2023-02-21, 07:32
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det är väl mer gäddorna som brukar prata om bröst med barnen. Och även djup har gäddorna pratar om, några har frågat mammor hur djupa deras små barn kan vara i fittan. En annan frågade en flicka om hon försökt föra in en hårborste eller något i fittan. Så även där är det gäddorna som pratar om djup.
Jaha, och? Anledningen till att jag valde det exemplet är att den frågan har besvarats hundratals om inte tusentals gånger av diverse barn- och ungdomstidningar sedan jag själv var i den åldern. Med andra ord noll djup och extremt uttjatat.
Citera
2023-02-21, 07:36
Medlem
”Gäddorna”? Är det knarkarlingo?
Citera
2023-02-21, 07:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
”Gäddorna”? Är det knarkarlingo?
Haha!

Men här är förklaringen:

"Varför kallar ni de som ni konfronterar för gäddor?

Gäddan är en rovfisk som även hugger en och annan av sina egna artfränder. Vi kan alltså inte konstatera att de som vi konfronterar har en pedofil störning, vad vi däremot kan konstatera är att de faktiskt hugger efter våra barn, i sexuellt syfte. Därför kallar vi dem gäddor."

Hämtat från:

https://dumpen.se/2022/03/08/valkommen-till-dumpen/
Citera
2023-02-21, 08:01
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Jag håller med, vid första tanke är det ju de med en mer begränsad intelligens man tror ska dyka upp alltid men så förstår att även den mest belästa med ett ordnat liv kan bli slav för sina frestelser. Jag antar att det är en viss beroendeproblematik rent psykiskt men också annat. Det är förvånande och faktiskt lite av det läskigaste att det finns så många "vanliga" män som vill ge sig på andras barn såpass att de fullständigt ignorerar konsekvenser. Det gör de farliga. Jag tänker på gurkan nu senast som i 15 år klättrat i graderna på ett stort IT företag som ju förmodligen har svårt att hitta någon liknande möjlighet i närtid. Tänk dig referenstagningen där nästa företag får informationen. Hur ska hans sociala liv se ut framåt. Har svårt att förstå att de riskerar allt detta
Jag tycker inte att de är det minsta skrämmande eftersom att det är så oerhört lätt att undvika dem. Ingen som inte vill ligga med dem kommer att ligga med dem. Ta den senate personen till exempel. Extremt tafatt och bad nästan om ursäkt för sin egen existens i chatten. Han skrev att gubbar inte skall sätta på ungdomar och så vidare. Med andra ord raka motsatsen till någon som till exempel Anders Eklund.

Jag tror inte att den sensate kommer att gå särskilt svårt om han bara tänker efter lite. Förutsatt att personen är lojal med företaget (till exempel genom att inte använda firmabilen vid raggning) så har jag svårt att se att någon skulle få sparken om denne blir uthängd på Dumpen (ingen har tagit strid än så länge). Även om personen får sparken så behöver han bara en referens från någon på företaget om han inte vill vara kvar där. Det kan vara svårt att förstå för dumplingar, men väldigt många människor skiter faktiskt i vad dessa gubbar gör.
Citera
2023-02-21, 08:10
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Han har ju inte gjort något fel, så om han bara har styrkan att ignorera eller konfrontera de bönder som tar kontakt så ska det inte vara några problem.

BWAAAAA-HAHAHAHAH...!

Han har gjort så mycket fel man kan göra - han har fantiserat om, önskat, och aktivt försökt våldta ett barn. För det ska han straffas så hårt och brutalt det bara går. Ingen nivå av lidande är för stor.

...och försöker du för tusende gången säga att Dumpen inte använder riktiga barn blir det anmälan om OT direkt, ditt smutsiga peddo. Den skiten får du ta i andra tråden med dina peddo-polare.
Citera
2023-02-21, 08:13
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Det kan vara svårt att förstå för dumplingar, men väldigt många människor skiter faktiskt i vad dessa gubbar gör.

Önsketänkande från din sida. 99% av alla människor i Sverige ogillar pedofiler och skulle aldrig vilja jobba eller umgås med någon som groomar småtjejer på nätet.

Om så få människor bryr sig, varför är det ett så stort problem för er peddokramare att de hängs ut?

Jag njuter lite extra när människor som västeråsgurkan åker fast för han har en sån fallhöjd och jag vet att han kommer falla.
Citera
2023-02-21, 08:39
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Önsketänkande från din sida. 99% av alla människor i Sverige ogillar pedofiler och skulle aldrig vilja jobba eller umgås med någon som groomar småtjejer på nätet.

Om så få människor bryr sig, varför är det ett så stort problem för er peddokramare att de hängs ut?

Jag njuter lite extra när människor som västeråsgurkan åker fast för han har en sån fallhöjd och jag vet att han kommer falla.
Jag tror att anledningen till att det blir problem för dessa gubbar är att det finns en beröringsskräck, men jag är faktiskt helt uppriktig när jag säger att många människor inte bryr sig. Jämför med hur invandringsvurmare under många år hade makten genom att helt enkelt skrämma i princip alla invandringsmotståndare med rasiststämpeln. När SD hade 1 procent av rösterna, var då 99 procent av befolkningen för den rådande invandringspolitiken? Knappast, saken var bara att det var säkrast att hålla käften om man inte höll med. Ungefär som jag agerar på mitt jobb när det kommer till män som gillar barn och ungdomar. Om vi hade varit kollegor så hade du garanterat räknat in mig i dina 99 procent.

