2023-02-20, 22:03
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Även om Dumpen skulle tas upp på varenda nyhetssändning så kommer dessa män fortsätta trilla dit. Man får försöka gå in i deras hjärnor. Vi har att göra med män som i princip dygnet runt fantiserar om sex med småtjejer. De tänker liksom på det hela tiden. Det är deras absolut största dröm och starkaste begär. Allt de gör vid sidan av är bara obligatoriska moment i vardagen som de tappat all respekt för och inte längre förmår uppskatta. Vara tacksam för att man har "allt" i form av fru, barn, hus, bil, och en stabil inkomst som borgar för en värdig ålderdom? Det existerar inte i deras hjärnor. Det enda som verkligen intresserar är det omättliga, fanatiska suget efter barnfitta, något de under lång tid skruvat upp förväntningarna något oerhört på. Tänk att du år ut och år in går och fantiserar om hur en riktig semla smakar, samtidigt som du dagligen passerar semla efter semla i butikerna men aldrig får lov att provsmaka. Det går att förstå deras desperation och makalösa tunnelseende när det plötsligt äntligen dyker upp en ung tjej på nätet som faktiskt inte bara ber dig dra åt helvete utan rent av svarar och dessutom ställer följdfrågor. Det måste vara en slags hypnos de hamnar i. Om så chansen bara är 1 på 1000 att det är ett riktigt barn så är det bättre än ingenting. Chansen är så mycket större än att vinna på lotto. Och den drömvinst som prima barnfitta skulle utgöra för dessa predatorer är inte mätbar ens i pengar.
Du skriver mycket bra och jag delar din bild. Vågar jag fråga hur du har bildat dig din uppfattning?

Jag kan börja. Jag har bildat mig min uppfattning genom att hänga på diverse ställen där jag har varit mottagare till spam från dessa gubbar. Det är verkligen som du säger, de är alldeles för kåta för sitt eget bästa. För mig är det helt ofattbart hur man kan värdera samlag så högt.

Jag tycker mest synd om dem och brukar tänka på dem som handikappade. Kanske är det också därför som jag tar illa vid mig när dumplingar och liknande personer ger sig på dem. Det känns ungefär som och bege sig till ett gruppboende och välta folks rullstolar eller något i den stilen.
Citera
2023-02-20, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Dumpen skulle inte finnas om inte världen var full av puckon.
Och det är inte bara gäddorna jag pratar om.

Vi kommer nog inte längre, vi får helt enkelt agree to disagree.
Citera
2023-02-20, 22:06
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
Fine, men en Dumpen-outning är heller inget polisiärt ingripande, det är ett medialt arbete.
Ett mycket dåligt journalistiskt arbete skulle jag vilja säga. Till och med Kamratposten har större journalistiskt djup när de förklarar för en 11-åring att det är normalt att hennes ena bröst är större än det andra.
Citera
2023-02-20, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Ett mycket dåligt journalistiskt arbete skulle jag vilja säga. Till och med Kamratposten har större journalistiskt djup när de förklarar för en 11-åring att det är normalt att hennes ena bröst är större än det andra.

Det står dig helt fritt att tycka.
Citera
2023-02-20, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
Vi kommer nog inte längre, vi får helt enkelt agree to disagree.

Helt ok för mig.
Men du är medveten om att dumpen jagar ungefär 3% av de sexualbrott som sker mot underåriga va?
Dumpen jagar en stereotyp om knappt existerar. Dessutom hade de flesta av de ”brott” som dumpen framkallat aldrig hänt.
Du förefaller inte lika pantad som de flesta andra ”dumpenboisen” härinne.
Sätt på dig ett par objektiva glasögon så kommer du se samma sak när du läser chattarna.
Citera
2023-02-20, 22:30
Avslutad
Skulle nog säg att det bara är en tidsfråga tills herr Patrik själv platsar på Dumpen.

Det är uppenbart att detta enbart (okej inte enbart) är ett sätt för P att hitta måltavlor att bearbeta vid sidan av.

