Citat:
Ursprungligen postat av
M18A1-Claymore
Det är väl just det, de skulle alltså lägga miljarder på en obetydlig människa men inte ens försöka komma åt de som faktiskt har betydelse?
En av mina gamla patienter påstod att hela personalen var ute efter honom, det inkluderar ju då mig och jag är definitivt inte från någon hemlig sekt eller organisation 😂
Påstod att hans mobiltelefon var buggad av en hemlig organisation, för att bevisa för honom att det bara satt i huvudet på honom så analyserade jag trafiken på telefonen under en veckas tid. Till och med monterade ner telefonen och fotade varenda komponent och absolut inget kunde hittas som ens kunde tyda på några försök till avlyssning. En annan patient som faktiskt var avlyssnade av polis märkte absolut inget av detta. Varken dolda appar eller ett manipulerat OS kunde hittas och då jämfördes det med hash av ett icke manipulerat OS och vad processorn exekverade.
Nej, jag jobbar inte inom psykiatrin utan som något helt annat, bara extraknäck under studietiden.
Så vad har ni för ens information som på något sätt kan luta sig åt att det ni säger ens kan vara sant?
Du kommer inte få ett svar här huruvida i mitt fall handlar om en operation eller inte. Du känner inte mig utöver det jag skriver här vilket fokuserar 90% på mina upplevelser av att på förföljd och utsatt för diverse psykologiska operationer. Jag har inte heller en anledning att dela med mig annat.
Psykiatri är endast för seriösa fall och då är det uppenbart att de som finns i psyket har problem. Därför är det inte ett bra exempel på något/någon utanför psykiatri.
Det vi försöker reda ut här är vilka är bakom det här och varför. Jag ignorerar de som skriver om science fiction, övernaturliga eller psykologiska orsaker. Även om det kan verka som något sådant så är det inte fallet. Det är psykologiska och sociala operationer ämnet att skapa något av oss. Jag kallar det för beteende- och trossystemförändring.
En av mina viktigaste hypoteser är att denna grupp har en religiös agenda där de försöker skapa något religiöst/spirituellt av oss. I denna tes är den ökända gruppen "Illuminati" bakom det hela och de är de facto Luciferianer - alltså de dyrkar andar och försöker framkalla dessa på olika vis.
Jag vet från mina vänner och familj att det här sker mot mig. Annars hade jag inte ödslat tid på att läsa på om det och även studerat det. Denna grupp har sedan tidiga tonår gått bakom min rygg - i över 20 år nu.