Jag förstår att du med din bakgrund tycker att den senaste har hög fallhöjd, men jag tycker inte att den är något märkvärdigt.
Citera
2023-02-21, 08:44
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
BWAAAAA-HAHAHAHAH...!

Han har gjort så mycket fel man kan göra - han har fantiserat om, önskat, och aktivt försökt våldta ett barn. För det ska han straffas så hårt och brutalt det bara går. Ingen nivå av lidande är för stor.

...och försöker du för tusende gången säga att Dumpen inte använder riktiga barn blir det anmälan om OT direkt, ditt smutsiga peddo. Den skiten får du ta i andra tråden med dina peddo-polare.
Jag tycker att vi ska ge den senate mannen lite lugn och ro. Han har inte gjort något olagligt överhuvudtaget, och dessutom så skriver han rakt ut i chatten att gubbar i hans ålder inte bör sätta på 13-åringar.

Dessutom så var det inte ett riktigt baaaarn han skrev med.
Citera
2023-02-21, 08:46
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Jag tror att anledningen till att det blir problem för dessa gubbar är att det finns en beröringsskräck, men jag är faktiskt helt uppriktig när jag säger att många människor inte bryr sig. Jämför med hur invandringsvurmare under många år hade makten genom att helt enkelt skrämma i princip alla invandringsmotståndare med rasiststämpeln. När SD hade 1 procent av rösterna, var då 99 procent av befolkningen för den rådande invandringspolitiken? Knappast, saken var bara att det var säkrast att hålla käften om man inte höll med. Ungefär som jag agerar på mitt jobb när det kommer till män som gillar barn och ungdomar. Om vi hade varit kollegor så hade du garanterat räknat in mig i dina 99 procent.

Jag förstår att du med din bakgrund tycker att den senaste har hög fallhöjd, men jag tycker inte att den är något märkvärdigt.

Du får tro vad du vill, att det skulle finnas en större mängd människor som sympatiserar med pedofiler är helt enkelt inte sant. Det är inte ens i närheten att vara jämförbart med invandringskritik.

Känns det bättre nu när du fått trycka ner en kvinna lite för hennes ursprung? När argumentationen är ihålig kan man ju alltid få lite tillfredsställelse av att förminska folk, eller hur? Tönt.
Citera
2023-02-21, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
LOL!

Måste bara tillägga.

Tittade igenom några av deras "dumpar" och det KANSKE är en bra idé att KLIPPA BORT UPPENBARA BARNPORRBILDER ifrån chattloggar innan ni publicerar dessa på er sida, era jävla KLANTARSLEN.

Patrik, om du/ni läser detta: STÄDA FÖR HELVETE ERA KLANTRÖVAR 🤡
Ja men varför skriver du inte till dem och informerar om vad det gäller.
Citera
2023-02-21, 09:03
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Du får tro vad du vill, att det skulle finnas en större mängd människor som sympatiserar med pedofiler är helt enkelt inte sant. Det är inte ens i närheten att vara jämförbart med invandringskritik.

Känns det bättre nu när du fått trycka ner en kvinna lite för hennes ursprung? När argumentationen är ihålig kan man ju alltid få lite tillfredsställelse av att förminska folk, eller hur? Tönt.
Jag vet inte om jag håller med faktiskt. Det är lätt för människor som blev invandringskritiker under 10-talet att säga att det inte är något kontroversiellt, men anledningen till att de tycker så är att de inte var kritiska under 90- och 00-talen. På den tiden så råkade invandringskritiker ut för samma saker som män som vill ha sex med barn och unga gör idag. Det är svårt att avgöra, men jag vidhåller att det finns många som inte bryr sig om vad de gubbar som hängs ut av Dumpen sysslar med.

Det känns lite bättre nu ja. Jag har alltid tyckt att sådana som du tar upp alldeles för stor plats med ert gnäll om hur ni ångrar att ni knarkade och sålde er till gubbar. Gå vidare med livet och sluta gnäll säger jag. Jag har också varit beroende av droger en gång i tiden, men inte fan går jag runt och tycker synd om mig själv för det idag. Man gör det man vill göra. Offer är något man väljer att vara, inte något man är.
Citera
2023-02-21, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Du bevisar min tidigare poäng, med att det är fler än gäddorna som saknar pannlob
Om du använder skallen lite så kanske du i dina kommentarer ovan kan utröna att

1. 3% är inte speciellt många. Dessutom har jag förmodligen tagit i i överkant.
2. De flesta av dumpens framkallade ”brott” hade inte hänt i verkligheten. Gubbarna hade fortsatt suttit och fantiserat på nätet. Tillsammans med sina gelikar. Men jag antar att du är såpass simmig i kolan att du inbillar dig att småtjejer går in på pedogrupper på kik.
Att det bara är 3% är irrelevant för dumpenmotståndare. Det spelar ingen roll ifall siffran var högre och 60% av alla sexualbrott mot barn skedde över internet. De skulle fortfarande vara emot Dumpen eftersom de ogillar att Dumpen hänger ut hebefiler och pedofiler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in