2023-02-07, 23:21
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veteesset
Hahahaha ja, de "vet ju allt om dig"..

Nej. De förstår inte vad det är.
Bli inte imponerad eller ouppmärksam för då tar de chansen direkt och där någonstans ser man dem dö. As ska inte störa mig. As ska försvinna.

De kan aldrig göra något som inte är befläckat av sina oförsonliga brott mot mänskligheten. Gudar och deras enorma följen kommer hetsa upp varandra om att krossa och förödmjuka dem i all evighet. Deras liv finns inte och kommer inte finnas.
Citera
2023-02-07, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Jag kan tillägga att förutom de kroppsliga symptom som jag råkat ut för sedan jag kom på att med EMP modul, (lösningen) i Augusti höstas (22-) så har jag även känt av knäppningar/stick i huvudet (gärnan) med ganska jämna mellanrum tidsmässigt ungefär en gång per 1-3e timme oavsett vad jag gör, trots att jag inte har utsatt mig för emp-strålning dom senaste 3 månaderna. Samtidigt har jag fortlöpande fått sämre inlärningsförmåga, kortidsminne, (glömska) samt periferiseende, jag märker en viss nedsättning av dessa förmågor även dom senaste veckorna utan att jag utsatt mig för själva strålningen, jag läste i Augusti om en person som hade lagt ut ett youtube klipp på ett EMP bygge som förstörde en iPhone på typ två decimeter avstånd från modulen, personen som manövrerade modulen verkade överleva strålningen och den styrkan borde räcka för att slå ut kropps-inplantaten.
https://youtu.be/0zQI_zWp3AY.

Obs! Jag avråder från att experimentera med emp-byggande om ni saknar kunskap om högspänning och strålnings spridande. Det räknas åtminstone som sabotage olagligt att störa mobilnätet etc (samhällsfunktioner) vilket kan leda till fängelse och höga skadestånd.

Jag kan tillägga att det är "Kungahuset" som ligger bakom Säpos fullmakter som de använder mot vissa individer, det handlar framförallt om saker som rör ytterligheter som tex, orättvisor, fördelar, politiska åsikter och innefattar även individens anhörigas åsikter samt individens medfödda personligheter etc. Dessa fullmakter är dvs "odemokratiska" och bryter dessutom mot alla medborgares lika värde.
Citera
2023-02-08, 05:04
Avslutad
Bara jag som ibland misstänker att de är icke-människor som försöker få sina offer att tro det är människor (grannar, poliser, politiker, osv) så de angriper andra människor?

För det sker konstiga saker i vår bostad som vi inte kan förklara och som vi har svårt att tro människor skulle syssla med men samtidigt använder de (nästan) bara ämnen som är skapade av människor. De tycks dessutom ha tillgång till oändliga mängder av dessa ämnen.

Såna ämnen kan orsaka sjukdomar som är vanligt förekommande hos schizofrena. Nedsättande kognitiva förmågor, hjärt- och kärlsjukdomar, cancer bland annat.
Senast redigerad av Inst3506 2023-02-08 kl. 05:48.
Citera
2023-02-08, 07:58
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Hahahaha ja, de "vet ju allt om dig"..

Citat:
Ursprungligen postat av lyxelitisten
Nej. De förstår inte vad det är.
Bli inte imponerad eller ouppmärksam för då tar de chansen direkt och där någonstans ser man dem dö. As ska inte störa mig. As ska försvinna.

De kan aldrig göra något som inte är befläckat av sina oförsonliga brott mot mänskligheten. Gudar och deras enorma följen kommer hetsa upp varandra om att krossa och förödmjuka dem i all evighet. Deras liv finns inte och kommer inte finnas.

Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Bara jag som ibland misstänker att de är icke-människor som försöker få sina offer att tro det är människor (grannar, poliser, politiker, osv) så de angriper andra människor?

För det sker konstiga saker i vår bostad som vi inte kan förklara och som vi har svårt att tro människor skulle syssla med men samtidigt använder de (nästan) bara ämnen som är skapade av människor. De tycks dessutom ha tillgång till oändliga mängder av dessa ämnen.

Såna ämnen kan orsaka sjukdomar som är vanligt förekommande hos schizofrena. Nedsättande kognitiva förmågor, hjärt- och kärlsjukdomar, cancer bland annat.

