Citat:
Ursprungligen postat av
Mindbreath
Du får tro vad du vill, att det skulle finnas en större mängd människor som sympatiserar med pedofiler är helt enkelt inte sant. Det är inte ens i närheten att vara jämförbart med invandringskritik.
Känns det bättre nu när du fått trycka ner en kvinna lite för hennes ursprung? När argumentationen är ihålig kan man ju alltid få lite tillfredsställelse av att förminska folk, eller hur? Tönt.
Jag vet inte om jag håller med faktiskt. Det är lätt för människor som blev invandringskritiker under 10-talet att säga att det inte är något kontroversiellt, men anledningen till att de tycker så är att de inte var kritiska under 90- och 00-talen. På den tiden så råkade invandringskritiker ut för samma saker som män som vill ha sex med barn och unga gör idag. Det är svårt att avgöra, men jag vidhåller att det finns många som inte bryr sig om vad de gubbar som hängs ut av Dumpen sysslar med.
Det känns lite bättre nu ja. Jag har alltid tyckt att sådana som du tar upp alldeles för stor plats med ert gnäll om hur ni ångrar att ni knarkade och sålde er till gubbar. Gå vidare med livet och sluta gnäll säger jag. Jag har också varit beroende av droger en gång i tiden, men inte fan går jag runt och tycker synd om mig själv för det idag. Man gör det man vill göra. Offer är något man väljer att vara, inte något man är.