Citat:
ifrån GT intervju med Carina bilvittnet som säger att hon såg den vita kombin parkerad på cykelbanan.
hon fick åka runt med polisen, de åkte bla till södra vägen i Mariestad. där bodde då enligt namnlistan denna man; KiMa; Ki* *adsen (m); 1967; Södra v 44 från hösten 91.
vem är det?
hon fick åka runt med polisen, de åkte bla till södra vägen i Mariestad. där bodde då enligt namnlistan denna man; KiMa; Ki* *adsen (m); 1967; Södra v 44 från hösten 91.
vem är det?
Citat:
Helt korrekta uppgifter ur namnlistan är "KiMa; Ki* *adsen (m); 1967; Södra v 44 från hösten 91. Tidigare Lockerudsv 73. Senare Bråtenvägen 88"
Han bor på Bråtenv 88 när Helena försvann. Förmodligen är han med på listan såsom en av danskarna i ungefär samma ålder som den i tråden många gånger nämnde PeNi. Namnlistan är nog minst 100 pers lång. Antalet gärningsmän är knappast fler än 3 så det följer av sig självt att de allra flesta namn på listan är fullkomligt oskyldiga personer.
Att polisen letar efter bilen vid Södra vägen skall vi nog inte fästa oss så mycket vid. Många av de tidigaste vittnesmålen i fallet är koncentrerade väster om Tidan så att börja på Södra vägen och pendla söderut och norrut medan man sakta rör sig västerut mot Lockerud Bråten är nog en ganska naturlig strategi.
Han bor på Bråtenv 88 när Helena försvann. Förmodligen är han med på listan såsom en av danskarna i ungefär samma ålder som den i tråden många gånger nämnde PeNi. Namnlistan är nog minst 100 pers lång. Antalet gärningsmän är knappast fler än 3 så det följer av sig självt att de allra flesta namn på listan är fullkomligt oskyldiga personer.
Att polisen letar efter bilen vid Södra vägen skall vi nog inte fästa oss så mycket vid. Många av de tidigaste vittnesmålen i fallet är koncentrerade väster om Tidan så att börja på Södra vägen och pendla söderut och norrut medan man sakta rör sig västerut mot Lockerud Bråten är nog en ganska naturlig strategi.
Jag kollade upp KiMa, Ki*m Madse*n (f.1967) med Skatteverket. Han flyttade in på Lockerudsvägen 73, 19910107 till hans tjej och blivande sambo E*va M Lunda*hls lägenhet. Hon skall ha bott där redan 1988. 1991-10-01 flyttar detta par till Södra v. 44. De bor där ända tills 1993-06-01 då de flyttar till Viktorigatan 6. Först under 1995 skall de flytta till Bråtenvägen.
KiMa känns ju inte högintressant direkt när de får barn under 1993 också då och han bor då inte på Bråtenvägen när Helena försvann.
Frågan då om PU skall vara den som stormat in till PeNi mitt i natten på Bråtenvägen, så borde dessa två givetvis ha känt varandra. Hade inte det framkommit då av PK som kände PU mycket väl då och som han har pratat om så ingående om och med i tråden ? Om en koppling hade funnits emellan PeNi och PU så skulle ju då denna koppling vara högintressant. I så fall borde ju denna koppling ha klarlagts av PK kan man ju tycka då ,som mer än gärna vill "dela med sig" och om vad denna PU skall ha sysslat med för "suspekta aktiviteter" denna natt och efterföljande dagar. Beträffande denna holmgång emellan PK och PU i tråden så ställer jag mig lite neutral som en betraktare och begrundar.
Men PK borde alltså helt klart kunnat bekräfta eller dementera en sådan koppling emellan PU och PeNi när han och PU umgicks så tätt. PU skall i alla fall enligt tråden gymmat på Mickes gym och PeNi på Vadsbro. Den enda möjliga länken dem emellan kanske är brukande av amfetamin som PU enligt tråden skulle styrt upp försäljning av i staden. Båda bodde även i Bråten skall sägas. Frågan är då om de fick sitt affe från samma kanaler eller inte.
. PeNi:s närvaro på festen är min källa inte 100% säker på, men källan tror att PeNi träffade MaPa för första gången vid det tillfället, hon som kom att bli mor till PeNi:s barn.
Kanske den stora lögnaren peter har rätt. Rätt har jag när det gäller ALIBI SOM DU VILLE HA..Men jag kan alltid tala med A.l, ser ju honom ibland. Tror att om ni tog bilen ner så kommer det komma fram, Tro mig. Framtiden får utvisa.
Konstiga är att ingen har sett dig storvuxna karl på stan vid den tidpunkten som är känsligast.