Jag har diskuterat om ämnet på Internet i 4.5 år (2018) och läst det mesta material om ämnet (böcker t.o.m.) som specifikt skrivs om termerna.

80% av materialet är science fiction eller övernaturligt skrivet av vanliga personer och de som saknar bakgrund även om de har fina titlar.

Jag har dragit den slutsats att 1% av materialet om termerna "Gang Stalking" och "Targeted Individuals" är planterat desinformation som aktivt används av få agenter online främst. Denna 1% står för 90% av materialet som finns. Därav är 5% rent material som inte är påverkat av desinformation och misinformation.

Om ni inte lär er om hur ni blir manipulerade att tro på irrationella saker samtidigt som ni blir gaslightade och även i vissa fall ges "bevis" eller drar slutsatser där data är felaktigt då ni observerat saker felaktigt.

Tro mig - jag VET hur avancerade psykologiska operationer är mot oss. De ämnar att få total dominans av ens psykologi och då det undermedvetna. Därför upprepas saker hela tiden och framför våra ögon oavsett om vi är medvetna. Det är vårat undermedvetna de egentligen vill åt.

Därför är det omfattande i tid och resurs. Annars är det irrationellt från byråkratiskt, legalt och rationell syn. Det här grundas i agendor som byggda på lager av olika intressen.

Oavsett så är vår psykologi deras mål. Att ni tror på science fiction eller övernaturliga saker ger dem enkel väg in i att manipulera er eftersom de simulerar det ni tror på om det är energivapen eller demoner. Eller som säger de det så ni ska tro på det.

I min mening är termen "Gang Stalking" använd specifikt för att deras agenda - all desinformationsmaterial är knutet hit. Annars finns termer som "Community stalking" och "Group Stalking" som visar på flera grupper går samman eller en grupp utför vilket det finns många konkreta exempel på (Zersetzung och Fair Game (Scientologokyrkan)).

Som sagt har jag dragit slutsats efter 10 år av att de öppet gjort det här mot mig. Vilka de än är vill de ha dominans av mitt liv som min familj har gått med på så gott som helhjärtat dock samma sak med vänner och bekanta så deras mål är inte familj men att infiltrera ens hela sociala krets. Jag tror att det skulle utföra samma sak utan min familj. Verktygen är total infiltration av ens sociala krets. Sedan också total elektronisk övervakning.

Dessa står över lagen och om teknologi finns för att ta sig in i datorer och mobiler används det. Endast experter kan hitta dessa intrång - inga anti-virusprogram exempelvis. Det då dessa verktyg är specialanpassade, hemliga och inte officiella. Jag har en teknisk bakgrund. Det här måste ni utgå ifrån.

Om ni tror att denna grupp agerar som svenska staten fattar ni absolut inget. Det här är mer av en maffiagrupp med verktyg, metoder och resurser som underrättelsetjänster har. De vet hur att få auktoritet att agera åt dem.

Jag tror att den grupp som sponsrar det här är "Deep State" och de sällskap i det - alltså de som har intresse av att styra maktstrukturer och psykologi genom media och andra medel vilket sker mot oss. Åtminstone kontrollerar den ansvarige gruppen de som utför psykologiska operationer i samhället i stort. De kan ha religiösa eller spirituella motiv att ge sig på oss - att mind control:a oss och styra våra liv efter deras vilja genom vår psykologi som ska påverkas av deras stimuli. En stor anledning till varför familj och vänner går med på det är för att styra och ställa i våra liv.

Vår omkrets FÅR information från deras underättelseverksamhet mot oss OCH de vet att vi är övervakade på det vis. De njuter ibland över att övertaget.

Som sagt: DET ÄR OLAGLIGT, SKADLIGT OCH OMORALISKT. Det är oönskat - vem som helst hade avböjt att bli påverkad i hemlighet. Varför kan de inte vara öppna med det? Därför att det de gör ÄR OLAGLIGT OCH SKADLIGT. All resurs och stat som används ger det av PUBLIKT intresse också.

Målet är att styra oss på olika vis främst via psykologi och psykologiska metoder. Om de skulle beordra oss att göra som de vill hade vi avböjt. De vill skapa något av oss och våra liv. Effektivt har min familj "sålt" mig till denna projekt utan min vetskap eller godkännande redan i tonåren. Självklart har de blivit övertygade att det är för min skull och att det ska gagna oss alla men det måste ske i hemlighet vilket är deras huvudsakliga regel och metod - så vi blir formade och tänker som DE vill.

