också, uppdragen.
Citera
2023-02-20, 20:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Internethuliganen
Hemsidans instagram borta dock, rykten förtäljer att länken till dumpensidan stor spammas till kunderna som redovisas på hemsidan undrar om hans pressleg dras in permanent. Får nog sälja fotoutrustningen med för att överleva.

Hans andra Instagram är fortfarande öppen.
Dock har han tappat lite följare.
Citera
2023-02-21, 02:44
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Du skriver mycket bra och jag delar din bild. Vågar jag fråga hur du har bildat dig din uppfattning?

Jag kan börja. Jag har bildat mig min uppfattning genom att hänga på diverse ställen där jag har varit mottagare till spam från dessa gubbar. Det är verkligen som du säger, de är alldeles för kåta för sitt eget bästa. För mig är det helt ofattbart hur man kan värdera samlag så högt.

Jag tycker mest synd om dem och brukar tänka på dem som handikappade. Kanske är det också därför som jag tar illa vid mig när dumplingar och liknande personer ger sig på dem. Det känns ungefär som och bege sig till ett gruppboende och välta folks rullstolar eller något i den stilen.
Det blir förstås ett handikapp eftersom det tillslut i dessa fall blir en så extrem besatthet att det får förödande konsekvenser för deras liv. Däremot kan man inte tycka synd om normalbegåvade som kan tänka sig låta sitt handikapp förstöra andras liv. De här männen är fullt medvetna om sina handlingar men samvetet är för klent för att stå emot den intensiva frestelsen.

Jag har sökt förståelse för hur hjärnan fungerar. Utifrån den förståelsen har jag bildat mig en uppfattning.

Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Tror mer att dom är genuint korkade.

En "vettig" person hade på nolltid uppnått det dessa missfits sökt hela livet.
Rätt uppenbart att flera av gäddorna inte är genuint korkade, utan helt normalbegåvade men med en stark besatthet.

Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Precis. Någon som får höra från sin chef att "alla vet vad du gjort" är nog inte så sugen på att dyka upp något mer.
Stämmer. Gurkan kommer inte jobba många dagar till i Sverige. Den här händelsen kommer att förfölja honom resten av livet. Och det är var och ens uppgift här på forumet att se till att den här händelsen aldrig glöms bort. För enbart tillsammans kan vi maximera ödeläggelsen av barnknullarens existens. Målet måste alltid vara att så långt det är möjligt förstöra dessa varelsers liv. Krossa de sjuka grenarna! Göra det som Ingen Annan Vågar Göra!

Senast redigerad av Lysturken 2023-02-21 kl. 02:47.
Citera
2023-02-21, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Har du läst chatten? Du tycker inte han gjort något fel? Du tycker en man som skriver så och skickar sånt till vad han tror är en unge är någon du vill ha anställd, anlita eller leva med? Ååååkej.

Citat:
Jag ser inget sådant i chatten, jag ser bara en ängslig liten beta som inte riktigt vill erkänna att han skulle vilja sätta på en 13-åring. Han skriver till och med lite pliktskyldigt att gubbar i hans ålder inte borde dunka flickor i den åldern.
Han letar ju efter någon att ha sex med och att han har chattat med en massa unga tjejer.

Så enligt dig är han en ängslig liten beta som inte vill erkänna att han skulle vilja sätta på en 13-åring.

Enligt mig så letar han någon att ha sex med och här gör han just det med en 13-åring.

Och ja, både du och jag vet att det är ett barnkonto. Inte ett riktigt barn, men enligt mig så hoppas han ju innerligen det. Som han tar sig till platsen för att träffa. En 13-åring.

Att ta sig till platsen är ju att villigt erkänna att han vill sätta på en 13-åring.
Citera
2023-02-21, 08:49
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Kan nog handla om att arbetsgivaren säger åt gäddan att det inte kommer bli bra för dem att jobba kvar och att det är bäst för dem om de säger upp sig.

Så kan det ju så klart vara. Fast då har ju gäddan uppsägelsetid. Det är ju inte bara att gå från jobbet heller. Jo, jag vet att man kan ha uppsägelse och vara hemma med lön men det kräver ju nån form av förhandling med arga facktanten. Tror inte att gäddans boss är så sugen på att betala 1-3 månadslöner till en gädda som ligger hemma på soffan. Blir ju dessutom ett ypperligt tillfälle till mer tid att gädda sig så det låter ju lite kontraproduktivt.
Citera
2023-02-21, 09:17
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunnslock
Hans medlemsprofil på Fotosidan.se är borta idag. Den låg där igår. Hans hemsida är fortfarande up and running.
Hemsidan borttagen, men som tur är glömmer inte internet något och en kopia finns på waybackmachine för allmän beskådan. I tidigare versioner runt 2011 så sysslade han även med Modellfotografering.
Citera
2023-02-21, 09:34
Medlem
Citat:
Jag tycker att vi ska ge den senate mannen lite lugn och ro. Han har inte gjort något olagligt överhuvudtaget, och dessutom så skriver han rakt ut i chatten att gubbar i hans ålder inte bör sätta på 13-åringar.

