Citat:
Du skriver mycket bra och jag delar din bild. Vågar jag fråga hur du har bildat dig din uppfattning?Även om Dumpen skulle tas upp på varenda nyhetssändning så kommer dessa män fortsätta trilla dit. Man får försöka gå in i deras hjärnor. Vi har att göra med män som i princip dygnet runt fantiserar om sex med småtjejer. De tänker liksom på det hela tiden. Det är deras absolut största dröm och starkaste begär. Allt de gör vid sidan av är bara obligatoriska moment i vardagen som de tappat all respekt för och inte längre förmår uppskatta. Vara tacksam för att man har "allt" i form av fru, barn, hus, bil, och en stabil inkomst som borgar för en värdig ålderdom? Det existerar inte i deras hjärnor. Det enda som verkligen intresserar är det omättliga, fanatiska suget efter barnfitta, något de under lång tid skruvat upp förväntningarna något oerhört på. Tänk att du år ut och år in går och fantiserar om hur en riktig semla smakar, samtidigt som du dagligen passerar semla efter semla i butikerna men aldrig får lov att provsmaka. Det går att förstå deras desperation och makalösa tunnelseende när det plötsligt äntligen dyker upp en ung tjej på nätet som faktiskt inte bara ber dig dra åt helvete utan rent av svarar och dessutom ställer följdfrågor. Det måste vara en slags hypnos de hamnar i. Om så chansen bara är 1 på 1000 att det är ett riktigt barn så är det bättre än ingenting. Chansen är så mycket större än att vinna på lotto. Och den drömvinst som prima barnfitta skulle utgöra för dessa predatorer är inte mätbar ens i pengar.
Jag kan börja. Jag har bildat mig min uppfattning genom att hänga på diverse ställen där jag har varit mottagare till spam från dessa gubbar. Det är verkligen som du säger, de är alldeles för kåta för sitt eget bästa. För mig är det helt ofattbart hur man kan värdera samlag så högt.
Jag tycker mest synd om dem och brukar tänka på dem som handikappade. Kanske är det också därför som jag tar illa vid mig när dumplingar och liknande personer ger sig på dem. Det känns ungefär som och bege sig till ett gruppboende och välta folks rullstolar eller något i den stilen.