Förstå att 80% av materialet online är till att få oss TRO som de vill - ju mer irrationellt och fantastiskt desto mer oseriöst. Dessutom är deras fail-safe att vi ska sjukförklara OSS SJÄLVA annars hade våra familjer och vänner gjort det redan.

ALLT HANDLAR OM VAD VI TROR OCH VAD VI GÖR som svar på deras stimuli. I korta drag. Låt dig inte manipuleras. Istället försök inse vad de vill att du ska tro. De antar redan att du kommer tro på det de vill speciellt efter år av stimuli.

I mitt egna fall verkar de köra en spirituellprogrammering mot mig - eller övernaturligprogrammering. Att programmera en människa måste börja tidigt som i tonår som i mitt fall. Deras mål är att jag ska tro att demoner eller liknande ansvarar (demoner/änglar ska ha tillgång till all information).

Vad än era trossystem är så måste ni vara jordnära och konkreta. Om ni låter fantasi och science fiction ta över så kommer de manipulera er och effektivt ta över era tankar genom att göra er paranoida, stressade, förvirrade etc. - det enda ni kan göra är att hålla lugnet och fokusera på era liv. Ignorera deras påverkansoperationer.

Jag tror att denna grupp är det som populärt benämns "Illuminati" vilka ska faktiska agera bakom scenen och via infiltration. De ska styra medier. Likheterna är slående. Och det få inser är att toppen är pyramiden är irrationell och spirituell; giriga och psykopatiska, sociopatiska och narcissister. Vanliga personer kan inte förstå ovanliga system och personer därför är det svårt att begripa varför vi utsätts efter vi tänker rationellt och normalt. Vissa av dessa Illuminati-grupper tror på och utför "magi" vilket de anser är "magick" vilket är mer påverkan av ens psykologi där de ska styra oss via psykologiska metoder och teknologi i hemlighet. Om de lyckas anser det att det är magi.

Vare sig religion eller "magi" så används riktiga underrättelseresurser av dessa grupper att utföra deras agenda.
Senast redigerad av RiktigTI 2023-02-08 kl. 08:30.
Citera
2023-02-08, 14:37
Medlem
Det är möjligtvis aktiviteten i thalamus som de kan se. Testa lukta på saker och se vad de säger då. (lukt går ej genom thalamus)
Citera
2023-02-09, 17:23
Medlem
Det var någon i tråden som kommunicerat med sina AS genom telepati.

Någon mer här som gjort det? Nyfiken bara.
Citera
2023-02-09, 20:35
Medlem
Citat:
Det var någon i tråden som kommunicerat med sina AS genom telepati.

Någon mer här som gjort det? Nyfiken bara.

De ser ditt nervsystem och de kan kommunicera med dig. De driver mest med folk så var försiktig med vad du hör.
Citera
2023-02-09, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
De ser ditt nervsystem och de kan kommunicera med dig. De driver mest med folk så var försiktig med vad du hör.

Äh, pajaser. Det är ju skitkul att driva med dem. Mobbade muppar är vad de är.
Citera
2023-02-11, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506

