Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-02-20, 13:14
Medlem
Krupniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benja11
Någon mer som har gjort/gör tester inför start i september och vet när besked om intervju kommer?

Fick besked i samband med att jag hade klarat del 2. Sa att intervjun och läkarundersökningen skulle komma i någon månad nu på våren. Sa inte exakt när men dem skulle höra av sig när dem visst.
Citera
2023-02-20, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATR72-600
Jag sökte först till kursstart feb 2023 men blev aldrig kallad på intervju. I november sökte jag in igen med kursstart september och är så spänd på om jag blir kallad på intervju denna gång.
Har du fått svar på testerna och klarat dom?

Samma för mig! Har klarat testerna men fick ingen intervju förra omgången så vi får hoppas på denna
Citera
2023-02-20, 17:17
Medlem
Citat:
Jag sökte först till kursstart feb 2023 men blev aldrig kallad på intervju. I november sökte jag in igen med kursstart september och är så spänd på om jag blir kallad på intervju denna gång.
Har du fått svar på testerna och klarat dom?

Hej

Får man besked om man gått vidare i processen efter testerna och därmed inkallelse till intervju eller blir man bara ghostad?
Citera
2023-02-20, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cellan88
Hej

Får man besked om man gått vidare i processen efter testerna och därmed inkallelse till intervju eller blir man bara ghostad?

Man får besked om man kommit vidare till intervju eller inte.
Citera
2023-02-22, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cellan88
Hej

Ja man får besked på mail
Citera
2023-02-22, 06:45
Medlem
Citat:
Samma för mig! Har klarat testerna men fick ingen intervju förra omgången så vi får hoppas på denna

Okej, då hoppas jag vi båda blir kallade denna gång. Fick du något svar på ditt resultat förra gången?
Citera
2023-02-22, 09:06
Medlem
Citat:
Okej, då hoppas jag vi båda blir kallade denna gång. Fick du något svar på ditt resultat förra gången?

Det hoppas jag med! Vad menar du med resultat?
Citera
2023-02-22, 09:58
Medlem
Citat:
Det hoppas jag med! Vad menar du med resultat?

Jag fick 2 poäng ifrån gränsen dom dragit för de som blev kallade till intervju men vet inte om det är lite eller långt ifrån. Jag fick veta att för kursstart februari 2023 var det oerhört många sökande och att dom satt ribban extra högt så bara de med de allra bästa resultaten på FEAST testerna blev kallade till intervjun. Hoppas på att det är färre sökande denna kursstart
Citera
2023-02-22, 10:25
Medlem
Citat:
Jag fick 2 poäng ifrån gränsen dom dragit för de som blev kallade till intervju men vet inte om det är lite eller långt ifrån. Jag fick veta att för kursstart februari 2023 var det oerhört många sökande och att dom satt ribban extra högt så bara de med de allra bästa resultaten på FEAST testerna blev kallade till intervjun. Hoppas på att det är färre sökande denna kursstart

Jag fick också höra att det var många med höga Feast poäng, men att mina resultat skulle räckt i de tidigare omgångarna. Håller tummarna för oss!
Citera
2023-02-22, 18:16
Medlem
Citat:
Jag fick också höra att det var många med höga Feast poäng, men att mina resultat skulle räckt i de tidigare omgångarna. Håller tummarna för oss!

Okej, det låter ju lovande! Tack, det gör jag med! Om du har lust får du gärna uppdatera så snart du hör något.
Citera
2023-02-27, 16:59
Medlem
Hej igen FB

Någon som vet vad det är för regler som gäller om man inte blir kallad till intervju, får man försöka igen nästa termin med samma feast resultat eller får man göra om testerna igen.
Hur många ggr får man göra om testerna, finns det ett tak på hur många ggr man får söka?
Citera
2023-02-27, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lhme87
Jag fick besked i onsdags att jag blivit antagen till starten v6 2023. Blev tredje gången gillt för mig. Det är jämnt mellan de sökande och det kan skilja väldigt lite mellan att bli antagen eller inte. Så ni som inte kommer in, ge inte upp!!
Man får väl bara ett försök?

Jag är fortfarande bitter på min dator som bara hoppa till badet instruktionerna 😭
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in