Tidigare övergreppsbarn brukar ofta blir väldigt bra förövare.
Citera
2023-02-20, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Helt ok för mig.
Men du är medveten om att dumpen jagar ungefär 3% av de sexualbrott som sker mot underåriga va?
Dumpen jagar en stereotyp om knappt existerar. Dessutom hade de flesta av de ”brott” som dumpen framkallat aldrig hänt.
Du förefaller inte lika pantad som de flesta andra ”dumpenboisen” härinne.
Sätt på dig ett par objektiva glasögon så kommer du se samma sak när du läser chattarna.

Där ser man, 3 procent av sexualbrotten, hur fick du fram den siffran?
Citera
2023-02-20, 22:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Även om Dumpen skulle tas upp på varenda nyhetssändning så kommer dessa män fortsätta trilla dit. Man får försöka gå in i deras hjärnor. Vi har att göra med män som i princip dygnet runt fantiserar om sex med småtjejer. De tänker liksom på det hela tiden. Det är deras absolut största dröm och starkaste begär. Allt de gör vid sidan av är bara obligatoriska moment i vardagen som de tappat all respekt för och inte längre förmår uppskatta. Vara tacksam för att man har "allt" i form av fru, barn, hus, bil, och en stabil inkomst som borgar för en värdig ålderdom? Det existerar inte i deras hjärnor. Det enda som verkligen intresserar är det omättliga, fanatiska suget efter barnfitta, något de under lång tid skruvat upp förväntningarna något oerhört på. Tänk att du år ut och år in går och fantiserar om hur en riktig semla smakar, samtidigt som du dagligen passerar semla efter semla i butikerna men aldrig får lov att provsmaka. Det går att förstå deras desperation och makalösa tunnelseende när det plötsligt äntligen dyker upp en ung tjej på nätet som faktiskt inte bara ber dig dra åt helvete utan rent av svarar och dessutom ställer följdfrågor. Det måste vara en slags hypnos de hamnar i. Om så chansen bara är 1 på 1000 att det är ett riktigt barn så är det bättre än ingenting. Chansen är så mycket större än att vinna på lotto. Och den drömvinst som prima barnfitta skulle utgöra för dessa predatorer är inte mätbar ens i pengar.

Tror mer att dom är genuint korkade.

En "vettig" person hade på nolltid uppnått det dessa missfits sökt hela livet.
Citera
2023-02-20, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tantpryzeluskus
Där ser man, 3 procent av sexualbrotten, hur fick du fram den siffran?

Läs studien jag länkar till i min allra första post i tråden.
Du behöver använda skallen för att komma fram till siffran.
Rimliga antaganden baserade på uppgifterna i studien.
Citera
2023-02-20, 22:37
Avslutad
Är det någon som vet vilka forum på nätet som dessa fiskmän använder sig av?

Jag utgår ifrån att det inte är "Tinder".

Har snappat upp någon riktig scam-app i nån av rapporterna men frågan är vad dom använder som kontaktforum.
Citera
2023-02-20, 22:42
Avslutad
LOL!

Måste bara tillägga.

Tittade igenom några av deras "dumpar" och det KANSKE är en bra idé att KLIPPA BORT UPPENBARA BARNPORRBILDER ifrån chattloggar innan ni publicerar dessa på er sida, era jävla KLANTARSLEN.

Patrik, om du/ni läser detta: STÄDA FÖR HELVETE ERA KLANTRÖVAR 🤡
Citera
2023-02-20, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Är det någon som vet vilka forum på nätet som dessa fiskmän använder sig av?

Jag utgår ifrån att det inte är "Tinder".

Har snappat upp någon riktig scam-app i nån av rapporterna men frågan är vad dom använder som kontaktforum.

Vet att någon skrev Kamrat
Sen är det ju KIK och Snapchat om man förstår det rätt

Men var det inte en elev där i Malmö som var 14 och hade Tinder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in