Har råkat ut för liknande episoder i dom bostäder jag bott i, förlust av egendom, blandade småsaker försvann, men oftast ganska diffust, typ att en bråkdel av alla saker man hade i någon kartong/byrålåda och inte så stora förluster att det var värt att polisanmäla det. Märken på tapeter i min bostad, konstiga tecken/märken/repor oftast på väggarna även på inventarier där de inte borde ha uppstått på naturlig väg. Även dokument/utdrag i pärmar som jag sorterat strukturerat, helt plötsligt någon tid senare har innehållet hamnat i oordning på ett ganska diffust sätt bara för att jävlas/störas etc.
Dessa ovanstående händelser inträffade ganska regelbundet tills jag fick mitt datachipp som troligen innehåller GPS installerat i smyg via någon form av sömnbortförande "Februari 2007- på en psykavdelning" utan att jag visste om det, först de senaste åren har jag blivit verse om operationen. Redan för 15-16 år sedan började konstiga saker hända i min omgivning, okända människor som befann sig i närheten smutskastade mig allt oftare än dessförinnan. Jag fick min bil råpad/repad i lacken oftast i samband när jag stod parkerad utanför butiker etc. Det är ju klart att med GPS kan ju Säpo/inkräktaren gå en bakom ryggen utan att man vet om det. På sistone sedan jag började planera hur man kan passivera "chippet" i slutet av Juli 2022- när jag då lagt märke till ett typ svagt tinnitusljud som ofta startar kl 21.00 varje kväll sedan dess så har jag även fått sämre balanssinne, korttidsminne periferi/mörkerseende samt huvudvärk men kunskap/långttidsminnet har inte förändrats alls. Alltså är det inte naturligt åldrande/sjukdom. Det är troligtvis chippet som styr någonting i min hjärna som styr mjälten så tinnitusljudet uppstår, jag har haft extremt svag ork/matsmältning på kvällarna speciellt senaste två åren.
Citera
2023-02-11, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Har råkat ut för liknande episoder i dom bostäder jag bott i, förlust av egendom, blandade småsaker försvann, men oftast ganska diffust, typ att en bråkdel av alla saker man hade i någon kartong/byrålåda och inte så stora förluster att det var värt att polisanmäla det. Märken på tapeter i min bostad, konstiga tecken/märken/repor oftast på väggarna även på inventarier där de inte borde ha uppstått på naturlig väg. Även dokument/utdrag i pärmar som jag sorterat strukturerat, helt plötsligt någon tid senare har innehållet hamnat i oordning på ett ganska diffust sätt bara för att jävlas/störas etc.
Dessa ovanstående händelser inträffade ganska regelbundet tills jag fick mitt datachipp som troligen innehåller GPS installerat i smyg via någon form av sömnbortförande "Februari 2007- på en psykavdelning" utan att jag visste om det, först de senaste åren har jag blivit verse om operationen. Redan för 15-16 år sedan började konstiga saker hända i min omgivning, okända människor som befann sig i närheten smutskastade mig allt oftare än dessförinnan. Jag fick min bil råpad/repad i lacken oftast i samband när jag stod parkerad utanför butiker etc. Det är ju klart att med GPS kan ju Säpo/inkräktaren gå en bakom ryggen utan att man vet om det. På sistone sedan jag började planera hur man kan passivera "chippet" i slutet av Juli 2022- när jag då lagt märke till ett typ svagt tinnitusljud som ofta startar kl 21.00 varje kväll sedan dess så har jag även fått sämre balanssinne, korttidsminne periferi/mörkerseende samt huvudvärk men kunskap/långttidsminnet har inte förändrats alls. Alltså är det inte naturligt åldrande/sjukdom. Det är troligtvis chippet som styr någonting i min hjärna som styr mjälten så tinnitusljudet uppstår, jag har haft extremt svag ork/matsmältning på kvällarna speciellt senaste två åren.

En sak kan jag verifiera på direkten: vanliga krimare kan skaffa nyklar eller dyrka din dörr ENKELT. Det gör de ofta vid vanliga gripanden av misstänkta, men att rota runt i folks lägenheter tror jag inte de har befogenheter till. Saker och ting flyttar på sig och det har jag upplevt hela mitt liv. Min farsa klagade ofta på det och hans historia drog på sig SÄK redan på 1960-talet... Men vad och varför kommer jag aldrig dela med mig av här, men att jag och vi i vår familj kan verka intressanta - who knows.
Citera
2023-02-14, 14:54
Medlem
Vad tror ni händer med oss om Ryssland vinner kriget? Vad tror ni händer om Ryssland invaderar Sverige? Tror ni vi blir lämnade ifred eller kommer de fortsätta lägga tid och resurser på oss?

Om de fortsätter lägga resurser på oss trots att det är krig, betyder inte det att det här handlar om något väldigt viktigt?

Tänk om det är rysk teknik som gör det här men det är ingen som förstår det...
Senast redigerad av Recursion2.0 2023-02-14 kl. 15:09.
Citera
2023-02-14, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
Vad tror ni händer med oss om Ryssland vinner kriget? Vad tror ni händer om Ryssland invaderar Sverige? Tror ni vi blir lämnade ifred eller kommer de fortsätta lägga tid och resurser på oss?

Om de fortsätter lägga resurser på oss trots att det är krig, betyder inte det att det här handlar om något väldigt viktigt?

Tänk om det är rysk teknik som gör det här men det är ingen som förstår det...

Vilken teknik syftar du på? Det har avhandlats en del i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in