Dessutom så var det inte ett riktigt baaaarn han skrev med.

Han skrev att sökte efter personer att ha sex med och apropå hennes ålder så hade han chattat med många unga tjejer.
Citera
2023-02-21, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Jag håller med, vid första tanke är det ju de med en mer begränsad intelligens man tror ska dyka upp alltid men så förstår att även den mest belästa med ett ordnat liv kan bli slav för sina frestelser. Jag antar att det är en viss beroendeproblematik rent psykiskt men också annat. Det är förvånande och faktiskt lite av det läskigaste att det finns så många "vanliga" män som vill ge sig på andras barn såpass att de fullständigt ignorerar konsekvenser. Det gör de farliga. Jag tänker på gurkan nu senast som i 15 år klättrat i graderna på ett stort IT företag som ju förmodligen har svårt att hitta någon liknande möjlighet i närtid. Tänk dig referenstagningen där nästa företag får informationen. Hur ska hans sociala liv se ut framåt. Har svårt att förstå att de riskerar allt detta

Han letade ju vuxna att ha sex trots att han var gift och hade han hållit sig till det hade det hela inte raseras som det nu gör. Han erkände också att han chattat med massor av unga tjejer och då för att ha sex får man förmoda. För han ville nog inte hjälpa dem med matteläxorna.
Citera
2023-02-21, 10:15
Medlem
RickNesss avatar
Citat:
Jag tycker inte att de är det minsta skrämmande eftersom att det är så oerhört lätt att undvika dem. Ingen som inte vill ligga med dem kommer att ligga med dem. Ta den senate personen till exempel. Extremt tafatt och bad nästan om ursäkt för sin egen existens i chatten. Han skrev att gubbar inte skall sätta på ungdomar och så vidare. Med andra ord raka motsatsen till någon som till exempel Anders Eklund.

Jag tror inte att den sensate kommer att gå särskilt svårt om han bara tänker efter lite. Förutsatt att personen är lojal med företaget (till exempel genom att inte använda firmabilen vid raggning) så har jag svårt att se att någon skulle få sparken om denne blir uthängd på Dumpen (ingen har tagit strid än så länge). Även om personen får sparken så behöver han bara en referens från någon på företaget om han inte vill vara kvar där. Det kan vara svårt att förstå för dumplingar, men väldigt många människor skiter faktiskt i vad dessa gubbar gör.

Hur vet du vad Anders Eklund skulle kunna skriva i en chatt för att lura till sig barn? Du verkar ha ett väldigt naivt sätt att se på saker.
Citera
2023-02-21, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Nog för att jag inte önskar att gäddan ska få behålla något jobb, men i Sverige kan man ju inte sparka folk hur som helst, tyvärr många gånger. Är faktiskt imponerad över hur många dumpen säger har förlorat jobbet på stående fot. Är ett kriterie för att vara gädda att man är timanställda vikarie inhyrd från en shady bemanningsbyrå?

Skulle tro att chefen ringer eller kallar in Gäddan på kontoret om denne nu dyker upp. I formella termer förklarar chefen att Gäddan inte är önskad på arbetsplatsen längre, kanske används begrepp som "bristande socialt förtroende", "visat prov på karaktärsdrag som inte ligger i linje med företagets värdegrund" eller kanske senaste modebegreppet - "dålig vandel"

Om nu LAS hindrar chiefen från att ge Gäddan fossingen direkt, blir kanske denne "utköpt" istället. 1 år med full lön mot att denne går med på att säga upp sig med omedelbar verkan, kanske är en vanlig konstruktion. Man ska komma ihåg att chefen är ansvarig för medarbetarnas välmående, om kollegorna känner obehag av att ha Gäddan ibland sig, är det ett arbetsmiljöproblem.
Citera
2023-02-21, 12:14
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Han skrev att sökte efter personer att ha sex med och apropå hennes ålder så hade han chattat med många unga tjejer.

...och så åkte han för att träffa barnet, med sin missbildade, blåsvarta peddo-snopp (!) halvvägs ute ur byxan.

Men enligt pedofilerna är det ju inget fel att vilja våldta barn om man bara säger först att man inte BORDE.
Citera
2023-02-21, 12:21
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
Skulle tro att chefen ringer eller kallar in Gäddan på kontoret om denne nu dyker upp. I formella termer förklarar chefen att Gäddan inte är önskad på arbetsplatsen längre, kanske används begrepp som "bristande socialt förtroende", "visat prov på karaktärsdrag som inte ligger i linje med företagets värdegrund" eller kanske senaste modebegreppet - "dålig vandel"

Om nu LAS hindrar chiefen från att ge Gäddan fossingen direkt, blir kanske denne "utköpt" istället. 1 år med full lön mot att denne går med på att säga upp sig med omedelbar verkan, kanske är en vanlig konstruktion. Man ska komma ihåg att chefen är ansvarig för medarbetarnas välmående, om kollegorna känner obehag av att ha Gäddan ibland sig, är det ett arbetsmiljöproblem.

Synd att gäddan får lön i så fall. Känns som att det kan öka möjligheten att gäddan kan sitta hemma och gädda sig och få bra betalt under tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in